سایپا شاهین را پیش فروش کرد + ۸۰ میلیون تومان ‌علی‌الحساب!

0 526

پیش‌فروش خودروی شاهین محصول جدید سایپا برای نخستین‌بار آغاز شد.

به گزارش روزگار، قائم مقام سایپا در امور فروش گفت: زمان تحویل خودرو شاهین که برای نخستین بار پیش فروش می‌شود، دی‌ماه ۱۳۹۹ خواهد بود.

مجید باقری گفت: پیش فروش 9 محصول به تعداد ۴۰ هزار دستگاه آغاز شده است که در بین آنها سه خودروی جدید برای نخستین بار عرضه می شوند.

پیش فروش خودرو شاهين

قائم مقام‌ سایپا در امور فروش افزود: طبق وعده قبلی و به‌ دنبال پیگیری و استقبال مشتریان، برای نخستین‌بار پیش‌فروش خودرو «شاهین» محصول جدید سایپا که در ابتدا رهام نامگذاری شده بود آغاز شد. به‌جز شاهین، دو محصول جدید دیگر سایپا یعنی «ساینا S» و “کوییک S ” نیز برای نخستین‌بار در این طرح عرضه شد.

وی اعلام کرد: زمان تحویل خودرو شاهین، دی‌ماه ۱۳۹۹ خواهد بود و مبلغی که به صورت علی‌الحساب برای خودروی شاهین در نظر گرفته شده است ۸۰ میلیون تومان خواهد بود.

باقری ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، طرح پیش‌فروش مطابق با برنامه تولید سایپا خواهد بود و همه محصولات در موعد مقرر و تعیین شده به مشتریان تحویل می‌شود.

پیش فروش سه محصول جدید سایپا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در رابطه با طرح پیش‌فروش یکساله گفت: حدود ۴۰ هزار خودرو به مدت سه روز در طرح پیش فروش قرار گرفته و ثبت‌نام انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: چنانچه تعداد متقاضیان بیشتر از میزان پیش فروش باشد مجددا مراسم قرعه‌کشی برگزار می‌شود. در این طرح ۹ مدل از محصولات سایپا برای پیش‌فروش در نظر گرفته شده است. سه محصول جدید سایپا شامل شاهین، ساینا S و کوییک S در این طرح عرضه خواهند شد که برای اولین بار ارائه می‌شوند.

سلیمانی زمان تحویل خودرو را نیمه دوم سال جاری اعلام کرد و در رابطه با قیمت آن گفت: مبلغ در نظر گرفته شده به عنوان پیش‌پرداخت این محصول ۸۰ میلیون تومان است، اما قیمت نهایی این خودرو در شورای رقابت در حال بررسی است.

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/3MlO
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.