کرم پودر، پنکیک و بی بی کرم فلورمار

0 480

برند فلورمار برای اولین بار در شهر میلان یعنی پایتخت صنعت مد جهان تاسیس شد. این برند در سال 1970 توسط خانواده شنبای خریداری شد و تولید محصولات خود را در کشور ترکیه آغاز کرد. برند فلورمار بعد از شروع به کار، طیف گستره‌ای از محصولات خود از جمله کرم پودر فلورمار، پنکیک فلورمار، بی بی کرم فلورمار، لاک فلورمار و… را به بازار عرضه کرد و به تدریج به یک برند معتبر لوازم آرایشی در جهان تبدیل شد. کمپانی فلورمار بعنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید لوازم آرایش، 21 درصد از بازار لوازم آرایش رنگی ترکیه را به خود اختصاص داده است. این برند در سال 2008 با تمرکز بر فعالیت‌های خارجی، مسافت زیادی را طی کرد و با داشتن 650 فروشگاه فعال در 250 شهر مختلف، در 104 کشور جهان به یک برند جهانی لوازم آرایش تبدیل شد. فلورمار یکی از 500 شرکت صادرکننده برتر در کشور ترکیه محسوب می‌شود و با حضور در بیش از 40000 فروشگاه خرده فروشی، ارزش افزوده زیادی را برای اقتصاد ترکیه فراهم کرده است.

برند فلورمار در تمام زمینه‌های آرایشی فعالیت دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کرم پودر فلورمار، پنکک فلورمار و بی بی کرم فلورمار اشاره کرد. امروزه یکی از اصلی‌ترین محصولات آرایشی مورد استفاده خانم‌ها، محصولات پوستی است که برند فلورمار با تولید محصولات باکیفیت و متنوع توانسته است در این زمینه پرقدرت ظاهر شود. در ادامه به توضیح مختصری در مورد هر کدام از محصولات آرایشی پوستی برند فلورمار می‌پردازیم. تمام این محصولات در فروشگاه اینترنتی معتبر ریحا موجود هستند و با خیال راحت از اصل بودن محصول، می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که تمام محصولات فلورمار ضدحساسیت هستند و هیچ آسیبی به پوست‌های حساس و نازک وارد نمی‌کنند.

کرم پودر فلورمار

اگر به دنبال خرید لوازم آرایش پوستی خوب و باکیفیت هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از محصولات آرایشی برند فلورمار است. کرم پودر فلورمار یکی از محصولات تولیدی برند فلورمار است که طرفداران زیادی در بین خانم‌ها دارد. این کرم پودر با پوشش‌دهی خوبی که دارد سطح پوست را کاملا صاف و یکدست می‌کند. اکثر کرم پودرهای برند فلورمار فاقد چربی و دارای SPF هستند و هیچ مشکلی برای پوست صورت شما ایجاد نمی‌کنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های برند فلورمار این است که هیچ‌کدام از محصولات این شرکت تست حیوانی ندارند و تمام محصولاتش دارای گواهینامه‌های بین‌المللی ISO 9001، GMP و Halal هستند. محصولات آرایشی برند فلورمار در مدل‌های روزانه، مخصوص گریم و… تولید می‌شوند و هر خانمی برای انتخاب کرم پودر مناسب، گزینه‌های زیادی را پیش روی خود دارد.

از پرفروش‌ترین کرم پودرهای برند فلورمار می‌توان به بی بی کرم‌ها اشاره کرد. بی بی کرم فلورمار نوعی کرم پودر فلورمار است که علاوه بر پوشش‌دهی فوق‌العاده وظیفه کرم ضدآفتاب را هم انجام می‌دهد و از پوست شما در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می‌کند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های کرم پودر فلورمار می‌توان به پوشانندگی بالا، حفظ رطوبت پوست، ماندگاری بالا، جلوگیری از پیری پوست و محافظت از پوست صورت در برابر اشعه‌های مضر خورشید اشاره کرد. با توجه به این که نوع، جنس و رنگ پوست شما چگونه است، می‌توانید بهترین کرم پودر فلورمار را از فروشگاه اینترنتی ریحا خریداری و استفاده کنید. کرم پودر فلورمار در رنگبندی‌های متنوع و برای انواع پوست‌ها تولید می‌شود و هیچ نگرانی از بابت آن وجود ندارد.

بی بی کرم فلورمار

این روزها نام بی بی کرم بر سر زبان‌ها افتاده و احتمالا شما هم تا به حال این اسم به گوش‌تان خورده است. بی بی کرم با اسم‌های بالم زیبایی و کرم زیبایی نیز شناخته می‌شود و در واقع تلفیقی از لوازم آرایش و محصولات مراقبت از پوست صورت مانند کرم ضدآفتاب است. اگر به دنبال محصولی هستید که به‌طور همزمان کار مرطوب‌کننده، پرایمر، کرم پودر و کرم ضدآفتاب را برای شما انجام دهد، بی بی کرم فلورمار انتخاب شایسته‌ای است. این بی بی کرم پوشانندگی خوبی روی پوست صورت ایجاد می‌کند و به هیچ عنوان ماسیده و ترک‌خورده نمی‌شود. بی بی کرم فلورمار سرشار از آنتی‌اکسیدان و ویتامین‌های A، E و C است و علاوه بر افزایش قابلیت ارتجاعی پوست، سبب روشن شدن رنگ آن نیز می‌شود.

بی بی کرم فلورمار یک محصول چند کاره است و شما با استفاده از یک محصول از مزایای دو یا چند محصول مختلف بهره‌مند می‌شوید. بی بی کرم‌ها بعد از استفاده، تمام کک و مک‌ها و جای جوش‌ها را محو می‌کنند و پوستی صاف، شفاف و یکدست را به شما هدیه می‌دهند. بی بی کرم فلورمار انواع متفاوتی دارد و هر خانمی با توجه به نوع پوست خود می‌تواند بهترین نوع آن را برای خود تهیه کند. برای خرید بی بی کرم فلورمار به وبسایت ریحا مراجعه کنید و با خیال راحت از اصل بودن محصول آن را خریداری کنید.

پنکیک فلورمار

کمپانی فلورمار در زمینه‌ لوازم آرایشی، محصولات زیادی را تولید و روانه بازار کرده است که یکی از آن‌ها پنکک فلورمار است. اکثر خانم‌ها به دنبال محصولات آرایشی پوستی هستند که برای مدت زمان طولانی، بدون تغییر و ماسیدگی روی پوست صورت باقی بمانند. اگر شما هم به دنبال چنین محصولاتی هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از پنکک فلورمار است. پنکک‌ها در واقع پودرهای فشرده‌ای هستند که برای مات و مخملی کردن کرم پودر و کانسیلر مورد استفاده قرار می‌گیرند. پنکک فلورمار به تنهایی نیز قابل استفاده است می‌توانید آن را روی کرم ضدآفتاب بزنید. این محصول برق و چربی پوست را از بین می‌برد و هیچ احساس سنگینی روی پوست صورت ایجاد نمی‌کند.

پنکیک فلورمار مانند کرم پودر این برند، بسیار سبک است، پوشانندگی خوبی دارد و به راحتی روی پوست صورت قرار می‌گیرد. پنکک فلورمار از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است و هر فرد با هر رنگ پوستی می‌تواند از پنکک متناسب با رنگ پوست خود استفاده کند. از اصلی‌ترین ویژگی‌های پنکک فلورمار می‌توان به داشتن بافت نرم و ابریشمی، پوشانندگی و ماندگاری بسیار بالا، مقاومت در برابر تعریق و رطوبت و قابل استفاده بودن به شکل خشک و مرطوب اشاره کرد. اگر دوست دارید یک پنکک فوق‌العاده باکیفیت و سازگار با پوست صورت‌تان را در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید، پنکک برند فلورمار یک انتخاب مناسب است. وبسایت ریحا این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با خیال راحت و اطمینان از ضمانت اصل بودن کالا‌ها محصول مورد نظرتان را به‌صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

 

3.7/5 - (3 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/iNV9
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.