تجهیز کرین فروشگاه لوازم و قطعات جرثقیل

0 309

فروشگاه لوازم جرثقیل تجهیز کرین

جرثقیل های امروزی به چند دسته تقسیم میشوند و در بیشتر پروژه های عمرانی از آنها بهره میبرند که شامل جرثقیل برجی و یا تاورکرِین، جرثقیل سقفی، جرثقیل بازویی، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل آویز، جرثقیل سیار و … میباشد. همچنین جرثقیل های ذکر شده دارای قطعات و لوازمی هستند که کمک میکنند تا وظیفه خود را به درستی انجام داده و باعث تسریع و بهبود در پروژه های ساختمانی شوند.

حال در این مطلب، موضوع مورد بحث ما درباره ی قطعات انواع جرثقیل ها است و مایه ی افتخار مجموعه تجهیز کرین میباشد که اطلاعاتی هر چند مختصر اما مفید را جمع آوری کرده و می خواهد در اختیار شما عزیزان قرار دهد که مطالعه آن خالی از لطف نمیباشد.

معرفی فروشگاه تجهیز کرین

این مجموعه فعالیت خود را در سال ۱۳۸۱ در زمینه عرضه تجهیزات جرثقیل های سقفی، بازویی و دروازه ای آغاز نموده است. همچنین جهت پیشبرد فعالیت های خود با در نظر گرفتن نیاز این صنعت، اقدام به تولید بخشی از تجهیزات جرثقیل های صنعتی مطابق با استانداردهای جهانی نیز نموده است و در چند سال اخیر توانسته است با واردات ریموت کنترل های جرثقیل، بخش مهمی از نیاز بازار کشور را برطرف کند و در فعالیت های اثر بخش خود پایدار باقی بماند.

فروشگاه تجهیز کرین

از فعالیتهای مثبت این فروشگاه میتوان توزیع تجهیزات جرثقیل، جا به جایی مواد برق صنعتی، طراحی، ساخت و اجرای تابلوهای کنترلی و قدرت و پخش انواع ریموت کنترل از برندهای معتبر را نام برد. تا اینجا با جرثقیل و فروشگاه تجهیز کرین آشنا شدید، در ادامه این مطلب می خواهیم برخی از قطعات جرثقیل را به شما معرفی کنیم و اینکه چه نقش مهمی در روند و بهبودی کار جرثقیل ها دارند. پس با ما همراه باشید…

 معرفی برخی از قطعات جرثقیل ها

  • قلاب جرثقیل؛ وظیفه این قطعه گرفتن و نگه داشتن بار حین بالا بردن و جابه جایی است که از آلیاژهای بسیار مستحکم ساخته شده و باعث میشود حین کار درصد آسیب دیدن و خرابی کمتر شود.
  • جاروبک جرثقیل سقفی؛ وسیله ای برای انتقال جریان الکتریکی از شین ها به کابل است که مهمترین ویژگی آن ها، انتقال برق در حال حرکت می باشد.
  • شین برق رسان جرثقیل؛ به دلیل اینکه جرثقیل سقفی، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل بازویی و جرثقیل ضد انفجار متحرک هستند، لذا برق رسانی به تجهیزات برقی جرثقیل سقفی، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل بازویی و جرثقیل ضد انفجار از جمله موضوعات مهم در صنعت جرثقیل به حساب می آیند لذا به همین دلیل برای این امر از سین برق رسان جرثقیل استفاده می کنند.
  • شاسی جرثقیل بازویی، دروازه ای و سقفی؛ کلید فرمان، وظیفه جهت دهی و حرکت اجزاء و قسمت های یک جرثقیل را به عهده دارد.
  • ریموت کنترل جرثقیل؛ ریموت کنترل جرثقیل به منظور اعمال فرمان به جرثقیل در جهت های مختلف به کار گرفته میشود. از جمله مزیت های استفاده از این وسیله میتوان به مواردی نظیر حفظ ایمنی بسیار بالا هنگام کار کردن برای کارکنان، افزایش سرعت عمل و دقت، حفاظت تجهیزات جرثقیل: گیربکس ها و کابل های جرثقیل سقفی و فراهم شدن زاویه دید بهتر نسبت به حمل بار اشاره نمود.
  • سیستم برق رسان جرثقیل؛ مجموعه ای از قطعات میباشد برای حمل کابل ها جهت برق رسانی در یک مسیر مستقیم، یعنی جریان برق از یک منبع برق به برق اصلی جرثقیل انتقال می یابد.
  • ضربه گیر جرثقیل؛ این قطعات معمولا از جنس پلاستیک تولید شده که در اندازه های متفاوت با توجه به نوع جرثقیل مورد استفاده قرار میگیرند. محل قرار گیری ضربه گیرها در ابتدا و انتهای ریل های حرکت طولی در جرثقیل های سقفی و دروازه ای در انواع دوپل و تک پل جرثقیل- جرثقیل بازویی و آویزی است.

ریموت کنترل جرثقیل

مزایای استفاده از ریموت کنترل جرثقیل:

  • حفظ ایمنی بسیار بالا هنگام کار کردن برای کارکنان
  • افزایش سرعت عمل و دقت
  • حفاظت تجهیزات جرثقیل: گیربکس ها و کابل های جرثقیل سقفی
  • فراهم شدن  زاویه دید بهتر نسبت به حمل بار

فروش لوازم جرثقیل سقفی در فروشگاه تجهیز کرین

فروش انواع قطعات جرثقیل مانند خط برق رسان، جاروبک جرثقیل، سی ریل، قرقره کابل، لنت ترمز جرثقیل، سیم بکسل جرثقیل و زنجیر، قلاب، ریموت کنترل جرثقیل، اینورتر جرثقیل و راهبر جرثقیل، لوازم تابلو برق جرثقیل، باسکول آویز و لوازم تخصصی دیگر از برندهای معتبر.

برای مشاهده همه محصولات فروشگاه لوازم جرثقیل تجهیز کرین به سایت (https://tajhizcrane.com) مراجعه کنید.

تلفن فروشگاه تجهیز کرین:  33973300 021   +   33957262 021

آدرس: استان تهران، خیابان لاله زار جنوبی، بالاتر از کوچه برلن، پلاک 374
ایمیل: Tajhizcrane[@]gmail.com

4.5/5 - (2 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/yUPt
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.