معرفی 5 برند پر فروش کولر گازی در تابستان امسال

0 332

با توجه به گرمای بی‌سابقه‌ی هوا و لزوم استفاده از تجهزیات سرمایشی مناسب ، خرید کولر گازی اهمیت بسیاری پیدا کرده است. همچنین انتخاب برند و مدل مناسب کولر گازی و اسپلیت به دلیل تنوع مدل‌ها و طرح‌ها ، خرید را برای بسیاری از افراد دشوار کرده است. در این مقاله قصد داریم تا 5 برند پر فروش کولر گازی در بازار ایران را به شما معرفی نماییم.

چه نوع کولر گازی بخریم؟

در میان انواع کولرگازی، کولر گازی اسپلیت از همه پر طرفدار‌تر است. مهم ترین مزیت کولرگازی اسپلیت این است که به دلیل جدا بودن پنل و موتور ، علاوه بر زیبایی بیشتر ، مانع از شنیده شدن صدای موتور شده و این مساله باعث می‌شود تا کولر گازی اسپیلت برای منازل مسکونی و دفاتر بسیار مناسب باشد. نسل جدید اسپیلت ‌ها که مجهز به موتور اینورتر Inverter هستند و طراحی متفاوت و زیباتری دارند، علاوه‌ بر کاهش مصرف انرژی، راندمان بالایی در خنک‌‌سازی محیط دارند. یون منفی آزاد می‌کنند و آنتی ‌باکتریال هستند.

کولر گازی ال جی LG

بی‌شک یکی از معتبر ترین برندهای کولر گازی ، کولر گازی ال جی است و این برند سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است. برند ال جی در زمینه تولید سیستم های تهویه مطبوع خانگی و صنعتی بسیار قدرتمند عمل کرده و با اتکا به جدیدترین فناوری های روز دنیا ، محصولاتی با کیفیت جهانی و در عین حال کم مصرف عرضه نموده است. ال جی از کمپرسور روتاری در تولید اسپلیت های خود استفاده کرده که مناسب اقلیم و آب و هوای معتدل و مرطوب نیز می باشد. اما جدیدترین و اختصاصی ترین فناوری ال جی ، تکنولوژی Dual Inverter می باشد که باعث کاهش چشمگیر مصرف انرژی تا 73% می شود. کولرگازی ال جی با راندمان بالا ، بهترین سرمایش ممکن را با توجه به فضای شما تولید کرده و گزینه ی ایده آلی برای خریدارانی است که به میزان مصرف انرژی اهمیت بالایی می‌دهند.

کولر گازی گری Gree

برند گری در لیست بهترین و موفق ترین برند‌های تولید کننده کولر‌گازی در بازار ایران قرار دارد.  این شرکت در زمینه تولید و طراحی انواع سیستم های تهویه مطبوع فعالیت نموده و در جریان رقابت با سایر برندهای معتبر دنیا ، محصولاتی با کیفیت بسیار بالا عرضه می کند. کولر گازی گری در ظرفیت های هوا دهی مختلف بنا به متراژ و کاربری های مختلف تولید شده است. کولر اسپلیت گری طبق استانداردهای جهانی طراحی شده و تمامی محصولات در آزمایشگاه های مجهز کنترل کیفیت مورد بررسی و تست قرار گرفته است. همه این موارد دلایلی برای فروش بالای این محصولات می باشد. گری در تولید کولرهای گازی خود از کمپرسور روتاری و اسکرال استفاده نموده که برای مناطق معتدل و مرطوب ایده آل می‌باشد.

کولر گازی گرین Green

یکی دیگر از برندهایی که در لیست  5 برند مطرح تولیدکننده کولر گازی جای دارد ، برند گرین است. این برند همانند برندهای گری و ال جی در زمینه تولید و طراحی سیستم های تهویه مطبوع سابقه طولانی مدت دارد. کمپانی گرین با تکیه به دانش متخصصین و آخرین فناوری های روز ، اقدام به ساخت بهترین کولرهای گازی نموده است. اصالت این برندمتعلق به چین است که به واسطه ی مرغوبیت مواد اولیه ، محصولاتی با کیفیت جهانی تولید کرده است. کولر گازی اسپیلت گرین در ظرفیت های 9000 تا 9000 BTU ، روانه بازار شده است که در ساختمان های اداری ، مسکونی و تجاری می‌باشد. اکثر افرادی که قصد خرید کولر گازی اسپیلت را دارند ، به دنبال کیفیت بالا و راندمان قوی هستند و محصولات گرین این نیاز را به خوبی برطرف نموده‌اند.

کولر گازی هایسنس Hisense

در فهرست بهترین انواع کولرگازی در بازار ایران ، کولر گازی اسپلیت هایسنس جایگاه ویژه ی خود را دارد. این برند معتبر در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت دارد. هایسنس محصولات خود را طبق جدیدترین استانداردهای جهانی تولید و توزیع می نماید و با اتکا به دانش متخصصین و استفاده از تجربه چند ساله ی خود ، به یکی از معتبر ترین برندهای روز دنیا در این حوزه تبدیل شده است. هایسنس از تولید کولرگازی اسپیلت از کمپرسورهای روتاری (مناسب برای آب و هوای معتدل و مرطوب) و کمپرسورهای پیستونی که مناسب مناطقب گرمسیری می باشد استفاده می کند. کولر اسپیلت هایسنس در ظرفیت های 9000 الی 90000 BTU طراحی و عرضه می شوند.

کولر گازی تی سی ال TCL

برند تی سی ال یکی از برندهای نام آشنا و معتبر در حوزه تولید سیستم های تهویه مطبوع می باشد. این برند اصالتا متعلق به کشور آمریکا می باشد و قطعات طراحی شده توسط متخصصین شرکت تی سی ال در چین مونتاژ می شوند. کمپانی تی سی ال همواره در عرضه ی محصولات نوین پیشتاز بوده است. کولر گازی اسپلیت تی سی ال مجهز به تکنولوژی Inverter بوده که موجب صرفه جویی چشمگیر در مصرف برق دستگاه می شود. تی سی ال در تولید کولر های گازی خود از کمپرسور روتاری Rotary استفاده می نماید. طراحی مدرن و در عین حال ایمن  و عدم وجود ارتباط بین بخش های الکتریکی و قطعات از جمله ویژگی های مهم کولر اسپیلت تی سی ال می باشد. تکنولوژی Super Mute Mode در کولرگازی تی سی ال باعث کاهش سطح صدای دستگاه شده و بدون کاهش حجم هوا میزان صدا تا 18 دسی بل کاهش می یابد.

جمع بندی

انتخاب از میان هر کدام از این برندهای شناخته شده ، بستگی به سلیقه و نیاز شما دارد اما شما به راحتی می توانید با دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان فروش انتخاب سنتر ، کالای مورد نیاز خود را انتخاب کرده خریدی مطمئن داشته باشید. در هنگام خرید کولر گازی برای منزل یا محل کار ، دو فاکتور اصلی ؛ اول میزان ظرفیت سرمادهی و گرمادهی دستگاه و دوم مصرف انرژی آن نقش بسزایی دارد. انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی به صورت فروش نقدی و فروش اقساطی ، با در نظر گرفتن تمامی عوامل نامبرده فوق ، بهترین کولرگازی را به شما پیشنهاد می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/EiWJ
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.