اجاره بخاری راهکاری مناسب برای استقبال از سرما

0 321

با پیشروی فصل سرما، تامین وسایل گرمایشی مناسب برای محیط های زندگی و محل کار نوعی دغدغه می شود. شما می توانید بدون خرید بخاری و پرداخت هزینه های مربوط به آن، با اجاره بخاری به راحتی محیط مورد نظرتان را گرم نمایید. شما می توانید هرنمونه بخاری را که نیاز دارید از طریق اجاره بخاری تامین نمایید. برای اجاره بخاری از طریق  https://restaurantheater.com/  با  شرکت هیتر انرژی ارتباط بگیرید.

اجاره بخاری برقی

اجاره بخاری
اجاره بخاری

بخاری برقی را می توان نوعی بخاری مکمل در نظر گرفت. چرا که قدرت و اندازه این بخاری هابه اندازه ای است که بیشتر برای محیط های بسته و کوچک از جمله اداره یا منزل مناسب است و این محل ها را به خوبی گرم نگه می دارد. عملکرد این مدل بخاری به صورت تابشی است به این صورت که بر روی سطوح گرما ایجاد می کند. همچنین، یک قابلیت مهم که بخاری برقی دارد آن است که، مجهز به فن می باشد و می تواند گرما را در تمام فضا به طور همسان پخش نماید و به این صورت گرمایش مناسبی را ایجاد می کند. همانطور که از نام این بخاری ها برمی آید، تبدیل انرژی در بخاری برقی، به صورت تبدیل انرژی الکتریکی به گرمایی است.

اجاره بخاری گازی

اجاره بخاری
اجاره بخاری

بخاری گازی وسیله ای گرمایشی است که سوخت آن از گاز مایع یا گاز طبیعی تامین می شود. گرمایش بخاری گازی به صورت موضعی است و فرآیند گرم شدن هوای اتاق با کمک انتقال گرما که در آن هوای گرم پایین رفته و هوای سرد بالا می رود، انجام می شود و به تدریج محل مورد نظر گرم می شود. موارد استفاده از بخاری گازی بیشتر برای گلخانه ها و امثال آن می باشد. شما می توانید برای اجاره بهترین انواع بخاری با شرکت هیتر انرژی از طریق آدرس https://restaurantheater.com/ ارتباط حاصل نمایید.

اجاره بخاری انرژی

اجاره بخاری
اجاره بخاری

بخاری های انرژی انواع مختلفی دارند که برای انواع محیط های باز و بسته مناسب هستند. قدرت گرمایشی این بخاری ها با یکدیگر متفاوت است و همین موضوع باعث می شود برای محیط های مختلف مناسب باشند.

بخاری انرژی 625 نمونه ای است که برای هم با گاز و  هم با برق عمل می کند. به علاوه، قابلیت اتصال به کپسول را هم دارد و می تواند از گاز مایع هم انرژی مورد نیاز خود را به دست بیاورد. بنابراین این نمونه، قابلیت جابه جایی نیز دارد. این بخاری بیشتر برای محیط های کوچکتر مناسب است

نمونه دیگر بخاری انرژی که برای فضاهای باز و بزرگ از جمله: فروشگاه ها، باشگاه ها، تالارها و … ، مورد استفاده قرار می گیرد، بخاری انرژی فن دار است. قابلیت ویژه ای که این مدل بخاری هم از آن برخوردار است، امکان جابجایی آن است. چراکه بخاری انرژی از گاز کپسول هم می تواند تامین انرژی نماید و به گرمادهی بپردازد.

اجاره بخاری کپسولی

اجاره بخاری
اجاره بخاری

مانطور که از نام بخاری کپسولی بر می آید، این نمونه بخاری با اتصال به کپسول عمل می کند. لذا می توان گفت که این بخاری قابلیت جابجایی دارد. بخاری کپسولی با استفاده از کپسول  انرژی خود را تامین می کند  و برای محیط های داخلی از جمله سالن، خانه و … مناسب است. بخاری های گازی باید از طریق دودکش به محیط بیرونی اتصال یابند و در غیر این صورت فراورده های حاصل از احتراق در فضا پخش می شود. گرمایش ان نوع بخاری هم از طریق فرایند انتقال گرما انجام می شود.

اجاره بخاری آبسال

اجاره بخاری
اجاره بخاری

شرکت آبسال تولید کننده محصولات مختلفی از جمله انواع بخاری گازی آبسال است. از جمله بخاری آبسال، نوع گازی بدون دودکش آن است. با توجه به خطر آفرین بودن بخاری گازی دودکش دار، نوع بدون دودکش آن مزیت های برتری دارد. بخاری آبسال در نوع بدون دودکش آن، از قابلیت حمل و نقل و جابه جایی برخوردار است. بخاری آبسال حجم کمی دارد و برای محیط های اداری و منزل و موقعیت های مشابه، مناسب است.

بخاری آبسال به سنسور کنترل اکسیژن مجهز است و این قابلیت ایجاب می کند که اگر اکسیژن محیط از حد طبیعی آن کمتر شود، بخاری به طور خودکار خاموش شده و از بروز هرگونه خطر جلوگیری می شود. همچنین این بخاری ها می توانند فشار گاز ورودی را از طریق سیستم گاورنر تنظیم نمایند.

بخاری آبسال، بجز نمونه بدون دودکش آن، که برای تامین سوخت نیازمند اتصال به گاز شهری است، در انواع دیگر با استفاده از کپسول به تامین سوخت مورد نیاز می پردازند.

انواع بخاری آبسال، جت فن، جت هیتر، بخاری فضای باز، بخاری های برقی، انرژی و … با بهترین قیمت برای اجاره، در شرکت هیتر انرژِی از طریق لینک https://restaurantheater.com/ در دسترس شما وجود دارد.

اجاره جت فن

اجاره بخاری
اجاره بخاری

جت فن نوعی سیستم پر قدرت هوادهی است. جت فن  ها می توانند در فشار بالا، حجم بسیار بالایی از هوا را تهویه نمایند. بدنه جت فن ها برای این قابلیت تعبیه شده است. ساختار جت فن، از فن های محوری پرقدرت تشکیل شده است. مجهز بودن جت فن ها به انواع منحصر به فردی از پروفیل که در پروانه مجهز شده اند، موجب شده که آنها این قدرت را داشته باشند در  مکانهایی مثل تونل، پارکینگ ها و… که نیاز به هوادهی دارند، بتوانند با قدرت زیاد هوای مورد نیازشان را تامین نمایند.

از دیگر کاربردها جت فن ها، زمانی است که احتیاج به جریان هوای پرفشار و پرقدرت وجود دارد. برطرف کردن این امکان، نیازمند پرتاب کردن هوا با قدرت بسیار زیاد است که در این مورد، می توان به سرعت بالای جت فن ها در پرتاب هوا و به حرکت درآوردن جریان هوا اشاره کرد.

اجاره جت هیترها

اجاره بخاری
اجاره بخاری

موارد کاربرد جت هیترها برای فضاهای بزرگ از جمله گلخانه ها، سوله ها، مرغداری ها، کارگاه های ساختمانی و مکان های این چنینی می باشد. جت هیتر ها به منظور تامین گرمادهی مورد استفاده قرار میگیرند. برای آنکه جت هیتر به طور یکنواخت و همگن تمام محیط را گرم نگه دارد، می توان با استفاده از زنجیر جت هیترها را آویزان کرد. همچنین نوع دیگر نصب آنها با استفاده از چهارپایه است. به این صورت که جت هیتر را روی چهار پایه قرار داد.

جت هیترها قابلیت حمل و جابه جایی دارند و می توان به راحتی آنها را از مکانی به مکان دیگر منتقل کرد. شما با استفاده از نصب ترموستات مورد نظر بر روی جت هیتر، می توانید به راحتی میزان گرمای تولید شده و مصرف انرژی را تنظیم نمایید. جت هیترها از قابلیت گرمایشی بسیار بالایی برخوردارند و به همین دلیل برای تولید گرما در محیط های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. سوخت جت هیترها از گاز تامین می شود.

اجاره بخاری فضای باز

اجاره بخاری
اجاره بخاری

یکی از انواع مهم بخاری فضای باز، بخاری های قارچی هستند. بخاری قارچی با تامین سوخت مورد نیاز از گاز، توان گرمایشی بسیار بالایی دارد و به همین دلیل به عنوان بخاری فضای باز، برای تامین گرما در محیط های باز مثل آلاچیق، تراس و … مورد استفاده قرار می گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/3a10
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.