راهنمای خرید انواع لوازم آرایشی

0 834

صفر تا صد خرید لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی

 لوازم آرایشی به صورت مرتب و روزانه از طرف خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای این که یک میکاپ بی نقص داشته باشیم باید آشنایی کافی با این محصولات آرایشی و نحوه استفاده از آن ها را به خوبی یاد بگیریم. همچنین با توجه به این که خرید این محصولات مستلزم هزینه فراوانی می باشد لذا بهتر است از برندهای معروفی که در بازار یافت می شوند استفاده کنیم.

به طور کلی محصولات آرایشی به اقلام و محصولاتی گفته می شود که افراد برای خوشبو کردن، رنگ کردن ابرو، رنگ کردن موی سر، مات کردن یا روشن کردن پوست، تغییر دادن رنگ چشم، خوش رنگ کردن لب ها و درشت یا ریز کردن چشم ها از آن ها استفاده می کنند.

ترکیبات بکار رفته در ساخت لوازم آرایشی

لوازم آرایشی از ترکیب های شیمیایی گوناگونی ساخته می شوند. این لوازم از انواع رنگ ها، اسانس ها و بوها و غیره. تشکیل می شوند. اگرچه بعضی از ترکیب های به کار رفته در ساخت و تولید آن مصنوعی یا طبیعی هستند. برای نمونه آفلاتوکسین ها که توسط قارچ ها تولید می شود و در محصولات آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد سمی و خطرناک می باشد.

وجود سرب به همراه افلاتوکسین در لوازم آرایشی باعث وارد آمدن صدمات زیادی به پوست می شود که اگر خانم ها به صورت مداوم از انواع نامرغوب استفاده کنند باعث تحریک شدن پوست شان خواهد شد. هر وقت احساس نیاز به استفاده از این محصولات پیدا کردید آن ها را تهیه کنید. حتما قبل از خرید آن ها بهتر است مهارت خود را مورد شناخت این لوازم مورد آزمایش قرار دهید بعد لوازم مورد نیازتان را تهیه کنید به این صورت دیگر وقت و پول خودتان را هدر نمی دهید.

انواع لوازم آرایشی

انواع لوازم آرایشی

فاندیشن، کانسیلر صورت، برنزه کننده، کانتورینگ، هایلایتر، رژگونه، مداد ابرو، اسپری فیکس کننده، ریمل ابرو، سایه ابرو.

معرفی کامل کرم پودر

کرم پودر یکی از مهمترین لوازم آرایشی به شمار می آید. کرم پودر چون از الزامات یک میکاپ حرفه ای و زیبا به شمار می آید، بسیار مورد علاقه خانم ها می باشد. به جرات می توان گفت؛ اولین محصول آرایشی که مورد توجه آرایشگران و خانم هایی که به آرایش کردن علاقه دارند کرم پودر است.

آشنایی با انواع کرم پودر

فون مایع

فون مایع در بین انواع کرم پودرها از محبوبیت بیشتری برخوردار است. یکی از پرفروش ترین لوازم آرایشی می باشد. علت پر طرفدار بودن کرم پودر فون مایع این است که اولا پوششی یک دست روی پوست ایجاد می کند و دوم اینکه استفاده از آن آسان است.

کرم پودر فشرده

کرم پودر فشرده جزء کرم پودرهای سنگین در میان لوازم آرایشی می باشد؛ که برای مراسم ها و جشن ها ی طولانی مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده از این نوع کرم پودر باید از یک پد یا اسفنج مرطوب برای یکنواخت کردن کرم پودر استفاده می شود. از این کرم پودر فشرده برای پوشاندن جای جوش و آکنه و زخم های سر قرمز استفاده می شود.

تشخیص کرم پودر اصل:

۱: نمونه تقلبی انواع کرم پودر در بازار قیمت پایین دارند و نمونه های اصل کمی قیمت بالاتری دارند.

هرچند این یک دلیل قابل قبول برای تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی نیست.

۲: نمونه اصل کرم پودرها دارای مجوز و شماره بارکد بر روی آن هستند.

۳: ظاهر کرم پودر های اصل دارای ظرافت و ساختاری خاص و ویژه ای هستند.

۴: کرم پودر های اصل بعد از مدتی که از استفاده آن گذشت دچار تغییر رنگ نمی شوند.

معرفی کامل ضد آفتاب

انواع کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب جزء لوازم آرایشی پر طرفدار می باشد. این کرم از جمله محصولات آرایشی است که از عناصر متفاوتی ساخته شده است که این خود باعث می شود پرتوهای فرابنفش خورشید به پوست نرسد و موجب آسیب رسیدن به آن نشود. در نهایت این کرم باعث جلوگیری از پیری و سرطان پوست می شود.

انواع کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب بیزانس تولید کشور فرانسه می باشد که در فرانسه تولید و در ایران بسه بندی میشود. ضد آفتاب های بیزانس بر پایه آب تولید میشود که مناسب تمامی پوستها میباشد.کرم ضد آفتاب بیزانس به دو دسته مختلف شامل: ضد آفتاب‌های مناسب برای پوست خشک و حساس و فلوئید ضد آفتاب‌ مناسب برای پوست چرب و مستعد آکنه تقسیم می‌شوند.

کرم ضد آفتاب مخصوص پوست چرب، همان طور که از نامش پیداست برای پوست های چرب تولید شده اند؛ و فاقد چربی هستند و از به وجود آمدن جوش بر روی پوست جلوگیری می کند.

ضد آفتاب مخصوص پوست خشک: ضد آفتاب مخصوص پوست خشک دارای چربی می باشند که هنگام استفاده رطوبت و چربی را به پوست خشک منتقل می کنند؛ و از برخورد اشعه فرابنفش به پوست جلوگیری می کند.

 

کرم ضد آفتاب بیزانس طیف گسترده‌ای از امواج نور خورشید را فیلتر می‌کند. این کرم علاوه بر محافظت از پوست در برابر امواج UVB، امواج UVA را نیز دفع می‌کند. ضد آفتاب بیزانس در رنگ‌های مختلفی همچون بژ روشن، بژ طبیعی، رز بژ و بژ طلایی متناسب با رنگ پوست‌های متفاوت تولید می‌شود.

کرم ضد آفتاب رنگی بیزانس : کرم ضد آفتاب رنگی جزء لوازم آرایشی است که در آن از رنگدانه استفاده می شود. این ضد آفتاب ها دو منظوره هستند یعنی هم رمان هم کرم پودر هستند هم ضد آفتاب.

ضد آفتاب مخصوص پوست چرب:

معرفی برند فلورمار

معرفی برند فلورمار

شرکت و کمپانی فلورمار اولین مرتبه در ایتالیا و در شهر میلان در سال ۱۹۷۰ به ثبت رسید. تولید لوازم آرایشی این برند در سال ۱۹۷۲ در ترکیه آغاز شد و امروز بیشتر از ۴۰ سال از شروع به کار این برند می گذرد این شرکت سالانه حدود ۱۲۰ میلیون لوازم آرایشی تولید می کند اعم از: کرم پودر، رژ لب، ریمل، رژگونه، خط چشم و غیره

نتیجه: به نظر می رسد خریدن لوازم آرایشی به محض دیدن کاری عاقلانه و هوشمندانه نمی باشد زیرا باید در انتخاب و استفاده درست از لوازم آرایشی تبحر داشت در غیر این صورت هم به سلامتی خود ضرر رسانده ایم هم هزینه ای اضافی را بر خود تحمیل کرده ایم.

3.3/5 - (3 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/xLlU
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.