سامانه ثبت نام تعویض کارت ملی هوشمند و مدارک لازم تعویض کارت ملی

0 444

سامانه ثبت نام تعویض کارت ملی هوشمند و مدارک لازم تعویض کارت ملی

تعویض کارت ملی اگر هر یک از شما عزیزان از جا مانده های کارت دیجیتالی هوشمند هستید مطلب ما را دنبال کنید تا بتوانید در اسرع وقت به خیل عظیم دارندگان این کارت بپیوندید. کارت ملی که در حال حاضر از آن استفاده می کنید از اعتبار خارج است لذا برای در اختیار داشتن این کارت و همگام شدن با سایر مردم می بایست هر چه سریع تر اقدام به دریافت این کارت هوشمند دیجیتالی کنید.

 

سامانه تعویض کارت ملی هوشمند,تعویض کارت ملی اینترنتی,تعویض کارت ملی ثبت نام

 

سامانه تعویض کارت ملی هوشمند

 

دقت داشته باشید که کارت ملی دیجیتالی می تواند در فضای مجازی هم بدرد بخورد. این کارت با داشتن اطلاعات مهمی مانند، اثر انگشت، اطلاعاتی در خصوص ازدواج و فرزندان، و سایر اطلاعات ضروری و شخصی هر فرد، توانایی ارائه خدمت را در این گونه فضا ها را به شما خواهد داد.

 

امضای الکترونیکی که در این کارت هوشمند موجود است شرایط را برای انواع اپلیکیشن های موجود در سطح نت فراهم می کند تا شخص بتواند در فضای مجازی خود را معرفی کند و از خدمات لازم بهره مند شود.

 

سامانه تعویض کارت ملی هوشمند,تعویض کارت ملی اینترنتی,تعویض کارت ملی ثبت نام

 

تعویض کارت ملی اینترنتی

 

حال برای اینکه بخواهید برای گرفتن این کارت هوشمند دیجیتال اقدام کنید باید دو کار انجام دهید. ابتدا باید به سایت مورد نظر مراحعه کنید و ثبت نام و به نوعی درخواست کارت هوشمند دهید و در مرحله آخر به دفاتر مربوطه برای نهایی کرن کار مراجعه کنید.

 

ابتدا به این آدرس مراجعه کنید www.ncr.ir ( حتما تقطه را به آدرس بچسبانید ). بعد از وارد شدن به سایت به فرمی بر میخورید که باید آن را پر کنید. دقت کنید تمامی اطلاعات را باید بدرستی وارد کنید.

 

سامانه تعویض کارت ملی هوشمند,تعویض کارت ملی اینترنتی,تعویض کارت ملی ثبت نام

 

تعویض کارت ملی ثبت نام

 

پس از پر کردن فرم به درگاه پرداخت متصل می شوید که می بایست مبلغی که تعیین شده است را پرداخت کنید. بعد از آنکه مبلغ را پرداخت نموده اید کد رهگیری به شما داده می شود.  حال باید در پایین همان صفحه با توجه به زمان و مکان که برایتان تعیین می شود به دفاتر ثبت احوال و یا دفاتر پیشخوان مراجعه کنید.

 

پس از آنکه محل وزمان حضور شما تعیین شد در صفحه بعدی مشخصات تان را خواهید دید که باید آن را چاپ کنید و همراه خود داشته باشید. قابل ذکر است که متقاضی کارت هوشمند ملی باید با داشتن اصل شناسنامه, کد پستی, آدرس محل سکونت و شماره تلفن منزل و همراه به دفتر مربوطه مراجعه کند. لطفا آمادگی لازم برای عکس برداری نیز داشته باشید. ( برای داشتن عکس جدید؛ واحد عکس برداری در هر مرکزی مستقر است )

 

سامانه تعویض کارت ملی هوشمند,تعویض کارت ملی اینترنتی,تعویض کارت ملی ثبت نام

 

تعویض کارت ملی هوشمند

 

توجه داشته باشید که مدت زمان تحویل کارت هوشمند در گذشته 4 ماه بود اما با تلاش مسئولین به 15 یا 30 روز کاهش یافته است. در نظر داشته باشید که مبلغی که به صورت اینترنتی پرداخت می کنید نباید بیشتر از 31 هزار تومان باشد. در صورت تخلف با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

رسیدگی به امور دفاتر پیشخوان دولت:‌ 02161912222
رسیدگی به امور دفاتر پستی: 02184470000
رسیدگی به امور ثبت احوال: 02166710270

 

تعویض کارت ملی

4.6/5 - (5 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/gSWs
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.