معرفی هتل های 4 ستاره شیراز با امکانات خوب

0 593

هتل‌ های 4 ستاره شیراز از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند. این هتل‌ها به دلیل ارائه خدمات بسیار زیاد، رفتار حرفه‌ای پرسنل، قیمت‌های مناسب و فضای آرام، اقامتی لذت‌بخش را برای مسافران فراهم می‌کنند. از بهترین هتل‌های 4 ستاره با امکانات خوب، می‌توان هتل پارسه، هتل رویال، هتل پارسیان و هتل الیزه شیراز را نام برد. به طور کلی، این هتل‌ها فضایی آرام را برای اقامت بی‌دغدغه و خانوادگی مسافران فراهم می‌کنند. در ادامه این مطلب، به معرفی هتل‌های 4 ستاره این شهر که امکانات خوبی دارند، پرداخته شده است.

معرفی هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز در محله معالی‌آباد، کوی پزشکان، پلاک 20، قرار دارد. هتل لوکس و مجلل الیزه دارای 64 واحد اقامتی متنوع همچون اتاق یک تخته، دو تخته و سوئیت است؛ در واقع، این هتل 4 ستاره به دلیل ارائه باکیفیت ترین امکانات و بهترین خدمات، در صدر هتل‌های معروف این شهر برای اقامت قرار دارد.
امکانات این هتل شامل رستوران، کافی‌شاپ، استخر سرپوشیده، خدمات ترانسفر فرودگاهی، سالن بدن‌سازی و سونا می‌شود. همچنین سالن کنفرانس هتل الیزه شیراز و سالن زمرد این هتل به عنوان محل برگزاری جلسات و همایش‌های مهم در این شهر در نظر گرفته می‌شود.
مهمانان می‌توانند صبحانه اعیانی و رنگارنگی در رستوران این هتل میل کنند. علاوه بر تجهیزات و خدمات عالی هتل، برخورد مودبانه پرسنل آن نیز اقامتی خاطره‌انگیز را برای مسافران رقم می‌زند.

هتل آریوبرزن شیراز

علاوه بر هتل الیزه شیراز یکی دیگر از هتل های 4 ستاره خوب این شهر، هتل آریوبرزن است. این هتل 4 ستاره در یک ساختمان 5 طبقه قرار دارد و دارای 51 واحد اقامتی متنوع از جمله اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سوئیت چهار نفره است. این هتل لوکس دارای امکاناتی همچون رستوران، کافی‌شاپ، استخر، مجموعه آبی، مجموعه ورزشی و پارکینگ اختصاصی است. هتل آریوبرزن در مرکز شهر شیراز، در خیابان رودکی و در نزدیکی ارگ کریمخان قرار دارد؛ بنابراین مسافران با اقامت در این هتل، به راحتی می‌توانند به سایر جاهای دیدنی شیراز، دسترسی داشته باشند.

هتل پارسیان شیراز

هتل دیگری که در فهرست هتل‌های 4 ستاره خوب شهر شیراز قرار دارد، هتل پارسیان است. این هتل در نزدیکی جاذبه‌ های گردشگری شیراز قرار دارد و این مزیت باعث دسترسی‌ راحت مسافران از هتل به جاذبه‌های گردشگری شیراز شده است. سالن‌های چندکاربره مجهز، خدمات پذیرایی فوق‌العاده، رستوران دنج و زیبا با پرسنلی مجرب، آرایشگاه مردانه، مرکز خرید و پارکینگ اختصاصی از امکانات هتل هستند. هتل پارسیان در یک ساختمان 6 طبقه با 61 واحد اقامتی نظیر اتاق های دو تخته، سه تخته و سوئیت سه نفره و چهار نفره قرار دارد.

هتل پارک سعدی شیراز

این هتل یکی از قدیمی ‌ترین هتل‌های 4 ستاره شیراز است که 8 طبقه و 126 واحد اقامتی دارد. در این هتل، اتاق‌های متنوعی همچون یک تخته، دو تخته، سه تخته، سوئیت‌های سه نفره، چهار نفره و پنج نفره قرار گرفته‌اند. هتل پارک سعدی دارای یک باغ کوچک زیباست و امکانات آن شامل روم سرویس، صبحانه، اینترنت، کافی شاپ، جکوزی، فضای سبز، زمین بازی، سالن بیلیارد، خدمات برای معلولین، خشکشویی و سونا می‌شود.

هتل پارسه شیراز

هتل 4 ستاره پارسه در یک ساختمان 5 طبقه در پشت ارگ کریمخان و در نزدیکی مراکز تاریخی و زیارتی شیراز قرار گرفته است. این هتل 72 واحد اقامتی دارد که شامل اتاق‌های یک نفره، دو نفره، سه نفره، چهار نفره و سوئیت دونفره می‌شود. هتل پارسه امکاناتی همچون روم سرویس، صندوق امانات، اینترنت، کافی‌شاپ، پارکینگ، سالن ورزشی و بیلیارد و مینی‌بار ارائه می‌دهد.

هتل رویال شیراز

علاوه بر هتل الیزه شیراز، یکی دیگر از بهترین هتل ‌های 4 ستاره این شهر، هتل رویال است. هتل رویال در بلوار دروازه قرآن قرار دارد و پس از ساخت آن، این منطقه به یک شهرک تفریحی توریستی تبدیل شد.
با توجه به موقعیت این هتل، معمولا آن را به افرادی که برای سفرهای کاری به شیراز می‌روند، پیشنهاد می‌کنند.
این هتل، 8 طبقه و 50 اتاق دو تخته و سوئیت دارد و فضای داخلی آن بسیار شیک است. امکانات هتل رویال شامل استخر، سالن ورزشی، اینترنت، پارکینگ، کافی‌شاپ و رستوران می‌شود.

هتل ستارگان شیراز

در مقایسه با هتل الیزه شیراز هتل ستارگان، یک هتل جدید است که 13 طبقه با 48 واحد اقامتی دارد. اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های یک تخته، سوئیت دو نفره و سوئیت سه نفره می‌شود. همچنین این هتل لوکس و زیبا دارای رستورانی است که مسافران می‌توانند در آن، غذاهای ایتالیایی، چینی، سنتی و آفریقایی میل کنند.
علاوه بر این، هتل ستارگان 4 ستاره، امکانات بسیار خوبی به مسافران ارائه می‌دهد تا در مدت اقامت خود، لحظات به یاد ماندنی را تجربه کنند. این هتل در تقاطع خیابان آزادی و ارم و در منطقه شمال شیراز قرار گرفته است.

رزرو هتل های شیراز با مناسب ترین قیمت در فلای تودی

شیراز داری جاذبه‌های تاریخی ارزشمندی است که بارها ارزش بازدید دارد. این شهر زیبا، در همه فصول سال پذیرای گردشگران و میهمانانی از سراسر کشور است. برای رزرو هتل های 4 ستاره شیراز مانند هتل الیزه شیراز می‌توانید از طریق سایت فلای تودی اقدام کنید. در این سایت امکان رزرو متنوع ترین هتل های شیراز را با هر بودجه ای در اختیار خواهید داشت. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل های شیراز با پشتیبانی 24 ساعته بهترین خدمات سفر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/eJ1n
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.