چه عطری برای ولنتاین هدیه دهیم؟

0 305

همانطور که می‌دانید، 14 فوریه در تقویم میلادی یا 25 بهمن ماه در تقویم شمسی، به نام روز ولنتاین یا روز جهانی عشق نام گذاری شده و روزی برای ابراز عشق وعلاقه به کسانی است که دوستشان داریم. از جمله راهکارهای موجود برای ابراز عشق در این روز خرید هدیه و گل است؛ و در میان تمام موارد برای تهیه هدیه، عطر یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن است. عطرها چه زنانه و چه مردانه به وضوح احساس و عشق شما را به عزیزانتان ابراز خواهند کرد و با هر بار استفاده از آن عطر به یادتان خواهند بود.

عطر زنانه برای ولنتاین

معمولا برای خرید عطر زنانه مناسب برای هدیه، خصوصا در مناسبتی مانند ولنتاین بایستی علاوه بر بودجه ای که در نظر دارید به سن و شغل نیز دقت لازم را داشته باشید. در هنگام خرید عطر زنانه برای هدیه ولنتاین، معمولا از گروه عطرهای گرم و شیرین هدیه را انتخاب می‌کنند. البته به این نکته توجه کنید اگر گروه رایحه های شیرین و گرم مورد پسند طرف مقابلتان نیست باید به سراغ گروه رایحه های دیگر بروید.

ادوپرفیوم لانکوم لاویه بل

لانکوم لاویه بل عطری خاص و متفاوت است و مانند تحفه‌ای خاص در دنیای عطر و ادکلن می‌درخشد. محصولی از کمپانی فرانسوی تولید عطر و ادکلن لانکوم؛ در سال 2012 به بازار عرضه شده و از آن زمان تا کنون یکی از شاهکارهای دنیای عطر به شمار می‌رود.

لاویه بل در لغت به معنی «زندگی زیباست» می‌باشد و الهام طراحی و تولید این عطر نیز همین جمله است. این عطر لانکوم نمادی از عشق را برای شما متجلی خواهد نمود و با هر بار استفاده لبخند رضایت و شادی در جان شما می‌نشیند. لانکوم لاویه بل ترکیبی ملایم و گرم را به شما عرضه می‌کند. در نت ابتدایی خود ترکیبی میوه‌ای از انگور سیاه و گلابی را جای داده که بویی شیرین و دلنشین را به شاکله‌ی لاویه بل می‌بخشد. در نت میانی رایحه گلی و ملایمی غالب است و شامل عطر گل زنبق، یاس و شکوفه پرتقال می‌باشد و انرژی بسیاری را به شما در طول روز هدیه می‌دهد. درهم آمیختگی عطر زنبق و یاس تجلی عشق و ملایمت است و شما را مدهوش خواهد کرد. اما نت پایانی لاویه بل ترکیبی ادویه‌ای چوبی متشکل از دانه تونکا، وانیل، نعناع هندی و پرالین است و پایه‌ای گرم و ملایم را برای لاویه بل رقم می‌زنند.

ادوپرفیوم دیور جوی بای دیور

یکی از جدیدترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی فرانسوی عطر دیور ، ادو پرفیوم دیور جوی بای دیور است؛ در آگوست سال 2018 به دنیای عطر و ادکلن عرضه شد و غوغا به پا کرد. جوی بای دیور بیانگر شوق و شعفی است که این عطر می‌تواند با خود برای شما به ارمغان بیاورد و سمبلی از عشق پرشور شما باشد. طبع جوی بای دیور شیرین و نسبتا تند است و ادوپرفیومی مناسب برای تمام فصول سال به شمار میرود.

نت ابتدای ادوپرفیوم جوی بای دیور رایحه‌ای مرکباتی شامل ترنج و نارنگی ماندارین است که عطری انرژی بخش و روح افزا را به مشام شما می‌رساند. در نت میانی ترکیبی گلی از رز رونده و یاس عطری خنک و شیرین را برای شما به ارمغان می‌آورد و این ترکیب نمادی از عشق و خوشبختی بی‌انتها به شمار می‌رود. اما نت پایانی جوی بای دیور ترکیبی منحصر به فرد و خاص ازرایحه‌های چوبی، شرقی است و شامل مشک سفید، چوب صندل، سدر و نعناع هندی می شود و پایه‌ای شیرین و تند رابه ادوپرفیوم جوی بای دیور می‌بخشد. هدیه کردن این عطر دیور به پارتنرتان، با رایحه شیرین و شگفت انگیزش، نسیمی خنک از عشق را در ذهن او یادآور خواهد شد.

عطر مردانه برای هدیه ولنتاین

خرید عطر هدیه ای ماندگار و جذاب برای مناسبت ولنتاین است و شما با هر بودجه و سلیقه‌ای می‌توانید انتخابی عالی داشته باشید.

ادوتویلت لالیک له اینسومیس

لالیک له اینسومیس ادوتویلتی مردانه و خاص با بوی غالب گرم و شیرین در سال 2016 توسط برند فرانسوی لالیک به دنیای عطر و ادکلن عرضه شد و مورد استقبال بسیاری قرار گرفت. عطر لالیک له اینسومیس ترکیبی خاص و رمانتیک برای دنیای مردانه است که یک عشق مردانه را با قدرت و سرشت مردانگی در هم آمیخته است. طبع کلی آن گرم است و عطری مناسب برای روزهای سرد سال به شمار می‌آید و به عنوان هدیه‌ ولنتاین می‌تواند نمادی از گرمای عشق شما به شریک عاطفی‌تان باشد.

رایحه‌های غالب ادو تویلت مردانه لالیک له اینسومیس چوبی و معطر است و توسط یکی از معروف‌ترین عطاران دنیای عطر و ادکلن یعنی فابریس پلگرین طراحی شده است. نت ابتدایی رایحه‌ای مرکباتی و معطر از ترکیب تازگی و سرزندگی ریحان و عطر فرح بخش مرکباتی ترنج دارد. نت میانی ترکیبی ادویه‌ای گلی دارد و شامل عطر آرامبخش لوندر، تندی فلفل و سالویا اسکلاریا است. اما نت پایانی و اساس ادوتویلت له اینسومیس ترکیبی چوبی ادویه‌ای دارد و گرمای یک عشق بی‌انتها را بازتاب می‌دهد تشکیل شده از نعنا هندی، خزه درخت بلوط، خس خس و آمیزه‌ای از روایح چوبی که به آن طبعی گرم و مشتعل می‌بخشد.

هدیه دادن له اینسومیس به عنوان کادوی ولنتاین، می‌تواند سمبلی از گرمای عشق شما و همچنین بینظیر و متفاوت بودن شریک احساسی‌تان باشد. اگر پارتنر شما فردی با شخصیت قوی و متمایز است، این عطر بهترین انتخاب ممکن برای هدیه دادن به او در روز ولنتاین می‌باشد.

ادوپرفیوم لالیک امبر نویر

لالیک امبر نویر، یک ادوپرفیوم خاص و بسیار خوشبو عرضه شده از کمپانی فرانسوی لالیک در سال 2017 میباشد که چشمان بسیاری را به سمت خود خیره کرده و در میان آقایان به عطری بسیار محبوب تبدیل شده است. رایحه غالب در امبر نویر، شرقی ادویه‌ای است و طبعی گرم را برای این ادوپرفیوم رقم می‌زند. لالیک امبر نویر، آمیزه‌ای از اصالت و مدرنیته و ترکیبی از شکوه تمدن دنیای شرق و به روز بودن و جلال دنیای غرب به حساب می‌آید و این نکته، آن را به عطری منحصر به فرد تبدیل می‌کند.

نت ابتدایی ادوپرفیوم لالیک امبر نویر ترکیبی از رایحه‌های مرکباتی و ادویه‌است و شامل عطر بی‌بدیل و زندگی بخش ترنج، نعنا و برگ انجیر است. این ترکیب نت ابتدایی را به عطری گس، نشاط بخش و تند تبدیل می‌کند. نت میانی لالیک امبر نویر ترکیبی چوبی ادویه‌ای از رایحه شیرین چوب دارچین، تندی و تلخی بی‌بدیل برگ تنباکو و عطر پاپیروس است، ترکیبی خارق‌العاده و نوآورانه که هر مشامی را می‌نوازد. اما نت پایانی لالیک انکر نویر که نت پایه و اصلی این ادوپرفیوم محسوب می‌شود ترکیبی خاص از دنیای شرق و غرب است شامل دانه تونکا، صمغ درخت مر و صمغ کندر است و ظرافتی مردانه، گرم و خلاقانه را رقم می‌زنند.

طبع لالیک امبر نویر گرم است و عطری مناسب برای روزهای سرد سال در فصول پاییز و زمستان به شمار می‌رود. هدیه دادن ادوپرفیوم لالیک امبر نویر برای روز ولنتاین، نمادی مدهوش کننده از جریان بی‌انتهای عشق و علاقه بین شما خواهد بود و همچنین نشان از درک شما نسبت به ظرافت‌های اصیل شخصیت مردانه شریک عاطفی تان نیز هست و از این رو انتخابی شایسته و درخور برای ابراز عشقی عمیق در چنین روز مهم و خاطره انگیزی می‌‌باشد. برای خرید عطر لالیک برای هدیه ولنتاین حتما مطمئن شوید که این عطر را از مکان معتبر تهیه کنید؛ به دلیل محبوبیت بی اندازه این عطر لالیک، نمونه‌های تقلبی آن بسیار زیاد است.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/IZfL
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.