آیا شما هم به یک موتور برق لانسین نیاز دارید؟

0 306

چه کسانی به موتور برق نیاز دارند؟

پیش از آن که به موتور برق لانسین، موتور برق کوپ و موتور برق المکس بپردازیم، باید بدانیم که ضرورت استفاده از موتور برق در چه مواردی است و چه افرادی به این وسیله نیاز دارند؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوالات هستید، لطفا با ما همراه باشید.

موتور برق در واقع وسیله ای است که انرژی مکانیکی را به انرژی برق تبدیل می کند، البته این انرژی مکانیکی از طریق سوخت های بنزینی، گازوئیلی یا گازی تولید می شود. بنابراین واضح است که از این وسیله در مواردی که دسترسی به شبکه ی توزیع برق سراسری وجود ندارد، استفاده می شود. خب، کاملا قابل حدس است که این وسیله برای مکان هایی که متصل به شبکه ی برق نیستند مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بنابراین اگر شما هم چنین مشکلی دارید، قطعا نیازمند تهیه ی یک موتور برق خواهید بود.

اما در سال های اخیر و با گسترش قطعی های برق ناشی از کمبود تولید نیروگاه ها و افزایش روز افزون مصرف برق، استفاده از موتور برق ها رواج بیشتری پیدا کرده است. چرا که استفاده از وسایل برقی و تجهیزاتی که تنها با انرژی برق کار می کنند از یک سو و قطعی های ناگهانی از سوی دیگر، زندگی های شخصی و شغلی افراد را دچار مشکل کرده است. بنابراین ممکن است هر کسی به داشتن یک موتور برق نیاز پیدا کند. پس داشتن اطلاعاتی در مورد این محصول خالی از لطف نبوده و جز نیازمندی های فراگیر افراد جامعه می باشد.

موتور برق ها نیز مانند هر محصول دیگری دارای انواع مختلفی هستند و توسط برندهای گوناگونی تولید می شوند. بنابراین شما به عنوان مصرف کننده شاید به تنهایی قادر به انتخاب از میان آن ها نباشید و در این مورد نیازمند مشورت با افراد متخصص خواهید بود. بنابراین برای داشتن اطلاعات اجمالی در این باره، ما در کنار شما خواهیم بود و در راه خرید بهترین محصول نیز شما را راهنمایی خواهیم کرد.

اولین نکته ای که در خرید موتور برق باید به آن توجه کرد، ظرفیت برق تولیدی آن می باشد. موتور برق ها از نمونه های کوچک و قابل حمل برای پیک نیک و سفر طراحی و تولید می شوند تا نمونه هایی که نیاز مصرفی یک کارخانه را برطرف می نمایند. پس ابتدا نوع کاربری و محدوده ی نیاز مصرف کننده است که تعیین کننده ی خرید بهترین محصول می باشد.

هر موتور برق دارای قطعات و تجهیزاتی است که در ساخت آن به کار رفته است، بنابراین باید نوعی را انتخاب کنید که علاوه بر ظرفیت کافی، کیفیت مناسبی را نیز برای شما فراهم آورد و بدین ترتیب شما با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. در این مورد برندی که انتخاب می کنید بسیار کمک کننده بوده و اگر از میان برندهای با کیفیت و استاندارد انتخاب خود را انجام دهید، قطعا از بابت کیفیت قطعات آسوده خاطر خواهید بود. پس در ادامه با ما همراه باشید تا سه برند معتبر در این حوزه را به شما معرفی کنیم.

 

آیا موتور برق لانسین را می شناسید؟

موتور برق لانسین، یکی از انواع موتور برق است که توسط شرکت لانسین (Loncin) تولید می شود. گروه صنعتی لانسین از سال 1993 کار خود را در کشور چین  آغاز کرده و عمده فعالیت های این شرکت متعلق به موتورهای احتراق داخلی و دیگر ماشین آلات می باشد. این شرکت، با تجربه و سابقه ی بلندمدت و درخشانی که دارد، کاهش آلایندگی های کربنی و هماهنگی با استانداردهای محیط زیست را در اصول کاری خود گنجانده است. بنابراین شما به خوبی می توانید از موتور برق لانسین، استفاده کرده و نگران آلایندگی های آن نیز نباشید. چرا که این شرکت معتبر دارای گواهینامه های استاندارد آلایندگی آمریکا، گواهی ایمنی آلمان، استاندارد آلودگی صوتی، گواهی سازگاری الکترومغناطیسی، گواهی ایمنی اروپا و استاندارد آلایندگی اروپا می باشد.

موتور برق لانسین، در انواع و ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید می شود و شما به عنوان مصرف کننده قادر خواهید بود تا همراه با مشاوران امر، به آسانی خرید خود را انجام داده و نیاز های خود را نیز برطرف نمایید.

اعتبار و مشتری مداری این شرکت سبب شده تا موتور برق لانسین، یکی از پیشنهادات متخصصان به مصرف کنندگان باشد.

یکی از نمونه های موتور برق لانسین
یکی از نمونه های موتور برق لانسین

 

موتور برق کوپ، یک پیشنهاد ویژه!

همان طور که گفتیم، خاموشی های اخیر سبب استفاده از موتور برق ها حتی در بخش خانگی و مسکونی در شهرها شده است. بنابراین در این بخش یک پیشنهاد ویژه برای مصرف کنندگان بخش خانگی این محصول داریم که موتور برق کوپ، می باشد. شرکت کوپ (Koop) یکی از برندهای تولید کننده ی موتور برق است که گرچه به طراحی و تولید انواع موتور برق می پردازد، اما در بخش تولید محصولات خانگی یا در واقع کوچک و کم ظرفیت، بسیار فعال بوده و مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است. مالکان فروشگاه های کوچک نیز از دیگر مصرف کنندگان این محصولات هستند و به دلیل برخورداری محصولات این شرکت از قابلیت سایلنت یا بی صدا، از آن به راحتی بهره گرفته و رضایت آن ها کاملا جلب می شود.

گرچه موتور برق های دیزلی را به عنوان ماندگارترین نوع موتور برق ها معرفی می کنند، اما در حوزه های کوچک و کم ظرفیت نوع گازسوز موتور برق پیشنهاد می شود که هم سر و صدای کمتری دارد و هم سهولت استفاده از آن موضوع مهمی به شمار می آید.

یکی از نمونه های موتور برق کوپ
یکی از نمونه های موتور برق کوپ

 

موتور برق المکس یا موتور برق هوندای ژاپن!

اگر شما جز آن دسته از مصرف کنندگانی هستید که علاقه مند به استفاده از محصولات با کیفیت ژاپنی می باشید، ما به شما موتور برق المکس، را معرفی می کنیم. شرکت المکس (Elemax) در واقع یک شرکت معتبر و پیشرفته ی ژاپنی است که به طراحی و تولید موتورهای برقی می پردازد که به لحاظ کیفی بسیار ایده آل هستند. در این موتور برق ها از فناوری پیشرفته ی آلترناتورهای مدرن و موتورهایی با سرعت های بالا استفاده شده و باعث بهبود در وضعیت وزن و ابعاد این محصولات شده است.

نکته ی بسیار مهم دیگری که در تولید این محصول به چشم می خورد، استفاده از موتور هوندا می باشد. بنابراین این موتور برق با نام هوندا المکس نیز شناخته شده و در بازار فروش موجود است.

از جمله مزایای موتورهای برق المکس می توان به قدرت بالا، مصرف سوخت پایین، کارکرد طولانی، حمل و نقل آسان و برخورداری از سیستم AVR اشاره کرد.

یکی از نمونه های موتور برق المکس
یکی از نمونه های موتور برق المکس

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/eLKA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.