چرا لباسشویی من خراب می شود؟ معتبرترین مرکز تعمیر لباسشویی در تهران کجاست؟

0 2,213

ماشین لباسشویی از لوازم خانگی برقی پرطرفدار است؛ که تقریبا در همه خانه‌ها یافت می‌شود. مشخص است که محبوبیت زیاد آن به علت سودمندی از لحاظ خدمات رفاهی، صرفه‌جویی در زمان و کارکرد کم‌نظیر آن است. در حالی که ماشین لباسشویی ها از یک مدل به مدل دیگر متفاوت هستند اساس عملکرد همه آن ها مشابه است.

ماشین لباسشویی یکی از وسایل پر کاربرد در هر خانه‌ای است ولی با توجه به افزایش قیمت آن در سال‌های اخیر بسیاری از افراد برای خرید آن دچار مشکل شدند. پیشنهاد می‌کنیم اگر در تهران زندگی می‌کنید، درصورتی که ماشین لباسشویی شما نیاز به تعمیر دارد به تعمیر و سرویس لباسشویی در تهران مراجعه کرده و از پرداخت مبلغ بسیار زیاد برای خرید دوباره آن پرهیز کنید. با استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی در تهران تاسیسات vip تهران متوجه خواهید شد که گرچه این کار در ظاهر مشکل به نظر می‌رسد ولی در صورت داشتن تخصص و مهارت تعمیر آن کار دشواری نیست و به راحتی انجام پذیر است.

تعمیر انواع برند های ایرانی و خارجی لباسسشویی در تهران :

برند اسنوا : برند اسنوا به دلیل درخواست ها زیادی که می شود معمولا در 4 یا 8 سال اول مشکل خاصی ندارد ولی در اثر بی احتیاطی ها مواردی به وجود می آید که میتوانید با تعمیر و سرویس لباسشویی در تهران تاسیسات vip تهران اقدام کرده و از سرویس کاران و متخصصین این مجموعه درخواست تعمیر نمایید. میتوانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد تعمیر لباسشویی در تهران و سرویس انواع برند ها از طریق لینک رو به رو وارد شده و اطلاعات تکمیلی را به دست بیاورید.

https://snn.ir/fa/news/928019/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA-vip-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DB%8C%DA%A9%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%87

بهتر است با انواع ماشین لباس شویی آشنا شویم تا نحوه تعمیر آن را بدانیم.

  • لباس شویی تسمه‌ای:

اگرچه ماشین لباس‌شویی تسمه‌ای هنوز‌هم به علت سادگی در تعمیر مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ ولی یکی از اشکالات رایج این ماشین لباسشویی پاره شدن تسمه و یا شل و بی کیفیت شدن آن است که تعمیر لباسشویی تسمه‌ای در تهران کمک شایانی در این امر می‌کند. اما چگونه بفهمیم که مشکل از تسمه است؟ اگر دیگ ماشین لباسشویی خاموش را با دست و راحت می‌توانید بچرخانید، پس تسمه مشکلی ندارد و در غیر این صورت تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی در تهران می‌تواند این قطعه را برای شما عوض کند. توجه کنید که جا انداختن تسمه کار بسیار مهمی است و تعویض آنرا جز به تعمیرکار لباسشویی در تهران به هر جایی نسپارید زیرا شل بستن آن مصرف انرژی را بالا می‌برد و سفت بستن آن نیز سبب آسیب به موتور می‌شود. در واقع دراین نوع ماشین لباسشویی‌ها موتور و دیگ شست و شو از طریق تسمه به یک دیگر متصل ‌اند و حرکت تسمه علت چرخش دیگ می‌باشد و تسمه این کار را از طریق انتقال انرژی از موتور به دیگ انجام می‌دهد.

رگلاژ تسمه

با استفاده از خدمات تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی در تهران این مشکل به سادگی رفع می‌شود ولی اگر علاقه مندید تا خودتان این کار را انجام دهید این مراحل را به یاد داشته باشید.

  • شل کردن پایه‌های دینام
  • عقب کشیدن دینام
  • محکم کردن پیچ‌های دینام

البته در خرید تسمه دقت فرمایید که تسمه مناسب نوع لباسشویی شما باشد و همچنین باید به ضخامت و اندازه آن توجه کنید تا تسمه نامناسب را خریداری نکنید.

  • لباس شویی گیربکس

لباسشویی گیربکسی که به لباسشویی بدون تسمه هم شناخته می‌شود نسل جدید این تکنولوژی هستند که طرفداران خود را دارند. تفاوت این لباس شویی‌ها با نوع تسمه دار در نحوه انتقال انرژی برق است که اشاره کردیم. در نوع تسمه‌دار از طریق تسمه جریان برق به دیگ انتقال پیدا می‌کند؛ ولی در بدون تسمه از طریق مستقیم یا DS  صورت می‌پذیرد و به برد راه انداز یا درایور جهت کارکرد آن احتیاج است.  یکی از علت‌هایی که این ماشین لباسشویی مورد استقبال قرار گرفته است افزایش کارایی موتور و کاهش میزان انرژی مصرفی است. با این که این لباسشویی‌ها جدید هستند در صورت بروز مشکل تعمیر و سرویس لباسشویی در تهران می‌تواند در زمینه تعمیر لباسشویی گیربکسی اقدام به حل این مشکل کند. خوب است بدانید در ابتدا شرکت ال جی این مدل لباسشویی‌ها را تولید می‌کرد ولی به علت عدم اعتماد و نگرانی بابت هزینه‌های سنگین تعمیر لباس شویی گیر بکسی تمایل چندانی برای خرید آن وجود نداشت، ولی شرکت ال جی برای جلب اعتماد مشتریان این کالا را با ضمانت 10 ساله به بازار جهانی عرضه کرد. بعد از ال جی شرکت‌های سامسونگ و دوو هم از این تکنولوژی استفاده کردند و لباسشویی‌های خود را تولید کردند.

تعمیر لباسشویی ال جی در تهران

برند سامسونگ: برند سامسونگ به دلیل درخواست ها زیادی که می شود معمولا در 4 یا 8 سال اول مشکل خاصی ندارد ولی در اثر بی احتیاطی ها مواردی به وجود می آید که میتوانید با تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران تاسیسات vip تهران اقدام کرده و از سرویس کاران و متخصصین این مجموعه درخواست تعمیر نمایید.

اگر بخواهیم مشکلات لباسشویی را بیان کنیم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • عدم روشن شدن ماشین؛ عدم تعادل لباس معمولا باعث این اتفاق می‌شود و همچنین اگر ولتاژ مناسبی در اتصالات برقی وجود نداشته باشد امکان روشن کردن وجود ندارد. اگر این موارد را چک کردید و تاثیری نداشت با تعمیر و سرویس لباسشویی در تهران تماس گرفته و مشکل را بیان کنید.
  • متوقف شدن در زمان شست و شو؛ از چفت شدن در مطمئن شوید زیرا در صورتی که در به خوبی چفت نشده باشد این اتفاق پیش می‌آید. خرابی در شیر منبع تغذیه هم، لباس شویی را در حین شست و شو متوقف می‌کند که اگر لباس شویی شما از نوع اتوماتیک هست تعمیر لباس شویی اتوماتیک در تهران به سهولت از پس این مشکل بر می‌آید. نشتی در لباس شویی می‌تواند علل مختلفی چون کف زیاد، لگن سوراخ، انسداد پمپ تخلیه و… باشد که تعمیر لباس شویی تسمه‌ای در تهران با توانایی تعمیر انواع برند لباس شویی نگرانی را برطرف می‌کند.

شرکت تاسیسات vip تهران با بیش از ده سال سابقه، در زمینه سرویس و تعمیر انواع برند‌های ماشین لباسشویی و آب گرمکن و پکیج و رادیاتور فعالیت دارد. همچنین این مجموعه با کادری مجرب و کاردان با تعمیر لباسشویی در تهران و همچنین سرویس لباسشویی در تهران با انواع برندها از جمله آبسال، اسنوا، پاکشوما، ال جی، سامسونگ، بوش و غیره آماده‌ی خدمت رسانی به شهروندان تهرانی است. این شرکت برای اولین بار است که خدمات تعمیر و سرویس لباسشویی در تهران را به صورت مجازی ایجاد می‌کند. برای ارتباط و استفاده از خدمات به سایت  tasisatviptehran.com مراجعه نمایید.

راه های ارتباطی 

شما میتوانید برای کسب مشاوره رایگان از تاسیسات vip تهران با شماره های ۰۹۱۰۸۴۹۶۱۵۵ – ۰۲۱۴۴۹۲۵۶۸۳ تماس حاصل فذمایید تا در سریع ترین زمان ممکن کارشناسان خبره در محل شما یا در محل کار خدمات تعمیر و سرویس لباسشویی را انجام دهند.

5/5 - (2 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/7BZw
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.