اقدامات امنیتی در مرز ایران و عراق

0 218

اخبار سیاست خارجی

اخبار,اخبار سیاسی,اخبار سیاسی ایران,سیاست خارجی,اخبار روز سیاسی,آخرین اخبار سیاسی

 

اخبار ,اخبار سیاست خارجی ,اقدامات امنیتی در مرز ایران و عراق

 

اخبار سیاست خارجی – فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد

تشدید اقدامات امنیتی در مرز ایران و عراق

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از تشدید کنترل مرزها خبر داد و گفت: تمامی پیامدهای ممکن در مرزهای غربی کشور برای هرگونه تحرک بررسی شده و در آمادگی برای برخورد با شرایط احتمالی پیش آمده هستیم. 

به گزارش ایسنا، سردار دکتر «حسین ذوالفقاری» در حاشیه دیدار با رئیس ساختار ضدتروریسم منطقه سازمان همکاری شانگهای در خصوص اقدامات امنیتی در مرزهای غربی کشور با توجه به تحرکات اخیر گروهی موسوم به داعش در کشور عراق، گفت: در این خصوص اقدامات امنیتی لازم از جمله شورای تامین استان ها تشکیل شده چرا که ممکن است اقدامات اخیر این گروه پیامدهای مختلفی به دنبال داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه، تمامی پیامدهای مختلف را بررسی کردیم تا از قبل آماده باشیم، تصریح کرد: ممکن است برخی از شهروندان عراقی به دلیل شرایط نامساعد مهاجرت کرده و به سمت مرزهای کشور ما پناهنده شوند که در این خصوص پیشنهاداتی به مسئولان دادیم.

 

فرمانده مرزبانی ناجا، یادآور شد: همچنین ممکن است با تردد افراد غیرمجاز و مرتبط با این گروه مواجه شویم که به همین منظور اقدامات امنیتی و کنترل مرزها را تشدید کردیم و با رصد وضعیت، در آمادگی نسبی قرار داریم تا براساس شرایط پیش آمده اقدامات خود را برآن اساس سازماندهی کنیم. 

اخبار سیاست خارجی – ایسنا

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/3dbs
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.