با کتاب انگیزشی چراغ امید دلتان را روشن کنید

0 199

امید، انگیزه و عشق، غذای روح همه ما انسان‌هاست. گاهی زندگی تصمیم می‌گیرد با سختی‌های روزگار، وجود ما را همچون گوهری آبدیده‌تر کند. بارها برایمان پیش آمده که در چنین شرایطی، از صمیم قلب آرزوی حضور یک دوست را داشته‌ایم. دوستی که حرف‌های دلمان را بشنود، بفهمد و قضاوت نکند. دوستی که حرف‌های ناگفته‌مان را بخواند و برای هر احساس ظریف انسانی‌مان، بهترین جواب را بدهد. جوابی آن‌چنان گوارا که همچون جرعه آبی در دل کویری بی‌آب‌وعلف، روح تشنه‌مان را سیراب کند.

کتاب انگیزشی همان دوست صمیمی‌ای است که روحمان را نوازش می‌دهد، در دلِ سختی‌ها دستمان را می‌گیرد و چراغ امید را در دلمان روشن می‌کند. در این مطلب به ۶ مورد از مهم‌ترین دلایل خواندن کتاب‌های انگیزشی می‌پردازیم. با ما همراه باشید

چرا کتاب انگیزشی بخوانیم؟

خواندن کتاب‌های انگیزشی آن‌قدر مزیت دارد که در وصف کلام نمی‌گنجد! در ادامه به ۶ مورد از مهم‌ترین مزیت‌های خواندن کتاب روانشناسی اشاره می‌کنیم:

1. کتاب انگیزشی امید به زندگی را در دلتان زنده می‌کند

طبیعی است که بعد از یک هفته پرمشغله کاری، بعد از یک آزمون مهم یا یک تغییر ناگهانی در زندگی، نیاز به امید و انگیزه داشته باشیم. امیدی که واقعی باشد و سوخت روح ما را برای ادامه زندگی تأمین کند و انگیزه‌ای که جان تازه‌ای را برای ادامه مسیر به ما ببخشد. خواندن کتاب روانشناسی و انگیزشی به معنای واقعی کلمه امید به زندگی را در دلتان زنده می‌کند و تمامی خستگی‌ها را از روحتان می‌زداید.
کتاب وب، تیمی جوان، متخصص و خلاق با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در میان هم‌وطنان عزیزمان، خواندن کتاب انگیزشی «عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست اثر مگان دیواین» را به افرادی که در میدان نبرد زندگی با شجاعت می‌جنگند و برای ادامه مسیر نیاز به جان تازه‌ای دارند، توصیه می‌کند.

2. کتاب انگیزشی گام‌هایتان را استوار می‌کند

طبیعی است که وقتی تصمیم جدیدی برای زندگی خود می‌گیریم، درباره آینده تصمیممان کمی شک و تردید داشته باشیم. تا جایی که می‌توانیم تحقیق و پرس‌وجو می‌کنیم، اما همچنان تهِ دلمان نیاز به قوت قلب داریم. کتاب روانشناسی و انگیزشی همان قوت قلبی است که به دنبالش هستید. با خواندن کتاب‌های انگیزشی، نسبت به مسیرتان مطمئن‌تر می‌شوید و با گام‌هایی استوار، به سمت هدفتان پیش می‌روید.
تیم جوان و متخصص کتاب وب،  خرید کتاب روانشناسی و انگیزشی «جادوی فکر بزرگ اثر دکتر د.شوارتز» را به افرادی که احساس می‌کنند برای ادامه مسیر خود نیاز به قوت قلب دارند، توصیه می‌کند.

خرید کتاب روانشناسی

3. کتاب انگیزشی دیدتان را نسبت به اتفاقات روزمره زیباتر می‌کند

گاهی روزمرگی‌ها باعث می‌شود چشم خود را به روی بسیاری از زیبایی‌های زندگی ببندیم. خواندن کتاب‌های انگیزشی، زیبایی‌هایی را که شاید همیشه نسبت به آن‌ها بی‌توجه بودیم، برایمان پررنگ می‌کند. با خواندن کتاب روانشناسی می‌توانیم اتفاقات زندگی را از زوایای مختلفی بنگریم و حتی در سخت‌ترین شرایط نیز روی زیبایی‌ها و معنای زندگی تمرکز کنیم.
کتاب وب، خواندن کتاب بی‌نظیر «انسان در جستجوی معنا اثر ویکتور فرانکل» را به تمامی افرادی که می‌خواهند دید خود را نسبت به زندگی و اتفاقاتش وسعت ببخشند، توصیه می‌کند.

4. کتاب انگیزشی عشق به همنوع را در وجودتان شعله‌ور می‌کند

وقتی کتابی را در دست می‌گیریم، گویی نویسنده آن کتاب را به میهمانی صمیمانه‌ای دعوت کرده‌ایم. با ورق زدن کتاب و لذت بردن از جمله‌های پراحساسش، خود را در کنار نویسنده احساس می‌کنیم. با او می‌خندیم، نگران می‌شویم، همدلی می‌کنیم. واقعیت این است که خواندن کتاب‌های انگیزشی، عشق به همنوع را در وجود انسان شعله‌ور کرده و توانایی همدلی را در او تقویت می‌کند.
تیم متخصص کتاب وب، خواندن کتاب فوق‌العاده «اوضاع خیلی خراب است اثر مارک منسن» را به تمامی افرادی که در شرایط کنونی نیاز به یک دوست و هم‌صحبت دارند، توصیه می‌کند.

5. کتاب انگیزشی آرامش را به لحظات زیبای زندگی‌تان هدیه می‌کند

در این دنیای پرهیاهو، آرامش مثل نسیم خنکی است که جان را نوازش می‌کند. خواندن کتاب‌های انگیزشی به ما آرامش می‌بخشد و دقیقه‌ای چند، ما را از تلاطم دنیای کنونی دور کرده و به دنیای زیبایی‌ها دعوت می‌کند. با آرامشی که از خواندن کتاب‌های انگیزشی به دست می‌آوریم، می‌توانیم به بهترین صورت ممکن در مسیر اهدافمان گام برداریم.
کتاب وب، خواندن کتاب آرامش‌بخش «چهار میثاق اثر دون میگوئل روئیز» را به افرادی که می‌خواهند آرامشی مثال‌زدنی در دل تمامی سختی‌های زندگی تجربه کنند، توصیه می‌کند.

6. کتاب انگیزشی شما را به نسخه بهتری از خودتان تبدیل می‌کند

با خواندن کتاب‌های انگیزشی از تجربیات زندگی دیگران درس می‌گیرید، از شکست‌هایشان می‌آموزید و با آمادگی بی‌نظیری در مسیر زندگی خودتان گام برمی‌دارید. کتاب روانشناسی و انگیزشی روح و روانتان را پرورش می‌دهد و شما را به نسخه بهتری از خودتان تبدیل می‌کند. آیا این لذت‌بخش نیست که بعد از گذشت چند سال، به گذشته خودتان نگاهی بیندازید و از این‌همه رشد و پیشرفت خود در مسیر زندگی شگفت‌زده شوید؟
تیم خوش‌ذوق کتاب وب، خواندن کتاب انگیزشی «ذهن ذن، ذهن آغازگر اثر شونریو سوزوکی» را به تمامی افرادی که می‌خواهند به خودآگاهی رسیده و حقیقت وجودی خود را هر چه بیشتر بشناسند، توصیه می‌کند.

کتاب انگیزشی خوب از کجا بخریم؟

لذت در دست گرفتن کتاب، ورق زدن آن و استشمام بوی تازگی‌اش با هیچ لذت دیگری قابل مقایسه نیست! اگر در جستجوی فروشگاه اینترنتی معتبری برای خرید کتاب هستید، ما «کتاب وب» را به شما توصیه می‌کنیم.
کتاب وب، مرجع تخصصی خرید کتاب انگیزشی و روانشناسی، با هدف رفاه حال شما عزیزان، فرصت خرید کتاب را برای تمامی هم‌وطنان عزیزمان از هر کجای ایران فراهم کرده است.
با کتاب وب تنها چند دقیقه تا خرید کتاب انگیزشی مورد علاقه‌تان فاصله دارید! همین حالا می‌توانید کتاب انگیزشی مورد علاقه‌تان را سفارش داده و به‌صورت کاملاً رایگان و در بسته‌بندی صحیح و مطمئن درب منزل خود تحویل بگیرید.
با جشنواره تخفیف‌های ویژه کتاب وب نیز می‌توانید انواع کتاب‌های انگیزشی و روانشناسی پرطرفدار را با تخفیف‌های استثنائی تهیه کرده و از خواندن کتاب‌های مورد علاقه‌تان لذت ببرید.

خرید کتاب

کلام آخر
کتاب انگیزشی بهترین دوست و همراه شما در خوشی‌ها و سختی‌هاست. خرید کتاب، زیباترین و بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید به خودتان بدهید. با خواندن کتاب‌های انگیزشی آرامش بی‌نظیری را تجربه می‌کنید و با اطمینان قلبی، رو به سوی اهدافتان پیش می‌روید. آرامش و پیشرفت، حق شماست.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/Pns9
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.