فرش جدید برای سال 1401 چی بخریم؟

0 7,343

هر ساله شاید بیش از هزاران طرح فرش جدید روانه بازار می شود و این تنوع بالا کمک شایانی به طراحان دکوراسیون داخلی و خانم های خوش سلیقه کرده است.

در این مطلب از روزگار قصد داریم به معرفی 10 طرح فرش جدید که برای سال 1401 روانه بازار شده بپردازیم، پس در طول این مقاله همراه روزگار باشید.

فرش جدید یا فرش پر فروش؟

نخستین سوالی که باید از خودتان بپرسید این است که دنبال فرشی هستید که پرفروش است یا جدید و خاص؟ معمولا بین فرش های پرفروش و جدید تفاوت است، چرا که فرشی عنوان فرش پرفروش میگیرد که مدتی از عرضه آن گذشته باشد و در این مدت از استقبال شایانی برخوردار بوده و عنوان پرفروش ترین فرش ماشینی را به دست آورده باشد.

اما فرش جدید بیشتر طرح های خاصی است که وارد بازار شده و هنوز مشخص نیست آیا از آن استقبال شود یا خیر، بسیاری از طرح های جدید بسیار خاص هستند و فقط در یک سری بافته می شود و پس از آن دیگر تولید نمی شود.

پس اگر طالب طرح های خاص هستید دست بجنبانید که ما فرش های جدید سال 1401 را برای شما آماده کرده ایم.

مدل فرش جدید سال 2022 و 1401

امروزه که تکنولوژی های مدرن زندگی بشر را دربرگرفته و همه روزه انواع و اقسام وسایل و کالاهای لوکس و زیبا حیرت و تعجب بشر را بر می انگیزد، فرش به عنوان کالایی که اصالت و تمدن ایران باستان را با نقش و نگارهای زیبا تداعی میکند نمایی دلربا و جذاب به منازل داده و رخ نمایی میکند

در این میان فرش ماشینی با دیرینه ای نه چندان زیاد، تلفیقی از هنر بی نظیر ایرانی و تکنولوژی روز دنیا بوده و رقیب فرش دست بافت تلقی میگردد که با در نظر گرفتن تمامی سلایق، طرح های فرش جدید و به روز را روانه بازار ایران و جهان میکند.

امسال و در آستانه سال 1401 شمسی و همچنین آغاز سال 2022 میلادی، شرکت فرش شاه پسند اقدام به عرضه 10 طرح جدید به بازار کرده است که به به معرفی این طرح ها می پردازیم.

10 مدل جدید فرش سال 1401

همانطور که بیان شده، فرش شاه پسند که عنوان‌دار برترین تولیدکننده فرش ماشینی در ایران است برای سال 1401 شمسی اقدام به ارائه 10 طرح اختصاصی فرش کرده است.

قابل بیان است که هریک از این طرح ها دارای رنگبندی های متنوع است و ما تنها یک رنگبندی از این نقشه را برای نمونه معرفی کرده ایم. برای دیدن سایر رنگبندی های این طرحهای جدید می توانید به سایت فرش شاه پسند مراجعه کنید

فرش جدید نقشه مدوسا

این طرح در نوع فرش ماشینی 1500 شانه تراکم 4500 و برجسته تولید شده و دارای رنگبندی کرم، طوسی و سرمه ای است که رنگبندی کرم این طرح نظر ما را به خود جلب کرد.

فرش جدید نقشه پرنیان

این طرح در نوع فرش ماشینی 1500 شانه تراکم 4500 و برجسته تولید شده و دارای رنگبندی بژ و نقره ای است که رنگبندی بژ این طرح نظر ما را به خود جلب کرد.

فرش جدید نقشه چهارفصل

این طرح در نوع فرش ماشینی 1200 شانه تراکم 3600 تولید شده و دارای رنگبندی آبی، دودی، نقره ای و روناسی است که رنگبندی نقره ای این طرح نظر ما را به خود جلب کرد.

فرش جدید نقشه ورساچه

این طرح در نوع فرش ماشینی 1200 شانه تراکم 3600 تولید شده و دارای رنگبندی سرمه ای، کرم و ترمه ای است که رنگبندی سرمه ای این طرح نظر ما را به خود جلب کرد. این فرش از نوع طرح فرش طلاکوب است.

فرش جدید نقشه سپهر

این طرح در نوع فرش ماشینی 1200 شانه تراکم 3600 تولید شده و دارای رنگبندی دودی و سرمه ای است که رنگبندی سرمه ای این طرح نظر ما را به خود جلب کرد.

فرش جدید نقشه آذرخش

این طرح در نوع فرش ماشینی 1200 شانه تراکم 3600 تولید شده و دارای رنگبندی نقره ای و ترمه ای است که رنگبندی نقره ای این طرح نظر ما را به خود جلب کرد.

فرش جدید نقشه آرمان

این طرح در نوع فرش ماشینی 1200 شانه تراکم 3600 برجسته تولید شده و دارای رنگبندی بژ، نقره ای، طوسی، سرمه ای و ذغالی است. رنگبندی سرمه ای این طرح نظر ما را به خود جلب کرد. این فرش طلاکوب است.

فرش جدید نقشه رعنا

این طرح در نوع فرش ماشینی 1200 شانه تراکم 3600 برجسته تولید شده و دارای رنگبندی قهوه ای، نقره ای، طوسی و کرم است. رنگبندی قهوه ای این طرح نظر ما را به خود جلب کرد. این فرش نیز طلاکوب است.

فرش جدید نقشه نگین

این طرح در نوع فرش ماشینی 1000 شانه تراکم 3000 تولید شده و دارای رنگبندی گردویی، کرم و سرمه ای است. رنگبندی سرمه ای این طرح نظر ما را به خود جلب کرد.

فرش جدید نقشه آکاژ

این طرح در نوع فرش ماشینی 700 شانه تراکم 2550 تولید شده و دارای رنگبندی بژ، متالیک، سرمه ای و نقره ای است. رنگبندی متالیک این طرح نظر ما را به خود جلب کرد.

 

کارخانه ی فرش شاه پسند مفتخر است تا با ارائه ی فرش هایی با بالاترین کیفیت وفروش محصولات خود به قیمت تولید گامی مثبت در ارائه ی خدمات مناسب به هموطنان عزیزبرداشته و رضایت خاطرشان را جلب نماید.

لازم بذکر است جهت آگاهی به مشتریان محترم و خریداران فرش ماشینی، کارخانه فرش شاه پسند طرح ها و نقشه های جدید و پر طرفدار که برای سال نو پیش رو توسط طراحان خبره طراحی شده است را حضور مشتریان عزیز و علاقمندان به فرش ماشینی معرفی کرده تا انتخاب را برای مشتریانی که به دنبال طرح ها و نقشه های جدید هستند راحت تر نماید.

برای خرید یا اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09125347596 تماس بگیرید.

قیمت فرش جدید

درنظر داشته باشید که قیمت فرش های جدید تولید شده فرش شاه پسند در قیمت ان ندارد و تمام طرح ها با یک قیمت عرضه می شود.

بسیاری از خریداران فرش به اشتباه فرش جدید را گران تر خریداری میکنند که حتی خرید پرفروش ترین طرح فرش ماشینی و جدیدترین فرش هم با هم شانه های خود یک قیمت هست و در طول سال به تمام خریداران یک قیمت فروخته میشود .

4.5/5 - (8 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/DB34
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.