بهترین عطرهای مردانه سال 2020

0 623

اگر از رایحه‌های قدیمی خسته شده‌اید و دلتان می‌خواهد عطرهایی با رایحه‌های جدید و مدرن را امتحان کنید، باید سراغ جدیدترین نسخه‌های طراحی شده عطرها بروید. در این مقاله 7 عطر مردانه بسیار جذاب را به شما معرفی می‌کنیم که با انتخاب توسط بهترین عطارها و خریداران در سراسر جهان توانسته اند در زمره بهترین‌ها قرار بگیرند و نظر مردان با سلیقه و شیک پوش سراسر جهان را به خودشان جلب کنند.

ادوتویلت هوم دیور

یکی از بهترین نمونه‌های ادکلن مردانه که سال 2020 وارد بازار شد، ادوتویلت دیور هوم است. این عطر در گروه رایحه‌های چوبی قرار می‌گیرد و رایحه‌ای کلاسیک، مردانه و در عین حال جوان‌پسند دارد و بر خلاف سایر عطرهای گروه هوم که بعضی معتقد بودند حال و هوایی خموده و خسته را منتقل می‌کند، عطری بسیار پر انرژی و جذاب است.

دیور هوم 2020 دارای نت‌های اولیه با ترکیب عطر ترنج، فلفل قرمز و نوعی گیاه استوایی است که حال و هوایی تازه و پر شور فراهم می‌کند. در نت‌های میانی عطر کاج، چوب کشمیر و پاچولی در کنار هم قرار گرفته و در مرحله آخر و نت‌های پایه نوبت به وتیور هایتی و مشک سفید می‌رسد تا جذبه‌ای مردانه را القا کنند. از این عطر مردانه دیور می‌توانید روز و شب و در تمامی فصل‌ها استفاده کنید و از بوی خوب آن لذت ببرید. پخش بوی این عطر عالی است و در عین حال شدت آن آنقدر نیست که توی ذوق شما یا اطرافیان‌تان بزند. می‌توانید با یک رایحه شیک و ملایم وارد تمام مجالس شوید و جلب توجه کنید.

ورساچه سدرات د دیامانت

عطر ورساچه سدرات د دیامانت را می‌توان هم یک عطر مردانه دانست و هم یک عطر زنانه؛ چون این عطر برای استفاده زنان و مردان طراحی شده است و بسیاری از زوج‌ها آن را برای استفاده دو نفره خریداری می‌کنند.

این عطر در گروه رایحه‌های مرکبات، آروماتیک و چوبی-ادویه‌ای قرار می‌گیرد و نه تنها با بوی خوب خود؛ بلکه با طراحی شیشه زیبا و لوکس‌اش هم توانسته طرفداران زیادی پیدا کند؛ شیشه‌ای که بی‌شباهت به یک مجسمه انتزاعی مدرن نیست.

در ترکیبات این عطر چهار رایحه بسیار جذاب وجود دارد که توانسته ترکیبی دوست داشتنی را ایجاد کنند. این چهار رایحه شامل گریپ فروت صورتی، لیموی ایتالیایی، چوب درخت کاج و وتیور می‌شود که ترکیبی فوق‌العاده جذاب را برای خانم‌ها و آقایان ایجاد خواهد کرد. استفاده از این عطر بیشتر در فصل بهار و تابستان توصیه می‌شود و می‌توانید روز یا شب از پخش خوب بوی آن لذت ببرید.

سی کی اوری وان

یکی دیگر از نمونه‌های بهترین عطر مردانه سی کی اوری وان CK Everyone است که توجه مثبت منتقدان زیادی را به خودش جلب کرده است. این عطر که یکی دیگر از شاهکارهای Calvin Klein است، در گروه رایحه‌های آبی، تازه و مرکباتی قرار می‌گیرد و به همین دلیل هم برای استفاده در روزهای گرم بهار و تابستان یک عطر ایده‌آل به شمار می‌آید.

در صدر جدول نت‌های این عطر مردانه رایحه روغن پرتقال و زنجبیل به مشام می‌رسد. در نت‌های میانی عطر چای و نت‌های آبی دست به کار می‌شوند تا خنکای نسیم کنار دریا را به شما منتقل کنند و در نت‌های پایه این ادکلن مردانه جذاب ترکیب مشک، کاج، عنبر و پاچولی دست به دست هم می‌دهند تا قدرت و جذابیت مردانه را به نمایش بگذارند. با اسپری کردن این عطر خودتان و اطرافیان‌تان را به تجربه حال و هوای یک سفر لوکس دریایی مهمان خواهید کرد.

متئور لویی ویتون

درست مثل یک شهاب درخشان که توجه همه را به خودش جلب می‌کند، عطر مردانه متئور از برند لویی ویتون قادر است نظر تمام اطرافیان را به خودش جلب کند. متئور یا شهاب از لویی ویتون در گروه رایحه‌های مرکباتی، اسپایسی و آروماتیک قرار می‌گیرد. نت‌های اولیه این ادکلن مردانه با پرتقال ماندارین، پرتقال سیسیلی و ترنج شروع می‌شود. در میانه راه عطر خوب فلفل صورتی، فلفل سیاه، نرولی تونسیريال جوز اندونزی و هل گواتمالایی با همراهی هم یک سمفونی بویایی باشکوه به وجود می‌آورند که دنیایی از انرژی و روحیه بالا را تداعی خواهد کرد. نت اصلی و پایه این عطر نیز روغن وتیور را به خودش اختصاص داده است که بستری مناسب برای تمام رایحه‌های بالا خواهد بود. این عطر برای استفاده در بهار و تابستان ایده‌آل است و جزو رایحه‌های مدرن به شمار می‌آید.

میدنایت استرول گوچی

بعضی میدنایت استرول گوچی را یکی از نمونه‌های بارز بهترین عطر مردانه تولید شده توسط این برند می‌دانند. این عطر که در بررسی‌های آن نوشته شده است علاوه بر آقایان، خانم‌ها هم می‌توانند سراغش بروند، در گروه رایحه‌های آروماتیک و چوبی قرار می‌گیرد. طراحی شیشه Midnight Stroll به نوع رایحه‌های آن نزدیک است؛ یک شیشه مشکی با حک لوگوی طلایی که حال و هوای شبانه، لوکس و پر هیجان عطر را به خوبی منتقل خواهد کرد.

در ساخت این ادکلن مردانه گوچی سه رایحه غالب در سه سطح به مشام می‌رسند که اولین آن‌ها رایحه‌ای دودی یا بخور مانند است. سطح دوم به روغن کاد، نوعی گیاه دارویی اختصاص داده شده است و رایحه اصلی و پایه عطر هم شامل عطر خوش سرو است که حال و هوایی روح افزا به شما خواهد داد. استفاده از این عطر را برای شب‌های خنک و سرد پاییز و زمستان توصیه می‌کنیم.

بایی 19 له لابو

اگر به دنبال یک عطر مردانه متفاوت هستید که بتوانید روز و شب و در تمامی فصل‌ها از رایحه خوش آن لذت ببرید، عطر بایی 19 له لابو Baie 19 Le Labo را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این عطر رایحه‌های خوب طبیعی مثل بوی خاک باران خورده را در یک شیشه ساده و زیبا جمع کرده که با هر بار باز کردن آن می‌توانید تمام احساسات خوب مرتبط با طبیعت را تجربه کنید. در ساخت این عطر از عطر مشک، آمبروکسان، برگ‌های سبز، نت‌های از نی، پاچولی و جونیپر بری(توت ارس) استفاده شده است تا عطری با حال و هوای سرزندگی و روحیه مثبت را برای شما و اطرافیان‌تان به یادگار بگذارد.

شنل دو بلو

آخرین عطر از این گروه، عطر محبوب از برند شنل است که برای چندین سال متوالی است که جزو بهترین و خوشبوترین عطرهای مردانه انتخاب می شود.شنل که به دلیل عطرهای زنانه همیشه معروف و شناخته شده بوده است با ارائه این ادکلن خنک و تلخ به بازار توانسته است دل بسیاری از مردان را تسخیر کند.رایحه چوبی و آروماتیک شنل د بلو قابلیت این را دارد که به عنوان امضای شخصی شما وارد زندگی‌تان شود. نت های اولیه در ترکیب لیمو،نعناع،پرتقال با سطح دوم رایحه ها که آمیخته‌ای از بوهای دوست‌داشتنی و بی‌نظیر یاس،زنجبیل و سدر هستند ترکیب می شود و در فراز پایانی با ترکیب نهایی پچولی، چوب صندل و کندر هندی جاودانه می‌شود.

3/5 - (3 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/MHc4
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.