کدام مناطق دبی دیدنی تر است؟

1 396

شهر توریستی تجاری دبی که به عروس خلیج فارس معروف است در جنوب ایران و در کشور امارات قرار دارد. در هنگام خرید بلیط هواپیما دبی شاید به اشتباه تصور کنید که این شهر پایتخت امارات است، در حالیکه پایتخت امارات شهر ابوظبی است که جمعیت کمتری از دبی دارد. دبی که در اقلیم بیابانی و کویری قرار گرفته با استفاده از تجهیزات و معماری مدرن به شهری لوکس و پر زرق و برق تبدیل شده و چنین ویژگی باعث شده صنعت گردشگری و توریسم به عنوان دومین منبع درآمد در امارات، بعد از فروش نفت مطرح باشد.

شهر دبی جاذبه طبیعی ندارد و تمام جذابیت این شهر در سایه مدرنیته و ساخت و سازهای جدید می باشد. این شهر مقصد بیش از ۸۰ فرودگاه مبدا بوده و شهری پر تردد از نظر پرواز هواپیماها می باشد. در کشور ما نیز از مبدا شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان و کیش امکان رزرو بلیط دبی وجود دارد. نام دبی برای بیشتر افراد مترادف خرید از مراکز لوکس و پر زرق و برق بوده و برای خرید اجناس برند حتی به بلیط لحظه آخری دبی نیز فکر می‌کنند. اما این شهر توریستی به غیر از مراکز خرید لوکس، جاهای دیدنی و امکانات تفریحی زیادی نیز دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

مکان های دیدنی دبی

دبی شهری با ساختمان های بلند، آسمان خراش های بی همتا و مکان های دیدنی شگفت انگیز است. اما این که در سفر به دبی از کدام مناطق دیدن کنید در ادامه به شما معرفی می کنیم.

دبی مارینا

دبی مارینا منطقه ای گران قیمت بوده که دارای یک کانال آب مصنوعی است که از خلیج فارس به طول ۳ کیلومتر به داخل خشکی کشیده شده است و دارای برج‌ های مسکونی در اطراف آن و یک مرکز خرید بزرگ به نام دبی مارینا مان است.

برج خلیفه

بلندترین ساختمان جهان برج خلیفه در دبی قرار دارد. از ویژگی های مهم دیگر این برج نمایشگاه تاریخچه برج و آسانسور آن است. این آسانسور سریعترین آسانسور جهان بوده و اگر سوار آن شوید مناظره جالبی را مشاهده می کنید.

نهر دبی

شما می توانید از ایستگاه Bur Dubai Abra قایقی را کرایه کرده و آرامش را در طول قایق سواری تجربه کنید. ضمن اینکه در منطقه “دیره” به گشت و گذار پرداخته و از کوچه های قدیمی و باریک آن لذت ببرید. برای سفر ارزان به دبی می توانید ارزان ترین بلیط دبی را از سایت های معتبر رزرو نمایید.

برج العرب

این برج را به عبارتی نماد دبی می باشد. برجی به شکل قایق که تنها هتل ۷ ستاره جهان است. ارتفاعی ۳۲۱ متری داشته و در ساحل ام ثقیم واقع شده است. با تهیه بلیط چارتر دبی پیشنهاد می شود حتما سری به این برج معروف بزنید.

دبی مال

دبی مال در نزدیکی برج خلیفه مرکز خریدی با بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه لوکس از پربازدید ترین مکان های دبی است. جز امکان خرید امکانات تفریحی جالبی نیز در دبی مال وجود دارد از جمله پیست اسکی اختصاصی، سینمای بزرگ، غذاهای متنوع، اجرای زنده موسیقی و نمایش مد.

دبی فریم

دبی فریم برجی طلایی رنگ به شکل یک قاب عکس است که در منطقه زعبیل احداث شده و به برج پرواز دبی نیز شناخته می‌شود. در ساختار این برج دو پایه به ارتفاع ۱۵۰ متر وجود دارد که پلی ۹۳ متری و شیشه ای این دو پایه را به یکدیگر وصل می‌کند. با حضور بر روی پل نمای کاملی از شهر و برج های زیبا را مشاهده می‌کنید. پایه ها نیز حاوی بخش‌های مسکونی، تجاری، رستوران، مرکز خرید، موزه ها و مراکز تفریحی می‌باشد. آسانسور برج با چشم‌انداز ۳۶۰ درجه نیز از امکانات دیدنی آن است.

اپرای دبی

یکی از مراکز مهم فرهنگی و هنری در امارات اپرای دبی است که در منطقه داون تاون (dawn tawn) قرار گرفته است. اپرای دبی که به شکل کشتی طراحی شده دارای بخش‌های مختلفی مانند سالن تئاتر با گنجایش ۲ هزار نفر، سالن کنسرت های آکوستیک با امکانات صوتی پیشرفته می باشد. اجرا ها و رویدادهای فرهنگی مانند اپرا، تاتر، کنسرت، نمایشهای موزیکال، نمایش های مد، نمایشگاه ها و گالری های هنری، کنفرانس های بین المللی در این مکان انجام می شود.

ساحل کایت

در این ساحل امکانات تفریحی مانند کایت سرفینگ، پدل بورد ایستاده ،شنا و آبتنی، والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی و تنیس ساحلی موجود است. برای استعلام قیمت بلیط دبی و تجربه سفر اقتصادی به صورت آنلاین اقدام کنید.

منطقه هنری السرکال

مرکز فرهنگی و هنری در منطقه صنعتی القوز که با دارا بودن نمایشگاه ها و گالری های متنوع منطقه جذاب برای گردشگران است. انواع گالری‌ها، عکاسی ها، کافه ها و نمایشگاههای ماشین در کنار رستورانهای عربی مکانی رویایی و جذاب را پدید آورده‌اند.

خانه شیخ سعید آل مکتوم

این خانه یکی از زیباترین خانه های دبی می باشد که به عنوان جاذبه گردشگری دبی مطرح می باشد. ۳۰ اتاق دور تا دور حیاط و برج بادگیرها نمای زیبایی به خانه داده است. معماری قدیمی و تزئینات گچی خانه آن را در لیست مجموعه تاریخی دبی قرار داده است.

بلیط هواپیما دبی را از کجا بخریم؟

سایت های بسیار زیادی هستند که بلیط هواپیما دبی را ارائه می دهند. اما در بین سایت های معروفی همچون علی بابا، تیک بان، قاصدک و سفر مارکت، تیک بان توانسته با خدماتی نوین و هوشمند از سایر رقبا پیشی بگیرد. اگر قصد دارید خرید بلیط ارزان دبی را به آسانی انجام دهید، می توانید با مراجعه به سایت تیک بان به نشانیwww.tikban.com  بلیط ارزان خود از از بین ایرلان های لیست شده به راحتی انتخاب و رزرو نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/lQYC
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. عبدالله زمانی می گوید

    سلام
    مطلب مفیدی بود جذابیت این شهر به خاطر برج ها و ساخت و سازهای جدید و مدرن هستش البته یه مقدار بعد تجاری گرفته تا بعد گردشگری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.