حمل و نقل هوایی راهی آسان برای پست سریع داخلی

0 371

پست سریع داخلی با پارس سریر پرواز

حمل و نقل هوایی برای ارسال کالا و حتی حمل و نقل انسان یکی از راهکار های سریع و ایمن خواهد بود، به همین دلیل در هر کشوری تعداد زیادی از هواپیما های حمل کالا و وسایل، هواپیما های حمل مسافر را مشاهده خواهیم نمود. نه تنها در این زمینه بلکه در زمینه های جنگی نیز تعداد زیادی از هواپیما های مخصوص را مشاهده خواهیم نمود. امروزه روش های سریع و بدون زحمت جایگاه خود را به کارهای طولانی و زمان گیر داده اند. در گذشته تنها راه ارتباطی بین شهر ها کاروان های مسافرتی بود که چند مدت یکبار از این مسیر ها عبور می کردند و وسایل و بسته ها را جا به جا می نمودند. امروزه با پیشی گرفتن علم و تکنولوژی مواردی مانند پست سریع هوایی و حمل و نقل هوایی رونق یافته اند و بسیاری از کالا ها در داخل کشور به وسیله پست سریع داخلی جا به جا می گردد.

حمل و نقل هوایی
حمل و نقل هوایی

حمل و نقل هوایی راهی آسان برای پست سریع داخلی

بسیاری از افراد برای ارسال کالا برای دوستان و آشنایان خود که ممکن است در شهر های دیگر کشور زندگی کنند از روش های متعددی استفاده می نمایند، نه تنها در این شرایط گاهی خرید از یک برند اینترنتی در شهری دیگر نیز نیازمند ارسال نمودن کالای مد نظر شما خواهد بود، اما آیا تنها روش پست که سالیان زیادی است در ایران فعالیت می کند کفایت خواهد نمود؟ قطعا پاسخ خیر است، چرا که زیاد بودن سفارشات شرکت پست هم از کیفیت ارسال و هم سرعت ارسال آن خواهد کاست. برای همین موضوع امروزه تعدادی از شرکت های حمل و نقل هوایی  همانند پارس سریر پرواز دست به کار شده اند و محصولات و مرسولات مهم و کالاهای گران قیمت را در مدت زمان کوتاه و با سرعت و دقت بالایی ارسال می نمایند. گاه ممکن است کالای مد نظر آدرسی در خارج از ایران و گاه آدرسی در داخل ایران را بر روی خود داشته باشد، امروزه هم پست سریع خارجی و هم پست سریع داخلی مشاهده می شود. در این مقاله پست های داخلی با سرعت بالا و کیفیت و دقت بالا را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

پست سریع هوایی اکسپرس چیست؟

پست سریع هوایی اکسپرس به روشی از پست نمودن کالا اطلاق خواهد شد که دارای شرایط و ویژگی های ویژه ای مانند نوع بسته بندی ایمن، بیمه و… باشد. سرعت در کنار دقت برای رساندن مرسوله در این نوع پست ها حرف اول را خواهد زد و شرکت پستی می تواند از دیگر شرکت ها پیشی بگیرد که این دو اصل را در زمان ارسال مرسوله در نظر داشته باشد. معمولا برای ارسال کالاهای گران قیمت و عتیقه جات مهم از این نوع از پست سریع داخلی با نام اکسپرس استفاده خواهند کرد. اگر قصد دارید مرسوله قانونی و مهمی را جا به جا نموده و بدون هیچ گونه ایراد و خدشه ای آن را به دوستان و یا همکارتان در شهر دیگر برسانید می توانید از پست سریع داخلی اکسپرس شرکت پارس سریر پرواز بهره مند گردید و با خیالی آسوده بسته خود را ارسال نمایید.

پست سریع داخلی اکسپرس
پست سریع داخلی اکسپرس

پست سریع هوایی یا پست زمینی

همه ما قطعا یکبار هم که شده از پست و خدمات این شرکتی قدیمی در ایران استفاده نموده ایم و یا نامه یا وسایل دیگر را برای افرادی در دوردست ها ارسال نموده ایم. امروزه با سرعت قابل درک پیشرفت علم در دنیا نوعی از پست سریع تر به وسیله خطوط هوایی ایجاد شده است و افراد می توانند ابزار و وسایل مورد نیاز خود و حتی گاهی نامه را به وسیله حمل و نقل هوایی جا به جا نمایند. یکی از دلایلی که بیشتر از اداره پست از این روش حمل و نقل هوایی استفاده می نماییم، سرعت ارسال مرسولات است. چرا که به وسیله هواپیما و با سرعت بالاتری بسته ها حمل می گردد. دومین دلیل نوع بسته بندی است که در خطوط پست سریع هوایی به آن بسیار توجه می شود و با دقت و با مراقبت هرچه تمام تری اقدام به جا به جایی آن ها خواهند داشت این در حالی است که در اداره پست محصول باید از چندین مرحله عبور نماید و ممکن است آسیبی به این محصولات وارد شود، البته در نظر داشته باشید اگر محصول ارسالی شما لباس است و امکان شکستگی را ندارد، می توانید از پست نیز استفاده نمایید، اما معمولا با توجه به ویژگی های برتر خطوط هوایی برای ارسال مرسولات افراد از این روش بیشتر استفاده خواهند نمود.

جهت مشاوره ارسال کالا با شماره 02166928276 تماس حاصل فرمائید.

ویژگی حمل و نقل هوایی مناسب چیست؟

قطعا این روش در شرکت پارس سریر پرواز دارای مزایای حمل و نقل هوایی ویژه ای است که تا امروز توانسته است نام خود را به عنوان یک شرکت ارسالی برتر در ایران و در داخل کشور ثبت نماید. از ویژگی های مهم و برتر این شرکت هوایی می توانیم به موارد فوق اشاره نموده:

هواپیما در حال بارگیری
هواپیما در حال بارگیری
  1. باید دارای پشتیبانی همه جانبه باشد.
  2. بهتر است دارای اپلیکیشن یا سایت باشد.
  3. بسته بندی مناسب و ضربه گیر از مهمترین عوامل است.
  4. دارای بیمه باشد تا در زمان بروز هرگونه آسیب بیمه غرامت وارده را جبران نماید.
  5. دارای حمل و نقل تا ورودی هواپیما باشد.
  6. هزینه های مقرون به صرفه ای را دریافت نماید.
  7. تضمین کننده سالم رسیدن و درست رسیدن به دست فرد تحویل گیرنده باشد.
  8. به موقع و در تایم تعیین شده مرسوله را به مقصد برساند.

با توجه به موارد فوق میتوانید بهترین سایت ارسال و حمل و نقل کالا را انتخاب نموده و مرسوله های خود را به آن ها بسپارید. در ادامه به یکی از معتبر ترین و با کیفیت ترین این سایت ها در زمینه خدمات رسانی اشاره خواهیم نمود.

مزایای حمل و نقل هوایی

می توانیم با ارسال مرسوله خوب به وسیله حمل و نقل هوایی مزایای زیر را دریافت نماییم:

  1. سرعت بالایی در ارسال را تجربه خواهید نمود.
  2. نوع بسته بندی عالی و بدون آسیبی را مشاهده می کنید.
  3. در زمان تعیین شده محصول خود را دریافت خواهید کرد.
  4. پشتیبانی همه جانبه شما را در رسیدن به خواسته هایتان در زمینه ارسال یاری خواهند نمود.
  5. هزینه خیلی بالایی را در برابر خدمات دریافتی پرداخت نخواهید نمود.

با توجه به مزایا و بهترین سایت های خدمات رسانی در زمینه ارسال و حمل و نقل هوایی کالا، در داخل ایران نیز می توانید از این خدمات وی آی پی بهره مند گردید.

مزایای حمل و نقل هوایی
مزایای حمل و نقل هوایی

چه کالاهایی را می توانیم به وسیله پست سریع داخلی ارسال نماییم؟

بسیاری از افراد بر این باورند هر محصولی را می توان به وسیله پست یا حمل و نقل هوایی کالا جابجا نمود، این در حالی است که امکان ارسال بسیاری از کالا ها به دلایل امنیتی کشور و طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و باید از ارسال این محصولات و بسته بندی آنان جلوگیری نمود. تنها دلیل این امر این است که گاهی وسایلی نظیر اسلحه و … جلوه امنیتی دارد و در هر دولتی جا به جا نمودن اینگونه محصولات به عنوان قاچاق معرفی خواهد شد. نه تنها در این زمینه بلکه گاهی ممکن است به دلیل آسیب قابل وارد شدن به دیگر محصولات از ارسال این نوع کالا ها ممانعت گردد. برای مثال از ارسال کالا هایی مانند توپ های ورزشی باد شده و… اجتناب خواهند نمود،در این حالت ممکن است توپ ها به دلیل تغییر فشار هوا بترکند و به دیگر مرسولات آسیب یا خدشه ای وارد نمایند. در این شرایط شرکت های حمل و نقل هوایی کالا مانند پارس سریر پرواز از ارسال اینگونه محصولات خودداری نموده و یا محصولات این چنین را بدون آنکه دلیلی برای ایجاد آسیب به دیگر اقلام داشته باشد ارسال خواهد نمود.

جایگاه بیمه در حمل و نقل هوایی چقدر دارای اهمیت است؟

گاهی ممکن است در حین حمل و نقل یا قرار گیری در شرایط جوی مختلفی آسیبی به محصول شما وارد گردد، از طرفی نیز قطعا شما به دلیل گران قیمت و مهم بودن آن محصول قصد داشته اید به وسیله حمل و نقل هوایی آن را ارسال نمایید. به همین دلیل بهتر است زمان تحویل دادن محصول خود آن را بیمه نماید در این حالت قطعا هزینه پست ارسالی شما کمی بیشتر از حالت بدون درج بیمه نامه خواهد بود اما به این نکته توجه نمایید ممکن است هر رخدادی در حین ارسال پیش بیاید در این حالت بهتر است بیمه به عنوان پشتوانه و گردن گیرنده برای پرداخت هزینه و غرامت خسارت وارده وجود داشته باشد.

پارس سریر پرواز شرکت حمل و نقل هوایی کالا
پارس سریر پرواز شرکت حمل و نقل هوایی کالا

پارس سریر پرواز، شرکت برتر در زمینه حمل و نقل هوایی

یکی از شرکت هایی که می تواند شما را با سابقه بالای خود در زمینه حمل و نقل هوایی یاری نموده و دارای همه ویژگی های بالا نیز باشد، شرکت پارس سریر پرواز است. این سایت با خدمات با کیفیت ارائه شده خود توانسته است در این زمینه جایگاه خود را به مرتفع ترین قله ها برساند.

 

4.7/5 - (3 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/Hwxj
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.