فر پیتزا و تجهیزات فست فود

بهترین راه برای تهیه لوازم فست فود با متریال مرغوب مراجعه به سایت روماک گالری است. برای تهیه فر پیتزا مطلب زیر را مطالعه نمایید.

0 252

مزایای استفاده از فر پیتزا

معمولاً مردم به خاطر صرفه جویی در زمان و هزینه ها برای تهیه خوراک روزانه غذاهای فست فود را انتخاب می کنند. غذاهای فست فود علاوه بر این که نیاز به زمان کمی که برای آماده شدن دارند با هزینه مناسب تری نسبت به غذاهای سنتی تهیه می شوند. از این رو خیلی از علاقمندان به آشپزی روی به پخت و عرضه غذاهای فست فود نمودند. معمولاً برای پخت یک پیتزا و تعدادِ کمِ سایر غذاهای فست فود، فرهای خانگی مناسب می باشند ولی اگر قصد راه اندازی کسب و کار فست فودی دارید حتماً باید فر پیتزای صنعتی تهیه نمایید. بدیهی است برای تهیه تعداد بالای پیتزا نیازمند فرهای با ظرفیت بالا هستیم. استفاده از تجهیزات فست فود سبب رونق کسب و کار شما شده و رضایت مشتریان را با ارائه پیتزای با کیفیت جلب می نمایید. کارخانه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری در این راستا می تواند به شما جهت تهیه لوازم فست فود مشاوره لازم را ارائه داده و لوازم فست فود با بهترین کیفیت را ارائه نماید.

تهیه پیتزا با بهترین کیفیت
تهیه پیتزا با بهترین کیفیت

انواع فر پیتزا

برای آشنایی با انواع فر پیتزا و تهیه مناسب با نیازتان است می‌توانید انواع آن ها را در سایت روماک گالری مشاهده کنید و از قیمت آن ها مطلع شوید. روماک گالری عرضه کننده لوازم و تجهیزات آشپزخانه صنعتی بوده و با سابقه درخشان خود توانسته است رضایت مشتریان را با ارائه لوازم با متریال مرغوب و قیمت مناسب و ارزان جلب نماید. همچنین برای تهیه تجهیزات فست فود و فر پیتزا می توانید از تجربیات کارشناس فروش و مشاوره با ایشان اطلاعات لازم را کسب نمایید. بهترین روش ارتباط گرفتن با کارشناس فروش استفاده از سامانه چت آنلاین در سایت و یا تماس با شماره کارشناس فروش است که می توانید نسبت به دریافت مشاوره و خرید لوازم و تجهیزات فست فود اقدام نمایید. فرها از نظر کیفیت و ظرفیت و نوع با هم تفاوت دارند، چنانچه اطلاعاتی در این زمینه ندارید، می توانید از تجربیات مشاوران ما، جهت خرید موفق فر پیتزا و تجهیزات فست فود، اقدام نمایید.

فر پیتزا پنل دیجیتالی

یکی از انواع فرها فر پنل دیجیتالی می باشد که تمامی بدنه این مدل اعم از شاسی و بدنه بیرونی استیل بوده و با استفاده از گاز شهری یا کپسولی روشن می شود. این نمونه فر قابلیت پخت با استفاده از برنامه ای خاص و یا خارج از برنامه را دارد. از مهم‌ترین مزایای این نمونه فر پیتزا، ایمنی و دوام آن و تمیز کردن در کوتاه‌ترین زمان ممکن می باشد. برای تنظیم ارتفاع فر می‌توانید از ۴ عدد پایه که قابلیت تنظیم شدن را دارند استفاده نمایید. معمولا از این نمونه فرها برای کارهای سبک استفاده می شود ولی چنانچه فروش شما بالا باشد بهتر است مقداری بیشتر هزینه کنید تا فر پیتزا پاسخگوی تقاضای مشتریان شما باشد.

فر پیتزا ریلی
فر پیتزا ریلی

فر پیتزا ریلی

کسانی که فروش بالایی دارند و نیاز به استفاده مداوم از فر را دارند برای این که بتوانند پاسخگوی تقاضای مشتریان باشند باید یک فر با ظرفیت و دوام بالا تهیه نمایند که برای این افراد فر ریلی پیتزا یک گزینه مناسب می باشد. استفاده از این نمونه فر ها بسیار ساده است به گونه ای که فقط لازم است شما پس از آماده کردن مواد اولیه پیتزا آن را بر روی بشقاب قرار داده و بشقاب ها را در ریل های تعبیه شده در دستگاه قرار داده تا پخته شوند. پیتزای شما پس از ۷ دقیقه آماده ارائه به مشتری می باشد. برای افزایش کیفیت فر ورق استیل با ضخامت 2 میل برای تولید این نمونه فر استفاده شده است. این فرها با توجه به بدنه استیل مقاوم،

قابلیت تحمل وزن سنگین و سهولت در جابجایی را دارند.

فر پیتزای پنل دیجیتالی
فر پیتزای پنل دیجیتالی

فر کانوکشنBaker

این نسل از فرها دارای پنل اختصاصی برای دستگاه ها بوده و دارای امکاناتی ویژه می باشد. در پنل این نسل از فرها قابلیت هایی از جمله سرعت دور فن، برنامه کنترل تایم پخت، میزان رطوبت و دما تا سقف ۲۸۰ درجه سانتی گراد را دارد.

متریال به کار رفته در این نمونه از فرها بالاترین کیفیت را داشته به گونه ای که درون و بیرون دستگاه از جنس استیل با ضخامت یک میل می باشد. در این دستگاه عایقی از جنس پشم سنگ به کار رفته تا از بروز مشکلاتی همچون خروج گرما از فضای فر جلوگیری کند. در این دستگاه شیر ورود و خروج آب نیز تعبیه شده است. مهم ترین مسئله برای خرید لوازم برقی از جمله تجهیزات فست فود مشکلات گارانتی بوده گالری برای تمامی وسایل و تجهیزات گارانتی یک ساله را در نظر گرفته خدمات پس از فروش را با بالاترین کیفیت و سرعت رسیدگی تا سقف ۱۰ سال انجام می دهد. پس در صورتی که از مجموعه روماک گالری خرید خود را انجام می دهید نگران مشکلات پس از خرید و گارانتی نباشید زیرا مجموعه ما مسئولیت تمامی لوازم و تجهیزات فست فودی را به عهده می‌گیرد.

 

قیمت فر پیتزا

برای تهیه ی یک فر پیتزا با قیمت مناسب از روماک گالری، کافی است به سایت مراجعه نموده و مدل های مختلف را مشاهده کنید و سپس نسبت به انتخاب یکی از فرهای آشپزخانه که متناسب با کسب و کار بوده و پاسخگوی نیاز مشتریان شما باشد، اقدام نمایید. بدیهی است رویه قیمت گذاری متناسب با کمپانی و کشور تولید کننده فر و تجهیزات فست فود می باشد. برای فروشگاه هایی که پرتردد هستند و پاخور زیاد دارند بهتر است که از فر های بزرگتر و با قیمت بالاتر استفاده شود ولی چنانچه تازه شروع به کار کرده اید و ممکن است فروش شما همانند یک فروشگاه بزرگ نباشد بهتر است که از مدل های کوچکتر فر استفاده کنید همچنین توضیحاتی درباره فر های کوچک و بزرگ در این متن را ارائه کرده ایم که با مطالعه آنها می توانید نمونه متناسب با کسب و کارتان را خریداری نمایید. در این صورت هم نیاز شما به فر پیتزا برطرف شده و هم این که هزینه کمتری برای تهیه آن پرداخت نموده اید. روماک گالری به جهت تکریم مشتریان قیمت های برخی اجناس را در اختیار ایشان قرار داده و برخی از لوازم به دلیل نوسان قیمت در روزهای کاری و مطابق با قیمت روز اعلام می شوند. پس اگر قصد راه اندازی فروشگاه فست فود را دارید، هم اکنون اقدام به تهیه لوازم آن نمایید.

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/QJjg
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.