چگونه فروشگاه آنلاین محبوب طراحی کنیم؟

0 440

چه یک عکاس آزاد باشید، چه صاحب یک فروشگاه سخت افزاری، یا نوع دیگری از کسب و کار کوچک، یک وب سایت عالی برای موفقیت شرکت شما ضروری است. امروز میخواهیم فروشگاه آنلاین  را بررسی کنیم و سپس به تیم طراحی سایت بپردازیم. در نهایت نیز به طراحی سایت فروشگاه پرده می پردازیم.

فروشگاه آنلاین

توضیح واضحی از کسب و کار خود را به صورت برجسته نمایش دهید.مهم است که فوراً به مردم اطلاع دهید که چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید تا هنگام بازدید از وب سایت کسب و کار کوچک شما احساس سردرگمی نکنند. اطمینان حاصل کنید که بنر اصلی صفحه اصلی شما (همچنین به عنوان “تصویر قهرمان” شناخته می شود) و بنرهای بعدی بازنمایی بصری خدمات شما هستند، و همچنین دارای یک تار متن مقدماتی در بالای صفحه است که توصیف می کند شما چه کسی هستید و چه می کنید. علاوه بر این، مطمئن شوید که هر دو منوی پیمایش اصلی و پاورقی شما دارای پیوندهای صفحه «درباره ما» هستند که به راحتی قابل دسترسی هستند تا افراد بتوانند روی آنها کلیک کنند و درباره کسب و کار شما بیشتر مطالعه کنند.

سیستم مدیریت محتوا (CMS) یک برنامه یا برنامه نرم افزاری است که برای ایجاد و مدیریت محتوای دیجیتال استفاده می شود. یک CMS خوب به شما کمک می کند تا سایت خود را حفظ کنید و برای استفاده از آن به دانش فنی زیادی نیاز ندارید. شما باید یک CMS را انتخاب کنید که برای نیازهای منحصر به فرد شما طراحی شده باشد. سیستم های مختلف به دلایل مختلفی مانند کاربر پسند بودن، توسعه پذیری و بودجه استفاده می شوند. خریداران همیشه به دنبال پیشنهادات ویژه، تخفیف‌ها یا بهترین معاملات هستند. پیشنهادات انحصاری را قابل مشاهده کنید تا خریداران از آنها مطلع شوند. حتی اگر تفاوت قیمت ها چندان زیاد نباشد، حس روانی پس انداز مقداری پول، توهم داشتن دست بالا را ایجاد می کند.

تیم طراحی سایت

طراحان سایت معمولا از این ابزارها برای طراحی استفاده می کنند.

دروپال: دروپال یکی دیگر از CMS های محبوب است. بسیاری از مزایای مشابه وردپرس را ارائه می دهد، از جمله انعطاف پذیری، سهولت استفاده و یک جامعه پشتیبانی بزرگ. قابل ذکر است که این یک CMS امن تر از وردپرس است (ایمن تر از فعالیت های مخرب). با این حال، گزینه های افزونه یا تم زیادی ندارد، که باعث می شود توسعه کمتری داشته باشد. برای سال‌ها، وب‌سایت کاخ سفید (Whitehouse.gov) با دروپال اجرا می‌شد، اما از آن زمان به وردپرس تغییر مکان داده است، که هنوز هم از آن استفاده می‌کند.

جوملا: یکی دیگر از CMS های محبوب جوملا است! خارج از جعبه، سئو، امنیت و قابلیت های چند زبانه بهتری نسبت به وردپرس دارد. با این حال، با کمک چند افزونه، وردپرس از قابلیت های جوملا پیشی می گیرد.

طراحی سایت فروشگاه پرده

به عبارت ساده، اگر خریداران نتوانند محصول را پیدا کنند، نمی توانند محصول را بخرند – یک تابع جستجو بسازید که به آنها کمک می کند به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. می توانید محصولات خود را در سایت لیست کنید و محصولات ویژه خود را در بخش های متفاوت به نمایش بگذارید. جستجو را در همه جا حاضر کنید. کادر جستجو را در هر صفحه و در مکان های آشنا قرار دهید. جعبه باید قابل مشاهده، به سرعت قابل تشخیص و استفاده آسان باشد. موقعیت‌های استاندارد برای پیاده‌سازی کادر جستجو، بالا سمت راست یا مرکز بالای صفحات یا در منوی اصلی هستند.

پشتیبانی از انواع پرس و جو. جستجوها باید از انواع درخواست‌ها مانند نام محصول، دسته‌ها و ویژگی‌های محصول و همچنین اطلاعات مربوط به خدمات مشتری پشتیبانی کنند. ایده خوبی است که یک جستجوی نمونه را در قسمت ورودی قرار دهید تا استفاده از توابع مختلف را به خریداران پیشنهاد دهید.

یک قابلیت جستجوی تکمیل خودکار داشته باشید. عملکرد تکمیل خودکار، یافتن آنچه را که به دنبال آن هستند برای خریداران آسان‌تر می‌کند و با پیشنهاد چیزهایی در منطقه‌ای که قبلاً جستجو می‌کنند، پتانسیل فروش را افزایش می‌دهد.

برای UX تجارت الکترونیک برجسته وقتی که خریداران با موفقیت محصول مورد نظر خود را پیدا می‌کنند، اجازه دهید در مورد محصول اطلاعاتی کسب کنند. صفحه محصولی را طراحی کنید که با گنجاندن تصاویر زیاد، توضیحات دقیق و هر گونه اطلاعات مفید و مرتبط دیگر در مورد محصول، تا حد امکان تجربه ای شبیه به خرید حضوری ایجاد کند. بیایید نگاهی عمیق به معنای این داشته باشیم.

امکان مرتب سازی و فیلتر کردن نتایج. به خریداران اجازه دهید نتایج جستجو را بر اساس معیارهای مختلف (بهترین فروشندگان، بالاترین یا پایین ترین قیمت، رتبه بندی محصول، جدیدترین مورد و غیره) مرتب کنند و همچنین مواردی را که در یک دسته بندی خاص قرار نمی گیرند حذف کنند. هر چه تعداد انتخاب های بیشتری داده شود، انتخاب سخت تر می شود. با اجرای فیلترها به خریداران کمک کنید تا محصولات مناسب را پیدا کنند. این به آنها کمک می کند تا انتخاب های خود را محدود کرده و مستقیماً به محدوده محصول مورد نظر خود بپرند.

نمایش سریع محصول

«نمایش سریع» با حذف بارهای غیرضروری صفحه، زمان لازم برای یافتن محصول مناسب را برای خریداران کاهش می‌دهد. به طور معمول، جزئیات محصول در یک پنجره مودال بر روی صفحه مشاهده شده نمایش داده می شود. سعی نکنید تمام جزئیات محصول را نشان دهید، در عوض، برای مشاهده جزئیات کامل، پیوندی به صفحه کامل محصول اضافه کنید. همچنین، مطمئن شوید که یک دکمه “افزودن به سبد خرید” با موقعیت برجسته و همچنین یک عملکرد “ذخیره در لیست علاقه مندی ها” را در نظر بگیرید.

 

 

در نهایت، برای دریافت خدمات مربوط به طراحی وب سایت به طور حرفه ای در هر زمینه ای، میتوانید به وب سایت iransite.com مراجعه کنید و از خدمات آنها دیدن کنید.

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/CsXP
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.