تصاویر جدید از سریال تلویزیونی فوق لیسانسه ها + تیزر

0 1,865

رضا جودی تهیه کننده سریال فوق لیسانسه ها، در مورد زمان قطعی پخش سریال فوق لیسانسه ها گفت: با اتمام پخش فصل سوم سریال ستایش در همین روزها، شبکه اقدام به نمایش یک مینی سریال به نام گیله وا خواهد کرد. پس از اتمام آن در هفته آینده، از روز 17 آبان ماه سریال فوق لیسانسه ها به روی آنتن می رود.

Image result for ‫فوق لیسانسه ها‬‎

تهیه کننده سریال فوق لیسانسه ها در مورد ادامه تولید سریال گفت: همانطور که پیش از این هم اعلام کرده ایم، از چند ماه پیش به طور مستمر مشغول فیلمبرداری هستیم و تا چند ماه دیگر نیز ضبط سریال ادامه خواهد یافت.

عکس بداخلاق بازیگران بانمک فوق لیسانسه ها
وی در مورد قسمت های آماده پخش و استمرار پخش آن گفت: ما بیش از بیست قسمت را آماده پخش داریم و در عین حال همزمان با تصویربرداری مراحل فنی قسمت های دیگر هم در دست اجرا است.
9774354_969
جودی تصریح کرد: تا روزی که قسمت آماده پخشی داشته باشیم، سریال به روی آنتن خواهد رفت و امیدواریم که در پخش آن وقفه ای ایجاد نشود.

گفتنی است «لیسانسه‌ها» به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی و کارگردانی سروش صحت، در دو فصل به تولید رسید و از شبکه سه سیما پخش شد.
گریم جدید هوتن شکیبا در «فوق لیسانسه‌ها»

فوق لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت سومین فصل از سریال «لیسانسه‌ها» محسوب می‌شود که پیش از این با این نام به روی آنتن شبکه سه سیما رفته و در فصل سوم نیز قرار است با عنوان «فوق لیسانسه‌ها» آماده پخش شود.

Image result for ‫فوق لیسانسه ها‬‎

هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ، تبسم هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی زاده، فرید اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی آبادی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی، نیلوفر شهیدی، آیدا نامجو و آتنه فقیه نصیری از بازیگرانی هستند که در «فوق لیسانسه ها» به ایفای نقش می‌پردازند.

مارال فرجاد و بازیگران فوق لیسانسه ها+عکس

ساعت پخش سریال فوق لیسانسه ها

همان طور که ذکر شد پخش سریال فوق لیسانسه ها از جمعه 17 آبان 98 آغاز می شود و ساعت پخش سریال فوق لیسانسه ها هر شب ساعت 20:45 دقیقه از شبکه سوم سیما خواهد بود.

ساعت تکرار سریال فوق لیسانسه ها

بر اساس اعلام شبکه سه ساعت تکرار سریال فوق لیسانسه ها روز بعد از پخش در سه نوبت ساعت های یک و نیم بامداد، 10 صبح و 14 و 30 بعد از ظهر خواهد بود.

4.4/5 - (5 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/zbFfQ
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.