تصویر بازیگران و ورزشکاران ایرانی روی جلد نشریه منافقین

0 1,345

نشریه مجاهد که دیدگاه‌های گروهک منافقین را بازتاب می‌دهد، در یکی از شماره‌های اخیر خود تصویر ۱۵ بازیگر و یک ورزشکار ایرانی را روی جلد برد.

به گزارش روزگار، واکنش برخی بازیگران ایرانی به خبر مرگ خواننده قدیمی مرجان و همکاری و همراهی با گروهک تروریستی منافقین باعث شده این نشریه به انتشار تصاویر آنان در صفحه نخست خود کند.

شهلا صافی‌ضمیر با نام هنری مرجان بارها با حضور در مقر و گردهمایی‌های مجاهدین خلق از مریم رجوی، سرکرده این گروه و جنایت‌های آنها علیه مردم ایران حمایت کرده بود. از این رو، تصور می‌شد خبر مرگ او در صفحه‌های مجازی بازیگران ایرانی چندان بازتاب نداشته باشد. همه می‌دانند منافقین تروریست منفورترین گروهک نزد مردم ایران هستند و کسانی که با آنها همراهی و همکاری کنند، از این قاعده مستثنا نیستند.

اما آنچه در عمل رخ داد، بی‌اعتنایی برخی چهره‌ها به پیشینه تیره و تار خواننده قدیمی بود. پس از آنکه بازیگران و ورزشکاران در صفحه‌های شخصی خود مرگ این خواننده را تسلیت گفتند، نشریه مجاهد فرصت را غنیمت شمرد و در شماره روز ۱۸ خرداد ۹۹ خود تصویر علی کریمی و ۱۵ بازیگر را بالای تیتر «سوگ هنرمندان در مرگ بانو مرجان» منتشر کرد.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/LoWv
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.