برای مراسم خواستگاری یا بله برون چه مدل لباس هایی مناسب است؟

0 728

مراسم خواستگاری یکی از خاطره انگیزترین اتفاقات زندگی شما است. از اینرو سعی کنید با انتخاب یک پیراهن مجلسی مناسب بله برون یا خواستگاری برای خود در میان مهمانان و اقوام همسر که شما را برای اولین بار می بینند، بدرخشید. در واقع با انتخاب درست  و مناسب لباس خواستگاری، خودتان را آراسته جلوه دهید.  انتخاب مدل لباس برای این رویداد هیجان انگیز، کار بسیار دشواری است. پس با ما همراه باشید تا بتوانید انتخاب شیک و راحتی داشته باشید.

چه نکاتی را باید در انتخاب و خرید لباس بله برون یا خواستگاری رعایت کرد؟

اولین و مهمترین نکته برای انتخاب و خرید لباس مجلسی مناسب بله برون یا خواستگاری این است که متناسب با اندام شما باشد.

برای مثال، اگر قدتان کوتاه است، رنگ کت و شلوار یا کت و دامن تان و یا لباسی که برای بالاتنه و یا پایین تنه انتخاب می کنید می بایست با هم همرنگ باشد و یا در یک تنالیته رنگی باشد، در حالی که اگر قد شما بلند است، میتوانید از کت و شلوار یا کت و دامن با رنگ های مکمل استفاده کنید. همچنین برای افراد قد بلند شلوارهای دم پا انتخاب بسیار مناسبی می تواند باشد.

اگر اضافه وزن دارید، رنگ های تیره می تواند شما را لاغر تر و کشیده تر نشان دهد بنابراین در این حالت رنگ های خیلی روشن مناسب شما نیست، زیرا که اندام شما را چاق تر نشان می دهد.

در انتخاب رنگ لباس خواستگاری و بله برون چه نکاتی مهم است؟

برای انتخاب رنگ لباس مراسم خواستگاری یا بله برون خود می بایست چند نکته را در نظر بگیرد. در این مراسم تمام توجه ها به شماست بنابراین به هیچ وجه رنگ خیلی تند و جیغ یا رنگ های خیلی تیره نپوشید چراکه بدون وجود این رنگ ها نیز نگاه ها خیره به شماست. برعکس لباس هایی با رنگ های روشن، ملایم و ملیح، می تواند بر جذابیت شما در این شب بیافزاید. از طرف دیگر، از انتخاب لباس هایی با پارچه های گل گلی و خیلی شلوغ اجتناب کنید. نکته آخر در رابطه با رنگ لباس مراسم خواستگاری یا بله برون این است که هنگام انتخاب این لباس حتما تناسب رنگ آن با رنگ پوستتان را در نظر بگیرید.

” پیراهن ساده حریرگلبهی همراه با دامن بلند سفید، یک استایل فوق العاده شیک می تواند باشد . ”

برای انتخاب لباس مناسب خواستگاری و بله برون فرهنگ ایرانی را در نظر بگیرید!

  • در این مراسم از پوشیدن لباس های اداری یا مانتوی رنگ تیره جدا خودداری کنید.
  • از پوشیدن لباس هایی که باعث معذب شدن شما می شود، خودداری کنید. دقت کنید که راحتی لباس شما در این شب اولویت است.
  • از پوشیدن لباس سرتاسر سفید خودداری کنید و این سبک را در مراسم های بعدی بپوشید.
  • از پوشیدن لباس های تیره و به ویژه مشکی خودداری کنید، در فرهنگ ایرانی رنگ مشکی نماد غم است. ممکن است شما رنگ مشکی را دوست داشته باشید و برای شما معنای غم را نداشته باشد اما باز هم با توجه به پیشینه آن در فرهنگ ایرانی و دید اکثریت افراد به شما پیشنهاد می کنیم که در این شب خاص از این رنگ و رنگ های هم خانواده با آن استفاده نکنید.

چه مدل ها لباس هایی برای بله برون و خواستگاری مناسب است؟

لباس های مناسب بله برون را که یک عروس میتواند انتخاب کند و تیپ و استایل برازنده ای برای او به وجود آورد:

خرید انواع شومیز مجلسی

شومیز مجلسی یا نیمه مجلسی می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد چرا که می توانید بعدا آن را با دامن ها و شلوارهای متفاوت ترکیب کنید و استایل های متنوع بسازید.

شومیز ساتن

خرید شومیز ساتن می تواند یک تصمیم ایده آل باشد. با توجه به ترند شدن ساتن در سال های اخیر و همچنین مورد علاقه قرار گرفتن لباس های ساتن از سوی اهالی مد، شومیز ساتن مناسب برای خواستگاری یا بله برون یک انتخاب بی نظیر است.

شومیز حریر

شومیز حریر از قدیم مورد علاقه همگان بوده و هست. خصوصا اگر شما فرد ریسک پذیری نیستید می توانید برای داشتن حس راحتی بیش تر در این شب خاص از شومیز حریر استفاده کنید.

کت و شلوار

کت های اندامی که می تواند زیبایی اندام شما را چند برابر کند یک انتخاب مناسب برای مراسم خواستگاری و بله برون هستند. البته با توجه به آنکه مراسم خواستگاری و بله برون شما در چه فصلی از سال برگزار می گردد این آیتم می تواند جایگزین شود. کت های اندامی با شلوار های راسته و یا دم پا از بهترین انتخاب ها برای فصول سرد سال هستند.

به طور کلی لباس هایی که برای این مراسم مناسب هستد:

  • دامن، کت و شلوار، دامن های پلیسه
  • شومیزهای آستین دار یا آستین کوتاه با یقه های انگلیسی، هفت یا گرد
  • پیراهن های راسته کوتاه یا بلند

در روز خواستگاری خودتان باشید!

پوشش و آرایش روز خواستگاری در واقع ایده الوژی های شماست. بنابراین با پوشش خود، هویت و آنچه هستید را به مهمانان نشان میدهید. همانطور که قبلا هم گفته شد راحتی شما اولویت اول در انتخاب لباس می باشدو لباسی انتخاب کنید که به هنگام نشست و برخاست شما را معذب نکند.

انتخاب درست برای لباس های خواستگاری را با سین استایل داشته باشید!

یکی از انتخاب سخت را میتوان در خرید لباس های مجلسی خواستگاری و بله برون داشته باشید که البته با وجود فروشگاه سین استایل این کار دشوار با داشتن تنوعی از لباس های مجلسی و مناسب هر مراسم کار شما را سهل کرده است. حتی میتوانید با خرید اینترنتی از وبسایت سین استایل در زمان خود صرفه جویی کنید. یا میتوانید بدون اینکه لباس را پرو کنید، با اندازه های ارائه شده در این وبسایت لباس مناسب اندام خود را بدون هیچ گونه نگرانی ثبت سفارش کنید. همچنین کارشناسان دوخت و طراحی مجموعه سین استایل آماده ارائه مشاوره برای داشتن خریدی هر چه بهتر به شما می باشند.

4.2/5 - (8 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/fhTR
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.