مزوتراپی صورت روشی کارآمد برای درمان قطعی لک صورت

0 294

مزوتراپی صورت یکی از جدیدترین روش های درمانی برای پوست است که زیبایی و جوانی را به پوست باز می گرداند. مزوتراپی از طریق تزریق به لایه های زیرین پوست انجام می شود.

در این روش درمانی که در کلینیک های معتبر و تخصصی انجام می شود، ویتامین ها، آنزیم ها، عصاره های گیاهی و هورمون ها در قالب مزوتراپی به صورت تزریق می شوند. به همین علت جوانسازی و زیباسازی پوست انجام می شود و معضلات و مشکلات پوستی مانند ضعف گردش خون، التهابات و… از بین می رود.

بهترین کاندیدای انجام مزوتراپی صورت چه کسانی هستند؟

به طور کلی افراد بالای 18 سال، کاندیدای مناسبی برای انجام مزوتراپی هستند. مزوتراپی صورت را باید زمانی انجام داد که هنوز چین و چروک های روی صورت، عمق پیدا نکرده اند و خفیف هستند.

بنابراین خانم ها و آقایان بالای 18 سال می توانند برای برطرف کردن چین و چروک، لک های پوستی، جای زخم و… از این روش درمانی استفاده کنند.

از مزوتراپی صورت برای برطرف کردن چه مشکلاتی استفاده می شود؟

به طور کلی مزوتراپی صورت برای برطرف کردن عیوب پوست صورت استفاده می شود. از این روش درمانی برای برطرف کردن مشکلات زیر استفاده می شود:

برطرف کردن لک های پوستی

لک هایی که ناشی از جوش و آکنه هستند. یا لک هایی که به دلیل آفتاب سوختگی، حاملگی و… به وجود آمده اند.

برطرف کردن چین و چروک های پوستی

چین و چروک های زیر چشم، اطراف چشم، روی پیشانی، اطراف لب ها، روی گونه ها و… را می توان با مزوتراپی برطرف کرد.

برطرف کردن شل شدگی پوست

شل شدگی و افتادگی پوست را می توان با کمک مزوتراپی درمان کرد. مزوتراپی باعث سفت شدن پوست می شود.

برطرف کردن آلوپسی

آلوپسی نیز از دیگر مشکلاتی است که می توان با استفاده از مزوتراپی آن را برطرف کرد.

برطرف کردن چربی اضافه

چربی اضافه در صورت معمولا در زیر و اطراف چشم و غبغب جمع می شود. این موضوع باعث اختلال در زیبایی چهره می شود. با مزوتراپی صورت می توان چربی های اضافه پوست را نیز برطرف کرد.

ترکیبات به کار رفته در مزوتراپی چیست؟

شاید برای شما این سوال مطرح شود که از چه ترکیباتی در مزوتراپی استفاده شده است؟ در هر صورت شما باید با نحوه عملکرد دقیق این روش درمانی آشنا شوید. به طور کلی از ترکیبات زیر برای مزوتراپی استفاده شده است.

ویتامین ها و مینرال ها که نقش مهمی در تامین نیازهای پوست دارند و باعث کمک به بازسازی بافت های پوست می شوند.

  • استفاده از عصاره های گیاهی که برای برطرف کردن مشکلات پوستی مفید هستند
  • آنزیم های موثر در برطرف کردن مشکلات پوستی مانند کلاژناز و هیالو رو نیداز
  • استفاده از هورمون های مناسب برای پوست مانند کلسی تونین و تیروکسین
  • استفاده از ترکیبات موثر برای گشاد کردن عروق و آنتی بیوتیک ها

مجموع این ترکیبات با یکدیگر، به برطرف کردن مشکلات پوستی کمک می کند.

مزایای مزوتراپی صورت چیست؟

حال که با مزوتراپی صورت آشنا شدید و متوجه شدید که چه عملکردی دارد، بهتر است تا مزایای این روش درمانی را برایتان بیان کنیم.

کمک به برطرف کردن مشکلات پوستی

یکی از مهمترین ویژگی های مزوتراپی صورت این است که به برطرف کردن مشکلات پوستی کمک می کند. این روش درمانی پوست را روشن می کند و لکه های پوستی را از بین می برد.

همچنین باعث بهبود گردش خون در پوست می شود و به برطرف کردن مشکلات رایج پوستی کمک می کند. مزوتراپی باعث ترمیم بافت های آسیب دیده پوست می شود و ویتامین های مورد نیاز پوست را تامین می کند.

آبرسانی پوست و کمک به حفظ رطوبت در پوست

از دیگر مزایای مزوتراپی صورت، تامین رطوبت مورد نیاز پوست صورت است. این روش درمانی باعث شفاف شدن، لطافت و شادابی پوست می شود و از بروز مشکلاتی همچون التهابات پوستی جلوگیری می کند.

غیر تهاجمی بودن آن

از دیگر ویژگی های مزوتراپی صورت، غیر تهاجمی بودن آن است. این روش درمانی در مقایسه با سایر روش های درمانی برای پوست، دوره نقاهت ندارد و در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

مزوتراپی را در کدام کلینیک انجام دهیم؟

کلینیک زیبایی و تخصصی گلدن رویال، یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران است که به شما انواع خدمات زیبایی از جمله مزوتراپی صورت را ارائه می دهد. شما می توانید از خدمات این کلینیک استفاده کنید و به زیباسازی و جوانسازی پوست صورت خود کمک کنید.

گلدن رویال یک کلینیک تخصصی است که تیم حرفه ای در آن فعالیت می کنند و کلیه خدمات زیبایی را با بهترین کیفیت به شما ارائه می دهند. گلدن رویال شما را لایق بهترین ها می داند پس بهترین ها را در گلدن رویال تجربه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.thegoldenroyal.com مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/9Eto
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.