آغاز قرعه‌کشی پیش‌فروش یک‌ساله ایران‌خودرو | مبالغ پیش پرداخت برای برندگان اعلام شد

0 1,336

قرعه‌کشی ۱۲ محصول طرح پیش‌فروش یک‌ساله ایران‌خودرو که ثبت‌نام آنها از صبح یکشنبه هفته گذشته ۲۳ خرداد ماه آغاز شده بود، امروز ۲۴ خرداد ماه و با حضور نهادهای نظارتی و رسانه‌ها آغاز شد.

ایرانخودرو

در پی جلسه نهم خردادماه کمیته خودرو با حضور نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی کل کشور و دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا، مقرر شد برای اطمینان‌بخشی به افکار عمومی در صحت و دقت قرعه‌کشی، نهادهای نظارتی و رسانه‌ها در همه مراحل قرعه‌کشی فرآیند پیش فروش محصولات دو خودروساز حضور داشته باشند.

مراسم قرعه‌کشی پیش فروش یک‌ساله ۴۵ هزار دستگاه محصولات ایران‌خودرو در ۱۲ مدل با حضور نهادهای نظارتی و مدیران ارشد ایران‌خودرو در سالن همایش‌های شرکت ساپکو در حال برگزاری است.

پس از پایان قرعه‌کشی و تایید نهایی توسط نهادهای نظارتی، اسامی برندگان از طریق ارسال پیامک و همچنین سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در طرح مذکور، گروه صنعتی ایران خودرو به منظور ایجاد امکان ثبت نام و فرصت برابر بـرای همـه متقاضـیان خـودرو، حـذف دلالان و واسطه‌گران از بازار و رسیدن خودرو به دست مشتریان واقعی، محدودیت‌هایی را به اجرا گذاشت.

پس از برگزاری قرعه‌کشی، منتخبان از روز یکشنبه ۲۵ خرداد به مدت سه روز فرصت واریز پیش‌پرداخت اولیه را دارند و در صورت واریز نکردن وجه، افراد رزرو جایگزین می‌شوند.

شماره ۰۹۶۴۴۰ مدیریت ارتباط با مشتریان ایران‌خودرو پاسخگوی پرسش‌های متقاضیان درباره پیش‌فروش یک‌ساله ایران خودرو است.

اطلاعات همه مشتریان در سیستم ثبت شده و دارای کد پیگیری است.

خودروهای پیش‌فروش شده
در این برنامه پیش‌فروش، خودروی پژو پارس ال. ایکس با موتور تی. یو ۵ با پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۳۹۹ میلیون ریالی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با پیش پرداخت علی‌الحساب ۳۵۹ میلیون ریالی، پژو ۲۰۷ آی دستی با پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۵۰۵ میلیون ریالی و دنا پلاس با پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۵۳۹ میلیون ریالی ارائه شده که موعد تحویل همه این خودروها بهمن ۹۹ تا خرداد ۱۴۰۰ است.

همچنین پژو ۴۰۵ بنزینی اس. ال. ایکس با پیش پرداخت علی الحساب ۳۴۲ میلیون ریالی و پژو ۲۰۶ صندوق دار (وی ۸) با پیش پرداخت علی الحساب ۴۲۹ میلیون ریالی عرضه شده که موعد تحویل آنها آبان تا اسفند ۹۹ است.

در این طرح، همچنین سمند ال. ایکس ای اف ۷ بنزینی با پیش پرداخت علی الحساب ۳۲۷ میلیون ریالی و دنا معمولی با پیش پرداخت علی الحساب ۴۷۲ میلیون ریالی موجود است که موعد تحویل آنها اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰ ذکر شده است.

برپایه این طرح، سورن ای. ال. ایکس با پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۴۲۶ میلیون ریالی ۴۰۰ و رانا پلاس با پیش پرداخت علی‌الحساب ۳۷۴ میلیون ریالی با موعد تحویل مهر ۹۹ تا خرداد ۱۴۰۰ عرضه شده است.

شایان ذکر است سمند ال. ایکس با پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۳۱۷ میلیون ریالی و پژوپارس سال با پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۳۸۴ میلیون ریالی، هر دو با موعد تحویل بهمن و اسفند ۹۹ عرضه شده اند.

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/dCfd
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.