آشنایی با بهترین و پرمصرف ترین بالش های بارداری موجود در بازار

0 686

بالش های بارداری یکی از پرمصرف ترین محصولات در طول دوران بارداری است که از ویژگی های قابل توجه ای برخوردار می باشد و استفاده از آن می تواند سلامتی مادر و جنین را در طول دوران بارداری افزایش دهد! اما این محصول در بازار فروش به چه دسته بندی هایی تقسیم بندی می شود و هرکدام از آن ها چه مزایا و ویژگی هایی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری در این خصوص به دست آورید.

استفاده از بالش های بارداری تا به چه میزان می تواند سلامت مادر و جنین را حفظ نماید؟

بدون شک اطلاعات کاملی در خصوص بالش های بارداری دارید اما در خصوص این که تا به چه میزان می تواند بر سلامت مادر و یا جنین تاثیر گذار باشد، خود عامل بسیار مهمی است که در ادامه در خصوص این مورد اطلاعات کامل تری در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

جنین در رحم مادر برای رشد و تکامل خود به عوامل بیرونی نیاز دارد که مهم ترین آن ها سلامت و تغذیه مادر است. اگر از تغذیه مناسبی برخودار هستید و اما به سلامت خود اهمیت نمی دهید سخت در اشتباهید! چراکه این مورد می تواند باعث ایجاد آسیب در جنین شود.

بالش های بارداری دقیقا برای حفظ سلامت شما و جنین در طول دوران بارداری تعبیه و ساخته شده اند تا شما بتوانید از دغدغه های طول دوران بارداری مانند درد در ناحیه کمر، پا و سایر بخش های دیگر بدن جلوگیری کنید و یا این که خواب آرام و مناسبی را داشته باشید.

از این رو در ادامه این بخش می خواهیم به معرفی و بررسی بهترین و منحصر به فرد ترین بالش های بارداری بپردازیم و شما را با نمونه های ایده آل و بسیار مناسب موجود در بازار آشنا کنیم تا در نهایت بتوانید خرید خوب و مناسبی را تجربه کنید.

بالش های بارداری در بازار فروش به چه دسته بندی هایی تقسیم می شوند؟

اگر سری به مراکز فروش انواع وسایل سیسمونی و نوزاد بزنید متوجه خواهید شد که بالش های بارداری دارای تنوع بسیار بالا و منحصر به فردی هستند که می توان آن ها را در حالت کلی به 5 دسته متفاوت تقسیم بندی نمود که هرکدام از آن ها دارای شکل و شمایل جذاب خاص خود است که به واسطه آن می تواند کاربردی متفاوت تر را به شما ارائه دهد. از این رو در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی دسته های متنوع و مختلف بالش بارداری بپردازیم.

  1. بالش های U شکل
  2. بالش های J شکل
  3. بالش های C شکل
  4. بالش های l شکل
  5. بالش های مکعبی یا مثلثی

 

  • آشنایی با بالش های U شکل

در مقایسه با سایر انواع بالش های موجود در بازار، بالش های U  شکل دارای شکل و شمایلی بزرگ تر و منحصر به فرد تر هستند و از لحاظ قیمتی نیز گران تر می باشند. این نوع از بالش های بارداری به دلیل پوشش و حمایت تمام قد از مادران به عنوان محبوب ترین بالش های بارداری شناخته می شوند و نسبت به سایر محصولات دیگر، فروش بسیار بالایی دارند.

در واقع این نوع از بالش های بارداری می توانند از قسمت بالای سر تا قوزک پا را مورد حمایت خود قرار دهند که این موضوع خود از ارزش بسیار بالایی برخودار است.

نکته قابل توجه ای که در خصوص استفاده از این محصول وجود دارد این است که بالش های U شکل مانع از خوابیدن مادر به سمت پشت می شود که این موضوع در نهایت می توان خطر خفگی کودک را کاهش داده و درد در ناحیه ستون فقرات را به حداقل ممکن برساند.

 

  • آشنایی با بالش های بارداری J شکل

دسته دیگری از بالش ها وجود دارد که به عنوان بالش های J شکل از آن ها یاد می شود. این نوع از بالش ها دیگر همانند بالش های U شکل نمی توانند حمایت 100 در 100 ای را از مادر به هنگام خواب داشته باشند، در واقع با استفاده از این محصول عضلات شکمی، لگنی، زانوها و پاها دیگر مورد حمایت قرار نخواهند گرفت و تنها کمک می کند تا مادر با تغییر شرایط بدنی خود نتواند به سمت پشت بخوابد.

 

  • آشنایی با بالش های C شکل

بالش های C نوع دیگری از بالش های بارداری هستند که عموما از آن ها در تخت خواب های کوچک استفاده می شود. با استفاده از بالش های نوع C می توانید حمایت از سر گردن تا ناحیه لگن را داشته باشید. این نوع از بالش های دارای ابعاد کوچک تر و متعادل تری نسبت به 2 بالش فوق است.

نکته قابل توجه ای که در این بخش وجود دارد، این است که با تهیه و خرید بالش های نوع C مادر تنها می تواند بر روی یک پهلوی خود بخوابد و دیگر امکان پهلو به پهلو خوابیدن برای آن ها فراهم نیست!

 

  • استفاده از بالش های I شکل

بالش های I شکل همان بالش های معمولی ای هستند که در حال استفاده از ان هستیم! اما در مقایسه با بالش های عادی این محصول قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و می تواند در شرایط جسمی مختلف مادر، به عنوان یک محصول مناسب استفاده شود.

 

  • بالش های مکعبی یا مستطیلی

نوع آخری که در این بخش می خواهیم به معرفی و بررسی آن بپردازیم، بالش های مکعبی و مستطیلی هستند که تنها برای مادران قابل استفاده نیست! بلکه افرادی که دچار کمردرد، تنگی نفس و همچنین فشار قلبی نیز هستند می توانند از آن استفاده کنند.

این نوع از بالش ها به دلیل وزن و حجم کوچک خود بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و به راحتی می توان آن ها را از مکانی به مکان دیگر منتقل نمود.

در میان 5 مورد فوق، کدام یک پرمصرف تر است؟

بدون شک بالش های U شکل به دلایلی که به آن ها اشاره نمودیم دارای مزایای مصرف قابل توجه ای هستند! از این رو استفاده از آن ها به نسبت سایر بالش های دیگر بیشتر توصیه می شود.

4.1/5 - (10 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/4tSh
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.