مرکز کابینت سازی در تهران کجاست؟ | معرفی گروه معماری آترینا

0 359

سفارش و خرید کابینت برای بخش های مختلف خانه از جمله کارهای لازم برای زیباسازی و نظم بخشیدن به آن است اما کیفیت ساخت کابینت و ماندگاری آن به مهارت، تخصص و مواد اولیه مصرفی توسط مرکز کابینت سازی دارد. گروه معماری آترینا یک  مرکز کابینت سازی در تهران است که کابینت های ام دی اف متنوع خود را با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می کند. در ادامه به بررسی بیشتر انواع کابینت تولید شده توسط گروه معماری آترینا می پردازیم، با ما همراه باشید.

مرکز کابینت سازی در تهران کجاست

انواع کابینت ام دی اف

انواع کابینت ام دی اف در رنگ، طرح، سبک و نوع روکش با هم متفاوت هستند. افرادی که سلیقه سخت پسندی دارند می توانند به کابینت ام دی اف به عنوان گزینه ایده آل خود نگاه کنند. انواع کابینت ام دی اف با روکش های لمینت، ممبران، هایگلاس، چوب و یو وی ساخته می شوند و هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند.

کابینت ام دی اف طیف وسیعی از رنگ ها را به خود اختصاص داده است و برای تمامی سلیقه ها طرح و رنگی دارد و به راحتی با دکوراسیون خانه ست می شود. گروه معماری آترینا به دلیل داشتن تیم متخصص و ماهر در زمینه تولید کابینت ام دی اف، قادر به ساخت انواع کابینت های ام دی اف مطابق با سلیقه مشتری می باشد و کابینت های خود را در سه سبک مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک عرضه می کند. خرید کابینت ام دی اف از گروه معماری آترینا بهترین گزینه برای شماست.

کابینت مدرن

کابینت مدرن ام دی اف نوعی از کابینت است که به سادگی معروف می باشد. کابینت مدرن دارای سطحی یکپارچه و بدون حکاکی و طرح های شلوغ است و به همین علت می توان از آن در هر آشپزخانه ای استفاده کرد. کابینت ام دی اف مدرن به دلیل نوع مدل، سطح یک دست، تنوع رنگ، همخوانی با دکوراسیون، ماندگاری بالا و قیمت مناسب بسیار پرطرفدار است.

این نوع کابینت نسبت به کابینت های کلاسیک ارتفاع بیشتری دارد و وسایل بیشتری را در خود جای می دهد علاوه بر این، استفاده  از کابینت مدرن در انواع آشپزخانه ها مخصوصا آشپزخانه های کوچک بسیار کاربردی است.  مجموعه معماری آترینا به عنوان مرکز کابینت سازی در تهران کابینت های مدرن ام دی اف خود را با بهترین و با کیفیت ترین متریال بازار تولید می کند و این امر رضایت مشتریان را در پی داشته است.

کابینت کلاسیک

کابینت ام دی اف کلاسیک دیگر نشانی از سادگی کابینت های مدرن ندارد. این کابینت ها دارای حکاکی، طرح، نقش و نگارهای انبوه هستند و جلوه ای سنتی و اشرافی دارند. معمولا درب، ستون و دستگیره های این سبک از کابینت دارای نقش و نگارهای متنوع است. در این سبک قرینه بودن کابینت ها بسیار با اهمیت بوده و این بدین معنا است که هر عنصری که در سمتی از کابینت قرار دارد باید در سمت دیگر نیز مشاهده شود.

از کابینت کلاسیک ام دی اف در آشپزخانه های بزرگ با نور کافی استفاده می شود زیرا این کابینت برای فضای کوچک مناسب نیست. مراحل تولید این کابینت سخت تر از کابینت های مدرن است و به همین دلیل قیمت بالاتری دارد اما مرکز کابینت سازی در تهران یعنی گروه معماری آترینا کابینت های کلاسیک تولیدی خود را با قیمت منصفانه ای به مشتریان عرضه می کند تا بتوانند متناسب با بودجه خود، کابینت کلاسیک مورد نظر را خریداری نمایند.

کابینت نئوکلاسیک     

سبک دیگری از کابینت ها، نئوکلاسیک است که در واقع هر دو سبک مدرن و کلاسیک را در بر می گیرد. کابینت نئوکلاسیک ظاهری مدرن و ساده در قالبی از سبک کلاسیک دارد. کابینت نئوکلاسیک تقارن سبک کلاسیک را حفظ کرده و بر روی آن طرح های ساده و ظریفی مشاهده می شود. این نوع کابینت ام دی اف قابلیت سفارشی سازی بهتری نسبت به سایر کابینت ها دارد و طرح های سفارشی مشتری بر روی آن پردازش می شود.

از نظر قیمت می توان گفت که کابینت نئوکلاسیک نسبت به کابینت کلاسیک، قیمت کمتر و نسبت به کابینت مدرن، قیمت بیشتری دارد. تیم معماری آترینا، کابینت های نئوکلاسیک را با بیشترین تنوع و مدل آماده می کند و این برای افرادی که سخت پسند بوده و قصد سفارش کابینت اختصاصی خود را دارند، بسیار مناسب است.

مرکز کابینت سازی در تهران کجاست

تولید کابینت

تولید کابینت ام دی اف از جمله کارهایی است که دامنه بسیار گسترده ای دارد و تنها یک تیم متخصص و با تجربه می تواند کابینت هایی را تولید نماید که دارای تمامی ویژگی های زیبایی، کیفیت، ماندگاری و مقاومت باشد. تعداد مرکز کابینت سازی در تهران شاید بسیار زیاد باشد اما آنچه سبب درخشش این گروه معماری شده است، تیم متخصص، محصولات متنوع، ضمانت اصالت کالا، تولید انبوه، متریال با کیفیت و قیمت منصفانه می باشد.

تولید کابینت ام دی اف در مجموعه معماری آترینا به صورت سفارشی نیز انجام می شود و مشتریان می توانند کابینت سفارشی خود را با ابعاد، طرح، متریال، رنگ و جزئیات دلخواه سفارش دهند. این مجموعه کابینت های خود را برای مشتریان خود در سراسر کشور ارسال می کند تا افراد در هر جای ایران که هستند از کیفیت، ماندگاری و زیبایی این کابینت ها بهره ببرند.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/uBuw
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.