با اجاره سوئیت از اسنپ روم با خیالی آسوده سفر کنید

0 315

تهران، مقصد نهایی خیلی از افرادی است که از شهرستان به این شهر می آیند. برخی از این افراد به منظور انجام کارهای مهم به این شهر آمده و بعضی دیگر هم با هدف تفریح به تهران آمده و چند روزی را در آن می گذرانند. آنچه که لازمه یک سفر خوب به این شهر است، پیدا کردن جایی برای اقامت می باشد. همه که در تهران آشنا و فامیل ندارند. خیلی ها در این شهر غریب هستند. پس تنها یک گزینه برای این گروه باقی می ماند که آن هم اجاره سوئیت تهران است. با اجاره سوئیت ارزان، تجربه خوشایندی از سفر به این شهر به جمع تجربیات فرد اضافه شده و خاطره آن برای همیشه در ذهن حک خواهد شد.

محله های قدیمی تهران را بشناسید

اگر می گوییم که محله های قدیمی تهران را بشناسید، به این علت است که در صورت سفر به این شهر، اگر وقت و تایم آزادی برایتان باقی ماند، بخشی از آن را به گشتن در این محله ها اختصاص دهید. ضمن اینکه آشنایی با محله های قدیمی تهران می تواند به افزایش اطلاعات شما در خصوص این شهر کمک کند. در ادامه به بعضی از محله های قدیمی این شهر بزرگ اشاره خواهیم کرد:

ده ونک

برخی از محله های قدیمی تهران، بافت قدیم خود را از دست داده و بافت جدید پیدا کرده اند. اما ده ونک از جمله محله هایی است که هنوز بافت قدیم خود را دارد. کلیسای ارامنه سنت میناس، زورخانه ونک، امامزاده قاضی الصابر از مراکز معروف متعلق به این محله به شمار می آیند. پس اگر تصمیم گرفتید سری به ده ونک بزنید، حتما از این مجموعه ها دیدن فرمایید.

خیابان منیریه

اگر تصمیم دارید تا سفری به تهران انجام دهید، حتما چند روزی بیشتر بمانید. نگران جا هم نباشید، با اجاره سوئیت تهران، آن هم یک سوئیت قیمت مناسب، مشکل حل است. وقتی جایتان مشخص باشد، خیالتان راحت است و با اقامت چند روزه در این شهر می توانید از خیلی از محله های قدیمی تهران از جمله خیابان منیریه هم دیدن کنید. این خیابان در نقطه مرکزی تهران و در منطقه 11 تهران واقع شده است. نام این خیابان از عمارت منیریه که در این خیابان وجود داشت، گرفته شده است.

اجاره سوئیت تهران به صورت روزانه
اجاره سوئیت تهران به صورت روزانه

خیابان جمهوری

خیابان جمهوری هم از دیگر محله های قدیمی تهران است که نام های متعددی را در گذشته داشت. مثل خیابان استانبول و خیابان شاه. آغاز این خیابان از میدان جمهوری بوده و تا میدان بهارستان نیز امتداد می یابد. در هر صورت با اقامت چند روزه در تهران و اجاره سوئیت مبله در تهران، هم می توانید خیابان جمهوری و هم محله های دیگر این شهر را برای رفتن و دیدن انتخاب کنید.

کوچه برلن

یکی دیگر از محله های مرکزی تهران، کوچه برلن است که همه تهرانی ها آن را به خوبی می شناسند. خیابان های فردوسی و لاله زار جنوبی از جمله خیابان هایی هستند که این کوچه در آنها واقع شده است. حالا این خیابان مقصد خیلی از افرادی است که برای خرید پوشاک و لباس به تهران می آیند.

کن

از محله های خیلی قدیمی تهران است که بناهای تاریخی به اضافه جاذبه های طبیعی را در دل خود جای داده است. اگر دوست دارید از همه آثار واقع در این محله، یک دل سیر دیدن کنید، با سفر چند سه چهار روزه به تهران هم می توانید این کار را انجام دهید. برای اینکه دغدغه اقامت هم نداشته باشید، با اجاره سوئیت تهران، این دغدغه برطرف خواهد شد. البته اگر اجاره سوئیت مبله تهران هم انجام دهید، حداقل دیگر نیاز به بارکشی هم ندارید و با یک ماشین شخصی و کمی پول، همه چیز حل است.

محله حصارک

حصارک یکی از قدیمی ترین و در عین حال معروف ترین محله های تهران است که رو به پیشرفت می باشد. البته تا کنون نیز پیشرفت های زیادی در این محله رخ داده اند. اما همچنان ساخت و ساز در این محله ادامه دارد. این محله از قسمت شمال به دامنه های البرز رسیده و در شمال غربی تهران قرار دارد.

اجاره سوئیت مبله تهران
اجاره سوئیت مبله تهران

سفری بی دغدغه با اجاره سوئیت تهران

فرقی نمی کند هدف شما از سفر به تهران چیست و می خواهید چه کاری در این شهر انجام دهید؛ برای اینکه سفر خوبی به این شهر داشته باشید، باید از پیش به فکر اجاره سوئیت تهران باشید. سوئیت یک فضای امن و خصوصی را برایتان به وجود آورده و با به همراه داشتن امکانات بیشتر نسبت به سایر مراکز اقامتی، راحتی بیشتری به شما هدیه می دهد. حالا با انجام این کار، دغدغه تان به کل حل شده و تنها دغدغه ای که باقی می ماند، این است که کدام یک از محله های قدیمی تهران را اول از همه ببینید. اول از خیابان جمهوری شروع کنید یا نه ابتدا به کوچه برلن رفته و سپس به جاهای بعدی برسید.

حالا اگر واقعا تصمیمتان برای سفر به تهران را گرفته اید و عزمتان برای اجاره سوئیت تهران جزم شده، می توانید با اسنپ روم، بهترین و تمیزترین سوئیت ها با مناسب ترین قیمت را دریافت کنید. سوئیت های معرفی شده از سوی اسنپ روم، دسترسی شهری خوبی دارند. نسبت به جاهای دیگه خیلی ارزانترند. همراه با کد تخفیف اسنپ تقدیمتان می شوند. پشتیبانی 24 ساعته دارند و از همه مهمتر اینکه تمیز و ضد عفونی شده و بهداشت به طور کامل در آنها رعایت می شود. خلاصه که سوئیت ها از هر نظر توجهتان را جلب کرده و مقدمه یک سفر عالی و به یاد ماندنی به تهران می باشند.

هزینه اجاره سوئیت تهران
هزینه اجاره سوئیت تهران
3.7/5 - (6 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/B2A1
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.