مدل های انگشتر عروس شیک | ترند های خاص و جدید حلقه ازدواج

0 1,276

منبع: سایت رنگل

خرید انگشتر عروس یکی از خریدهای سخت است زیرا عروس خانوم میخواهد تا به ابد آن را در دست کند. برای همین معمولا عروس خانوم ها با وسواس زیادی حلقه و انگشتر عروسی و عقد خود را انتخاب میکنند. در این پست به شما ایده هایی از انگشتر جواهر و حلقه عروس نشان میدهیم که میتوانید از آنها ایده بگیرید.

آداب و رسوم ما ایرانی ها انجام مراسم خواستگاری، نامزدی، بله برون، عقد و ازدواج اهمیت بسیار زیاد و جایگاه مهمی دارد. یکی از این همه آداب و رسومی که مربوط به مراسم های گفته شده در بالا می باشند، انتخاب و خرید یک انگشتر عروسی و عقد ازدواج از سوی خانواده داماد برای عروس خانم می باشد. به چنین انگشتری که خانواده داماد به عنوان یک هدیه ی درخور و زیبا برای عروس خانم تهیه می کنند در فرهنگ ما ایرانی ها به آن انگشتر نشان می گویند. علاوه بر انگشتری که به عنوان نشان از سوی خانواده داماد برای عروس خانم تهیه می شود تا به او هدیه بدهند.

مدل حلقه شیک عقد و ازدواج | انگشتر عروس

در مراسم عقد هم یک مدل شیک و زیبای انگشتر جواهر از سوی خانواده داماد برای عروس خانم باید خریداری شود. همچنین باید یک انگشتر جواهر به عنوان  انگشتر عقد یا انگشتر ازدواج از طرف خانواده عروس برای آقای داماد خریده شود. برای خرید انگشتر نشان و یا انگشتر عقد، عروس و داماد طبیعتا به دنبال جدیدترین و شیک ترین مدل های انگشتر جواهر برای نشان و یا حلقه جواهر برای مراسم عقد خود هستند. برای خرید انگشتر جواهر برای آقای داماد وسواس زیادی از سوی داماد دیده نمی شود. این وسواس زمانی افزایش می یابد که عروس و داماد قصد دارند سفارش خرید انگشتر جواهر ست یا یکسان را برای انگشتر ازدواج خود بدهند. اگر چنین قصدی برای خرید انگشترهای جواهر خود داشته باشند وسواس و دقت برای انتخاب از سوی عروس خانم به طور قطع افزایش می یابد. در واقع این مورد سبب می شود که عروس خانم برای انتخاب انگشتر عقد یا انگشتر ازدواج خود نهایت وسواس را به خرج دهد تا یک مدل جدید انگشتر را انتخاب نماید.

خرید انگشتر عقد ست یا غیر ست !

اما گاهی عروس و داماد انگشتر عقد خود را هر کدام جداگانه انتخاب می کنند. در این صورت جناب داماد با خاطری آسوده فقط درصدد انتخاب یک انگشتر جواهر زیبا برای مراسم عقد خود می باشد. اما عروس خانم برخلاف داماد با وسواسی فراوان به دنبال مدل جدید حلقه انگشتر عروس خواهد بود و سعی می کند یک مدل شیک و کاملا خاص و متفاوت انگشتر جواهر را به عنوان انگشتر عقد خود انتخاب نماید. زیرا انتخاب دو انگشتر زیبا از سوی عروس و داماد برای مراسم عقد آن ها به خوبی می تواند نشان دهنده  سلیقه ی هر دوی آن ها باشد. از طرفی انتخاب یک حلقه زیبا که قرار است در تمام مدت زندگی و عمر همراه عروس و داماد باشد و نشانه ای بر وجود و ثبات عشق، محبت و وفاداری میان آن دو نفر باشد، به طور حتم بسیار اهمیت دارد.

انگشتر عروس نگین دار هیچگاه از مد نمیفتد

از آن جا که چنین اموری برای خانم ها اهمیت بیشتری دارند بنابراین خرید یک انگشتر زیبا از سوی آن ها نیز با دقت زیادی همراه خواهد بود که متعاقبا وقت زیادی را هم طلب می کند. بنابراین برای انتخاب چنین انگشتر زیبا، خاص و شیک که درخور و شایسته عروس خانم باشد و همچنین مطابق سلیقه ی او باشد آقای داماد باید همراه و همقدم با عروس خانم باشد و صبوری کند تا اینکه عروس خانم انگشتر مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کند. برای خرید انگشتر نشان، عمدتا از انگشترهایی انتخاب می کنند که دارای نگین های ریز و درشت زیادی هستند یا حتی نگین هایی که رنگ های مختلف و متنوعی دارند. این انگشتر عمدتا به سلیقه داماد و یا خانواده داماد انتخاب شده و خریداری می گردد. اما چون خرید انگشتر برای عقد توسط خود عروس و داماد صورت می گیرد و در آینده یادآور خاطرات شیرین این دوره از زندگی آن ها می باشد و یک انگشتر خاص و متفاوت برای عروس و داماد می باشد بنابراین انتخاب و خرید آن با وسواس بیشتری همراه خواهد بود.

انگشتر و حلقه ازدواج طلا ساده یا نگین دار

خرید انگشتر مناسب برای عقد بستگی به سلیقه ی عروس و داماد دارد. آن ها می توانند برای حلقه ازدواج خود یک انگشتر شبیه به انگشتر نشان تهیه نمایند که با نگین های بسیاری زینت داده شده است. هم چنین آن ها می توانند یک انگشتر ساده و زیبا برای این منظور انتخاب نمایند. همچنین می توانند حلقه های خود را شبیه به هم انتخاب نمایند. به هر حال عروس و داماد می توانند برای انتخاب انگشتر خود به دنبال جدیدترین، شیک ترین و زیباترین مدل های انگشتر موجود باشند تا این که آن مدلی را که مناسب با سلیقه ی آن ها است را انتخاب نمایند. گاهی عروس در انتخاب حلقه ازدواج خود به طرح و مدل سرویس طلای خود نیز توجه دارد. و سعی می کنند سفارش خرید انگشتر جواهر برای مراسم عقد را با سایر تکه های طلای سرویس خود مثل دستبند و غیره ست نموده و سپس خرید کنند.

مدل انگشتر ست عروس داماد خاص و متفاوت

بعضی از عروس داماد ها دوست دارن حلقه ازدواجشان خاص و متفاوت باشد. این طرح ها ممکن است برای بعضی ها اصلا دوست داشتنی نباشد و برای بعضی هم بسیار خاص و جذاب و خواستنی. این کاملا بستگی به سلیقه عروس داماد و میزان ریسک پذیری آنها دارد. ار به دنبال حلقه عروس داماد خاص و متفاوت تر از بقیه انگشترها هستید عکس های زیر را ببینید و ایده بگیرید.  برای خرید مدل های متنوع حلقه و انگشتر طلا و جواهر به سایت رنگل مراجعه کنید.

4.9/5 - (70 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/LZpp
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.