طلاق آسان به کمک وکیل متخصص

0 237

اطلاعاتی که لازم است در رابطه با مشاوره حقوقی بدانید

کسب اطلاعات مختلف و کاربردی در زمینه ی مشاوره حقوقی، یکی از الزامات زندگی امروزی می باشد. در تمام زمینه های اجتماعی و اقتصادی، قوانین و مقررات بخصوصی برای هر یک از شاخه های مرتبط، تعریف و تعیین شده است، لذا اطلاع از آنها می تواند بهترین سلاح در دسترس برای اخذ حق و حقوق شما به شمار رود. مشاوره حقوقی، راهی بسیار ساده و جذاب، برای کسب دانش مورد نیاز در راستای احقاق حقوق شما، می باشد.

مشاوره حقوقی

در دنیای امروزی و با وجود هزینه های بسیار بالای زندگی، امکان دسترسی به وکیل و انجام consulting، امری به نسبت دشوار است. لذا برخی از موسسه های شاغل در زمینه ی ارائه ی خدمات حقوقی و قضایی، در صدد برآمده اند تا با ارائه ی خدمات مرتبط، امکان دسترسی به مشاور و وکیل حقوقی را برای افراد آسان نموده و خدمات لازم را با سهولت به آنها ارائه دهند. یکی از معتبرترین موسسات شاغل در این زمینه، موسسه vakiltel می باشد، لذا شما می توانید با مراجعه به آدرس http://vakiltel.com/328-legal-advice/con از خدمات حقوقی ارائه شده توسط این موسسه بهره مند شوید.

مشاوره جهت کارهای حقوقی
مشاوره جهت کارهای حقوقی

مشاوره حقوقی طلاق

در دنیای امروزی و با وجود شرایط مختلف اجتماعی و اقتصادی، نیاز به انجام مشاوره و کسب اطلاعات حقوقی، امری اجتناب ناپذیر است. در واقع شخصی که به عنوان مشاور حقوقی با شما وارد بحث خواهد شد، یک وکیل پایه یک دادگستری است و از دانش خود در زمینه ی قوانین حقوقی، ویژگی قراردادها و دعاوی مختلف همچون دادخواست طلاق، برای حل مشکل شما استفاده می کند. افراد که برای پروسه ی طلاق اقدام می کنند، باید از پیچ و خم های قانونی این مسیر اطلاع داشته باشند و این امر تنها با کمک یک مشاور خبره در زمینه ی قوانین و فرایند طلاق، امکان پذیر است. جالب است بدانید طلاق آسان به کمک وکیل متخصص با مراجعه به سایت وکیل تلفنی ، امکان پذیر است و شما می توانید از مزایای مختلفی همچون: انجام مشاوره حقوقی آنلاین در این زمینه بهره مند شوید.

دادگاه طلاق
دادگاه طلاق

 وکیل طلاق

برای افرادی که درگیر پروسه ی طلاق هستند، سوالات مختلفی از جمله: پروسه طلاق چه مقدار زمان می برد، خصوصیات وکیل طلاق خوب، دادن حق طلاق به زن، وکیل متخصص در حوزه طلاق، طلاق توافقی، طلاق فوری، طلاق غیابی، انواع طلاق و شرایط آن، ایجاد خواهد شد و کسب پاسخ صحیح برای این سوالات امری بسیار حیاتی است. بنابراین لازم است با مراجعه به یک وکیل دارای دانش و آگاهی در تمام جنبه های طلاق، اطلاعات کافی را در این زمینه کسب نمایید. یکی از موسساتی که خدمات حقوقی مرتبط با فرایند طلاق را در اختیار مراجعین قرار میدهد، مرکز vakiltel ، می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت وکیل تلفنی ، سوالات خود را به صورت فوری و آنلاین با مشاورین فعال در زمینه ی ارائه ی مشاوره حقوقی در این مرکز، در میان بگذارید.

 مشاوره با وکیل طلاق

متاسفانه بسیاری از افراد قادر به مراجعه حضوری جهت انجام مشاوره با وکیل طلاق، نمی باشند. لذا این افراد برای کسب اطلاعات حقوقی، دچار مشکل خواهند شد. پیشنهاد ما برای افرادی با این شرایط این است که به سایت وکیل تلفنی مراجعه نموده و از خدمات مشاوره ای غیرحضوری و وکیل انلاین طلاق این مجموعه بهره مند شوند. مشاورین این مرکز در رابطه با موارد مختلفی همچون: فرایند ارائه درخواست طلاق از جانب زن، ارائه درخواست طلاق از جانب مرد و هزینه های طلاق، مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

 هزینه وکیل طلاق

یکی از سوالات مهم در زمینه ی طلاق، میزان هزینه های طلاق می باشد. در طی این فرایند شما نیاز به پرداخت هزینه در زمینه ی گرفتن وکیل مجرب، ارائه ی دادخواست طلاق، هزینه ی انجام آزمایش بارداری برای زن(ارائه ی تست منفی بارداری پیش از طلاق الزامی است)، تهیه ی مدارک مورد نیاز و هزینه های جانبی دیگر، می باشید. لذا لازم است اطلاعات کافی و دقیق را در این زمینه، کسب نمایید. موسسه ی حقوقی غیرحضوری vakiltel، با داشتن وکلای مجرب و کارآزموده، با کمترین هزینه ممکن، تمام اطلاعات مورد نیاز شما در اختیارتان قرار خواهد داد. کافی است به آدرس الکترونیکی www.vakiltel.com مراجعه نموده و از خدمات مشاوره حقوقی غیر حضوری این مرکز، بهره مند شوید.

طلاق توافقی
طلاق توافقی

 فرایند طلاق

سهولت طلاق و فرایند انجام آن، مستلزم کسب اطلاعات کافی در این زمینه می باشد. مسائل حقوقی مالی زن در طلاق، یکی از مهم ترین جنبه های مورد بررسی در این پروسه می باشد. به طور کلی برای انجام طلاق و کسب مشاوره حقوقی در این زمینه، مراحل زیر را باید طی نمود:

  • ارائه ی دادخواست طلاق از جانب زن یا مرد به دادگاه خانواده
  • ارسال ابلاغ از سوی دادگاه برای هر یک از زوجه
  • تشکیل دادگاه بدوی و ارائه ی مدارک و مستندات در دادگاه توسط زوجین و ارائه ی حکم اولیه
  • برگزاری دادگاه تجدید نظر در صورتی که زوجه نسبت به رای اعلام شده توسط دادگاه اعتراض داشته باشد.
  • تشکیل دادگاه در دیوان عالی کشور در صورت اعتراض مجدد زوجه
  • صدور رای نهایی
مشاوره آنلاین حقوقی
مشاوره آنلاین حقوقی

 نگارش دادخواست طلاق

با توجه به اینکه ارائه ی دادخواست طلاق از طرف زوج یا زوجه مطرح شده باشد، نحوه ی نگارش آن نیز متفاوت خواهد بود. بنابراین به نظر می رسد برای نوشتن دادخواست طلاق نیاز است به مشاور حقوقی متخصص در این زمینه مراجعه نمایید.

با استفاده از آدرس الکترونیکی  https://vakiltel.com/37-Legal-advice-Divorce/conجهت دریافت مشاوره تلفنی اقدام نمایید و اطلاعات لازم را برای تنظیم دادخواست طلاق، کسب نمایید. انواع دادخواست طلاق می تواند شامل: دادخواست از طرف زن، دادخواست از طرف مرد و دادخواست طلاق توافقی، باشد. در تنظیم و نگارش دادخواست طلاق، اطلاعاتی همچون: مشخصات طرفین، خواهان، خوانده، وکیل یا نماینده قانونی ( نام و نام خانوادگی، نام پدر، سن، شغل، محل اقامت دقیق هر یک از آنها)، خواسته یا موضوع و بهای آن، دلایل و منضمات دادخواست( مدارک)، شرح دادخواست، شماره و تاریخ ثبت دادخواست، ذکر خواهد شد. سایت عدل ایران، یکی از سایت های معتبر کشور است که در زمینه ی استعلام وضعیت کارشناس، وکیل و مدارک قضایی در دسترس مراجعین مختلف می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/sp0R
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.