قیمت گوشت کیلویی ۵۵ هزار تومان تعیین شد

0 1,384

در جلسه ستاد تنظیم بازار به عرضه ذخایر گوشت منجمد گوساله به قیمت متوسط هر کیلوگرم ۵۵ هزار تومان با امکان جایگزینی موافقت شد.

قیمت گوشت

در نود و پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار عملکرد گردش ذخایر و نحوه ترمیم ذخایر گوشت قرمز مورد بررسی قرار گرفت. در مصوبه این جلسه آمده است:

عملکرد گردش ذخایر و نحوه ترمیم ذخایر گوشت قرمز

۱- وزارت جهاد کشاورزی در اسرع وقت نسبت به ارسال اسناد مربوط به تعیین سقف قیمت دام زنده (سبک و سنگین) به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اقدام تا سازمان مذکور در اسرع وقت قیمت هر کیلوگرم دام زنده و گوشت و قطعات حاصل از آن را محاسبه و اطلاع‌رسانی نماید.

۲- با توجه به پیش بینی افزایش مصارف پس از بازگشایی کسب و کارهای تعطیل شده ناشی از بیماری کرونا مقرر گردید شرکت پشتیبانی امور دام در اسرع وقت نسبت به ترمیم ذخایر (استان سیستان و بلوچستان و سایر مبادی تأمین) اقدام نماید.

۳- با پیشنهاد شرکت پشتیبانی امور دام مبنی بر عرضه ذخایر به قیمت تمام شده برای امکان جایگزینی موافقت و نرخ عرضه ذخایر گوشت منجمد گوساله، متوسط ۵۵ هزار تومان (با تلورانس ۵ درصد که در اختیار هیأت مدیره شرکت می‌باشد) تعیین شد.

تبصره ۱: با توجه به بند ۱-۲ جلسه نود و یکمین کارگروه تنظمی بازار برای آن دسته از محموله‌های تمدید تاریخ شده که تا قبل از تاریخ ابلاغ این مصوبه با نرخ قبلی تهاتر شده و کالا توسط بخش خصوصی تحویل شده است، اقدام بلامانع می‌باشد. اما برای سایر محموله‌ها، نرخ پایه تهاتر با محموله‌های بخش خصوصی با بیش از ۶ ماه تاریخ مصرف نرخ حاشیه بازار محموله مشابه می‌باشد.

تبصره ۲: نرخ حاشیه بازار برای تهاتر، بر اساس پیشنهاد شرکت پشتیبانی امور دام و تأیید دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار ملاک اقدام خواهد بود.

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/EeeX
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.