تماشای آنلاین و دانلود انیمیشن داستان اسباب بازی ها 4 با دوبله فارسی

0 650

داستان اسباب بازی 4 ( Toy Story 4) یک انیمیشن ساخت کشور آمریکا در ژانر کمدی به کارگردانی جاش کولی است که در سال ژوئن 2019 منتشر شد.

داستان اسباب بازی 4 دنباله ای بر داستان اسباب بازی 3 است و فیلم نامه آن توسط اندرو استنتون و استفانی فولسوم بر اساس داستانی از جان لستر و رشیدا جونز نوشته شده و در مجموع چهارمین قسمت از فرنچایز داستان اسباب بازی است، همچنین این نخستین تجربه کولی در کارگردانی یک فیلم بلند محسوب می شود.

داستان اسباب بازی 4 توسط کمپانی پیکسار ساخته شده و والت دیزنی پیکچرز مسئولیت اکران آن را برعهده دارد.

داستان بر روی اسباب بازی ها، وودی، باز لایتیر و دوستان آن ها پس از آن که مالک سابق آن ها، اندی آن ها را به دختر بچه، بانی تحویل می دهد تمرکز دارد که بعد از برخورد با یک قاش چنگ اسباب بازی به نام فورکی وارد یک سفر ماجراجویی دیگر می شوند. سازندگان فیلم، آن را به دان ریکلس، صداپیشه شخصیت آقای سیب زمینی در این مجموعه که در سال 2017 درگذشت تقدیم کردند.

وقایع داستان اسباب بازی 4 چند سال بعد از اینکه اندی، اسباب بازی های خود را به بانی داد، اتفاق می افتد.

هنگامی که بانی در «کارگاه هنر و مهارت» یک اسباب بازی جدید به نام فورکی که یک قاش چنگ است می سازد، وودی، باز و دیگر اسباب بازی ها با مشکل جدیدی روبرو می شوند.

فورکی با یک بحران وجودی مواجه شده و درک درستی از اسباب بازی بودن ندارد. او گمان می کند یک زباله است؛ به همین خاطر، بقیه به او کمک می کنند تا یاد بگیرد چگونه یک اسباب بازی باشد. اما هنگامی که بانی و خانواده اش راهی یک سفر جاده ای می شوند ….

لینک های دانلود داستان اسباب بازی ها 4

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/52i0q
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.