مهدی جهانی خواننده ای با صدای خاص

0 394

در موسیقی پاپ و یا سنتی ایرانی کمتر مشاهده می کنیم که صداهای خاص دل و جرئت به خرج داده و وارد بازار و مارکت موسیقی شوند. رقابت برای افرادی از صدای خاص بهره دارند ممکن است زیاد به چشم نیاید چرا که هر شنونده اهنگ جدید و کسانی در فضای مجازی به دنبال دانلود اهنگ جدید هستند می خواهند تنوع را در موسیقی احساس کنند.

صدای خاص نه تنها زیباتر و محبوب تر جلوه می دهد بلکه در اکثر اوقات می تواند احساس را نیز به خوبی به شنونده منتقل کند. خواننده هایی که صدای خاص را دارا هستند و در زمینه موسیقی و خوانندگی فعالیت دارند می توان به آقای صدای خاص ایران محسن چاوشی، شهاب مظفری، محمد یاوری و مهدی جهانی اشاره کرد. این خواننده ها شناخته شده هستند و همگی در زمینه موسیقی آثار بسیار زیبایی را منتشر کرده اند. برای دانلود اهنگ جدید مهدی جهانی با ما همراه باشید.

مهدی جهان از آن دسته خوانندگان بشمار می رود که توانسته محبوبیت بالایی را بدست بیاورد. این خواننده در مسیر موسیقی و هنر فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کرده است که شنیدن این تاریخ هنری می تواند لذت بخش باشد.

مهدی جهانی فروردینی با احساس

مهدی جهانی خواننده معروف و محبوب کشوری متولد 19 فروردین سال 1360 در تهران می باشد. این خواننده هنرمند و دوست داشتنی در زمینه موسیقی پاپ فعالیت دارد. پدر مهدی جهانی شیرازی و مادرش اهل گیلان می باشد.

مهدی جهانی ابتدا فعالیت های هنری خود را در زمینه بازیگری شروع کرد. همین سبب شده تا مهدی جهانی در فیلم خوابم میاد رضا عطاران نقشی کوتاه به مدت 15 ثانیه داشته باشد. و این شروعی برای زندگی هنری مهدی جهانی بحساب می آمد.

پدر مهدی عزیز گزارشگر فوتبال بود و برادر وی نیز در رادیو مشغول کار است. محمد جهانی برادرش رادیو ورزش را تاسی کرده است و اکنون نیز مدیر این شبکه گسترده می باشد.

آغاز فعالیت های هنری بصورت تخصصی

مهدی جهانی عزیز به همراه پدرش به رادیو می رفت و کار با صدا را دوست داشت همین سبب گرایش وی به سمت موسیقی و خوانندگی شد. مهدی عزیز در همان سن به کلاس های نواختن گیتار روانه شد و این دستگاه موسیقی را بصورت تخصصی فرا گرفت.

فعالیت های حرفه ای مهدی در سال 1386 با خریدن دستگاه ها و سیستم های صوتی پدرش شروع شد. به این صورت با کمک یکی از دوستانش برنامه ساخت آهنگ را بر روی سیستم پیاده کرد و شروع به یادگیری نمود.

انتشار اولین آلبوم موسیقی

مهدی جهانی نیز به مانند سایر خواننده های موسیقی پاپ کشور در دوران دانشجویی فعالیت بسیاری در این زمینه داشته است. اوج فعالیت این هنرمند نیز در همین سن بوده و سرانجام فعالیت های بی شمار در سال 1388 موجب ساخت آلبوم «دنیای خواب» شد. این آلبوم در سال 1391 پس از کسب مجوز پخش وارد بازار موسیقی ایران شد.

البته اولین آلبوم مهدی عزیز و دوستداشتنی «کتاب سرنوشت» نام داشته است که به دلیل بی برنامگی در پخش و جذب مردم انتشار این آلبوم متاسفانه در همان سال شکست خورد.

همکاری با علیشمس

شاید بتوان دلیل اصلی شهرت بالای مهدی جهانی را همکاری با علیشمس خواننده نسل دو رپ فارسی دانست. مهدی جهانی به همراه علیشمس اهنگ شاد زیبا و بسیار احساسی را منتشر کرده بودند و همین مورد سبب شهرت بسیار بالای مهدی جهانی شده بود.

از بهترین این موزیک ها می توان به «اسم تو عشقه» «عشقت که باشه» «مگه آدم بدی نبودم» «آروم آروم» نام برد. مهدی جهانی به همراه علیشمس موزیک ویدیوهایی را بدون دریافت و یا کسب مجوز از وزارت ارشاد اسلامی منتشر کرد که همین مورد بعد ها سبب شد تا مهدی جهانی به مشکل بخورد.

قطع همکاری با علیشمس و ممنوع الکاری

همکاری مهدی جهانی و علیشمس به دلیل برخی دلایل و موارد به پایان رسید و این دو هنرمند هرگز راجع به این موضوع دیگر بحثی نکرده و یچکس از ماهیت این جدایی اطلاع دقیقی ندارد. اما به دلیل برخی فعالیت های غیر مجاز مهدی جهانی به همراه علیشمس این خواننده دوستداشتنی به مدت 6 ماه ممنوع‌الکار اعلام شد و حق انتشار هیچ آهنگی را نداشت.

مهدی جهانی در این مدت سعی بر انتشار یک موزیک بسیار خوب و زیبا را داشت. بعد از گذشت این مدت مهدی عزیز اهنگ «بخواب دنیا» را به انتشار رسانید که ریتمی بسیار زیبا و متنی احساسی داشت. همین موزیک سبب بازگشت شهرت دوباره مهدی جهانی شد و بازهم این خواننده به عرصه موسیقی ایران بازگشت.

خواننده های مورد علاقه مهدی جهانی در زمینه موسیقی پاپ اشوان و امیرعباس گلاب می باشد. این دو خواننده از مورد علاقه ترین خواننده ها موجود در ایران برای مهدی جهانی بوده و با علاقه فراوانی کارهای این دو را دنبال می کند. در سینما نیز مهدی جهانی طرفدار رضا عطاران می باشد.

مهدی جهانی از دسته خواننده هایی می باشد که علاقه به سورپرایز کردن طرفدارانش دارد. این خواننده ممکن است بزودی اهنگ هایی را به انتشار برساند و اگر سعی دارید تا برای دانلود مهدی جهانی جدید به مشکل نخورید بهتر است به رسانه معتبر موزیکیشو سر زده و از فول آلبوم این خواننده خوش صدا استفاده نمایید.

امیدواریم از مطالب فوق نهایت لذت را برده باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/Jdof
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.