تاثیر لایک و کامنت برای ورود پست ها به اکسپلور

0 355

اینستاگرام؛ از جمله اپلیکیشن­هایی است که بیشترین تعداد کاربر را به خود اختصاص داده است و به همین خاطر، اکثر افراد، به‌خصوص قشر جوان و نوجوان، ساعت­های زیادی از روز را به بازدید از پست­های اینستاگرام مشغول هستند.

همین بازدیدها، لایک­ها و کامنت­های کاربران، سرنوشت پیج­های کاری و فروش در اینستاگرام را مشخص می­کند. درواقع شرط موفقیت در کسب­وکارهای آنلاین، بهتر دیده شدن است. متأسفانه الگوریتم جدید اینستاگرام به‌گونه­ای طراحی شده است که میزان دیده شدن پیج­ها را سخت­تر کرده است.

پس کاربران، باید راهکارهایی را به کار گیرند تا بتوانند در میان هزاران رقیب خود، بهتر و بیشتر دیده شوند. یکی از این راهکارها، رفتن پست­های شما به Explore (اکسپلور) است که خیلی راحت با خرید لایک و خرید کامنت ممکن می‌شود؛ حالا در ادامه بیشتر در موردش توضیح می‌دهیم.

منظور از اکسپلور در اینستاگرام چیست؟

وقتی اپلیکیشن اینستاگرام را باز می­کنید، با 4 علامت روبه­رو می­شوید، یکی از آنها شبیه به یک ذره­بین کوچک است. این ذره­بین به Explore معروف است. در این قسمت پست­هایی به شما نمایش داده می­شود که اینستاگرام به کمک تکنولوژی هوش مصنوعی، متوجه علاقه شما به آن موضوعات شده است.

پست­هایی که در اکسپلور هر فرد نمایش داده می­شوند، با دیگری تفاوت دارد؛ زیرا همانطور که گفته شد، بر اساس علاقمندی هر کاربر چیده شده­اند. این قسمت با هر بار ورود و خروج از اینستاگرام به‌روزرسانی می­شود.

شاید یکی از جذاب­ترین قسمت­های این اپلیکیشن، همین قسمت Explore باشد. از طرفی یکی از عوامل موفقیت کسب­وکارهای اینستاگرام، دیده شدن در قسمت Explore است. نکته اینجاست که به راحتی نمی‌توانید به اکسپلور راه پیدا کنید! بلکه باید ترفندهای خاصی را بلد باشید. ترفندهایی مثل خرید کامنت یا خرید لایک.

Man with beard holding social media likes abstract concept Free Vector

ترفندهای ورود پست به اکسپلور

ترفندهای زیادی برای دیده شدن پست­ها در اکسپلور وجود دارد که برخی از مهم­ترین­ها را در ادامه به شما معرفی می­کنیم:

  1. موضوعات مورد علاقه فالوورهای­تان را پیدا کنید

اولین قدم برای عبور از سد feed و رسیدن به اکسپلور، انتشار محتوایی است که متناسب با سلیقه کاربران باشد. برای مثال بعد از مدتی فعالیت باید متوجه شوید که مخاطب بیشتر محتوای طنز را می­پسندد و یا ترجیج می­دهد با استناد به فرضیه­های علمی با او صحبت کنید.

در نتیجه همین محتواها، نرخ تعامل (لایک، کامنت، سیو و اشتراک­گذاری) پیج شما را بالا می­برد؛ زیرا مخاطب با آنها بهتر ارتباط برقرار می­کند. اگر نرخ تعامل در ساعات اولیه انتشار پست، بالا باشد، احتمال ورود پست شما به اکسپلور، افزایش پیدا می­کند.

  1. محتوای جذاب برای انتشار، تولید کنید

اگر شما بدانید که فالوور واقعی پیج­تان چه موضوعاتی را دوست دارد؟ یا چه سبکی برای ارائه محتوا می­پسندد، تنها یک قدم از راه را رفته­اید. قدم دوم، نحوه به نمایش گذاشتن آن محتوا است.

درواقع از آنجایی که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است، اولین چیزی که به چشم می­آید، تصاویر و ویدئوهای شماست! بنابراین باید تمام تلاش­تان را بکنید که با استفاده از راهکارهای تولید محتوا، جذاب­ترین­ها را ارائه دهید. علاوه‌برآن، باید از کاربر نظرسنجی کنید تا مطمئن شوید که موردپسندشان بوده است یا خیر.

Flat time management illustration Free Vector

  1. سعی کنید ساعات فعالیت خود در اینستاگرام را افزایش دهید

دیده شدن در اینستاگرام تنها به خرید لایک ، خرید کامنت و… ختم نمی­شود، بلکه شما نیز باید به نوبه خود، فعالیت­تان در اینستاگرام را حفظ کنید. برای این کار می­توانید با پیج کاری­تان به پست­های کسانی که فالو می­کنید، سر بزنید، لایک کنید، کامنت بگذارید و حتی در دایرکت نیز با آنها ارتباط داشته باشید.

  1. در ساعات اولیه انتشار پست، از ویرایش و حذف آنها خودداری کنید

الگوریتم اینستاگرام به‌گونه­ای طراحی شده است که در ساعات اولیه انتشار، برای ورود پست شما به اکسپلور تصمیم می­گیرد. بنابراین تغییری در آن ایجاد نکنید تا مبادا اختلالی به وجود بیاید. در ضمن اگر پست خودتان را پاک کنید و مجدداً بارگذاری کنید، اینستاگرام متوجه خواهد شد و احتمال دیده شدن آن را پایین می­آورد.

  1. استفاده از هشتگ­ها را فراموش نکنید

به‌طور کلی، هشتگ‌ها برای نمایش بهتر و سریع­تر پست­هایی با موضوع یکسان استفاده می­شوند. خیلی از اوقات برای خودمان هم پیش آمده است که جهت جستجویِ برای مثال “مدل پالتو” به قسمت سرچ در اکسپلور می­رویم و هشتگ موردنظرمان را سرچ می­کنیم.

در ادامه با خیل عظیمی از پست­هایی که مدل مانتوهای مختلف را شامل می­شوند، روبه­رو می‌شویم. پس هشتگ­گذاری نیز اصول خود را دارد و کاربر باید سعی کند از هشتگ مناسب و تعداد حداقل پنج مورد استفاده کند. البته اگر تعداد هشتگ­ها بیش از حد باشد، پست شما به‌عنوان یک مزاحم تبلیغاتی شناسایی می­شود که به ضرر شما خواهد بود. هشتگ‌گذاری درست در کنار خرید کامنت و خرید لایک می‌تواند تاثیر بسیار زیادی را در دیده شدن پیج شما داشته باشد.

  1. حتی­الامکان، موقیعت مکانی پست خود را منتشر کنید

شاید کمی عجیب باشد، اما اگر موقعیت مکانی را هم ذکر کنید، یک قدم برای ورود پست­ها به اکسپلور نزدیک­تر می­شوید؛ زیرا بسیاری از افراد هستند که بر اساس موقعیت مکانی جستجو می­کنند. بنابراین این کار، در افزایش میزان بازدید از پست­های کسب­وکار شما موثر خواهد بود.

  1. قسمت turn on notification را جدی بگیرید

یکی از امکانات اینستاگرام؛ قسمت turn on notification است. صاحبان کسب­وکار آنلاین باید از فالوور واقعی خود بخواهند تا این قسمت را فعال کند. این اقدام باعث می­شود تا فالوورها به محض انتشار پست از سوی شما، مطلع شوند و برای دیدن آن اقدام کنند.

اگر از ترفندهای جذبِ مخاطب، مثل مسابقه هم استفاده کنید، بازدید، دوچندان خواهد شد. یعنی به آنها قول دهید در صورتی که جز 10 نفر اول لایک­کننده پست باشید، جایزه دریافت می­کنید. این کار نرخ تعامل را در ساعات اولیه انتشار پست بالا می­برد، پس یک قدم دیگر به اکسپلور نزدیک می­شوید.

بنابراین علاوه‌بر تأثیر لایک و کامنت برای ورود پست­ها به اکسپلور، فعالسازی اعلان­های پیج توسط فالوورها نیز به شما کمک می­کند. البته با کمک تیم اینستاپلاس و استفاده از خدمات آنها، به نتایج بهتری هم خواهید رسید.

  1. استوری و لایو را دستِ کم نگیرید

معمولاً کاربران اینستاگرام، حتی کسانی که فروش در اینستاگرام دارند، چندان رابطه خوبی با استوری، به خصوص لایو، ندارند. درحالی که تأثیر بسیار زیادی بر نرخ تعامل و اینگیجمنت پیج می­گذارد.

البته منظور این نیست که هر روز لایو یا هر ساعت استوری بگذارید، بلکه باید تعادل را حفظ کنید، به‌خصوص برای لایو گذاشتن. برای مثال بهترین زمان برای استوری گذاشتن بعد از انتشار پست است تا هم در دید مخاطب بمانید و هم در خلالِ استوری­ها او را به دیدن پست جدید دعوت کنید.

با خرید لایک و خرید کامنت از اینستاپلاس، زودتر به اکسپلور بروید

با توجه به آنچه در این مقاله گفته شد، علاوه‌بر لایک و کامنت، عوامل دیگری هم برای ورود پست­ها به اکسپلور دخیل هستند. این عوامل، هزینه زیادی را به گردن کاربر نمی­اندازد، اما اگر تازه­کار هستید و هنوز قدرت سرمایه­گذاری زیاد ندارید، می­توانید روی کمک اینستاپلاس حساب کنید.

این مجموعه با ارائه خدمات شبکه­های اجتماعی مثل خرید لایک و خرید کامنت به شما کمک می­کند تا با کمترین قیمت و در سریع­ترین زمان ممکن؛ تعداد لایک­ها، کامنت­ها و حتی فالوور واقعی و با کیفیت پیج­تان را افزایش دهید و به نرخ تعامل خوبی برسید. کافیست سری به آدرس سایت instaplus.org بزنید و از نزدیک خدمات­شان را ببینید.

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/Mwpb
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.