مقایسه هتل قصر طلایی و الماس + قیمت

0 333

اگر به لیست هتل‌های مشهد نگاهی بیاندازید، به این نتیجه می‌رسید که هتل‌های باکیفیت زیادی در این شهر ساخته شده است. شهر مشهد به عنوان شهری مقدس و زیارتی، همیشه مسافران و توریستهای فراوانی را به خود جذب می‌کند. همچنین اماکن تاریخی و تفریخی و بازارهای بزرگ و قدیمی شهر مشهد خود دلیلی برای جذب مسافر و گردشگران علاقه‌مند است.

مقایسه هتل قصر طلایی و الماس + قیمت

وجود محل اقامتی و هتلهای مناسب و مجلل در چنین شهری، از اهمیت بالایی برخوردار است. این توقع موجب می‌شود که شاهد هتل‌های بزرگ و مجلل و حتی نوساخت در این شهر باشیم.هتل قصر طلایی مشهد و هتل الماس مشهد از موارد خوش‌نامی هستند که می‌توان گفت توانسته‌اند توجه مسافران را نیز به خود جلب کنند.

درباره هتل قصر طلایی مشهد

جالب است بدانید که هتل بین‌المللی قصر طلایی، از مجلل‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های کشور به حساب می‌آید. این هتل لوکس توسط مرحوم حاج محمود سزاوار بندی و فرزند ایشان امیر سزاوار در سال 1368 بنیانگذاری شده است. بنابراین از لحاظ تاریخی نوساز محسوب می‌شود.

در ساخت این هتل، می‌توان شاهد بهره‌گیری از هنر معماری مرحوم سزاوار بندی و تجربه بسیار وی در امر هتلداری بود. این پروژه با توجه به استانداردهای روز دنیا و در سطح بین‌الملل طراحی و ساخته شده است. هتل قصر طلایی مشهد در عید سعید فطر سال 1389 افتتاح شده و مورد بهره‌وری قرار گرفته است.

معماری هتل قصر طلایی

بجز امکانات و خدمات، چگونگی طراحی و معماری یک مکان خصوصا یک هتل تاثیر بسیاری بر پذیرش آن توسط مسافران دارد. چشم‌ها دوست دارند اطراف خود زیبایی را بیابند! این هتل که جایگاه نخست را میان هتلهای دیگر مشهد و حتی سایر هتلهای ایران دارد، با زیربنای 70000 متری، دارای مساحت 5000 متر مربعی است. هتل دارای 610 واحد اقامتی در قالب امپریال سوئیت، پرزیدنت سوئیت، پرنسس سوئیت، انواع آپارتمان های رویال، سوئیت، کانکت، دبل، سینگل است. دکوراسیون فوق‌العاده و متنوع این هتل، آن را به هتلی بسیار خوش‌ساخت و مجلل تبدیل کرده است. همچنین با اقامت در اتاق‌های رو به حرم مطهر، قابی جذاب و بسیار زیبا را مقابل خود خواهیدداشت. معماری هوشمندانه و خلاقانه این هتل را می‌توان در رستوران و کافه‌های آن نیز تماشا کرد.

مقایسه هتل قصر طلایی و الماس + قیمت

امکانات و برتری‌های هتل قصر طلایی

این هتل با رعایت استانداردهای دنیا و ایجاد فضایی بسیار مطلوب و امکانات و ارائه خدمات باکیفیت بالا، به عنوان بهترین هتل کشورمان ایران شناخته می‌شود. امکانات سطح بالای هتل نظیر سالن های سمینار، همایش و آمفی تئاتر مجلل این هتل با پیشرفته ترین سیستم های صوتی و تصویری و مجهز به سیستم ویدئو کنفرانس کشوری، فضایی کاملا آماده و پذیرا برای همایش و کنفرانس‌های بین‌المللی را ایجاد می‌کند.

این مطلب را هم بخوانید: اقامتگاه ‌های بوم‌گردی قشم

هتل قصر طلایی برای بازرگانان نیز بهترین گزینه است. ازجمله امکانات دیگر هتل شامل آژانس مسافرتی، خدمات راهنمای میهمان (کانسیرژ)، صرافی، بانک، کتابخانه، بیزینس سنتر، تاکسی سرویس، خدمات لاندری، پزشک مقیم، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و راه آهن، ترانسفر به حرم مطهر حضرت رضا(ع)، مجموعه آبی استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، انواع ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدن سازی، محل بازی کودکان، سالن بازی های رایانه ای، سالن های زیبایی و هرچیزی که موجب قرارگیری هتل در رده نخست شود است.

اگر قصد رزرو این هتل پنج ستاره را دارید بهتر است سری به سایت بزنید تا با قیمت اتاق‌های آن آشنا شوید. با وجود چنین کیفیتی در ارائه خدمات، از رزرو آن پشیمان نمی‌شوید. درواقع اگر قصد شما اقامت در هتلی لوکس باشد، بهترین گزینه پیش روی شما است.

مقایسه هتل قصر طلایی و الماس + قیمت

هتل الماس مشهد و مقایسه آن با هتل قصر طلایی

هتل الماس مشهد از دیگر هتلهای باکیفیت شهر مشهد است. الماس، هتلی چهار ستاره است که این مسئله اولین تفاوت آن را با قصر طلایی آشکار می‌کند. مقایسه امکانات هتل‌هایی که ستاره‌های یکسان ندارند، مقایسه بجایی نیست. با این حال می‌توانید مجهزترین و مدرن‌ترین امکانات را در هتل الماس مشاهده کنید.

فضای این هتل زیبا، دلنشین و گرم با معماری بسیار جذاب نوین است. هتل الماس مشهد در سال 1392 افتتاح شد اما برای افزایش انکانات و کیفیت آن، مجددا در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است. بنابراین اکنون با هتلی لوکس و چهار ستاره با خدمات باکیفیت بالا روبه‌رو هستید. این هتل به نسبت هتل قصر طلایی تازه‌ساخت‌تر است.

از دیگر مزایای هتل الماس، موقعیت فوق‌العاده مکانی آن است. این هتل در خیابان امام رضا قرار دارد. پس نزدیکی آن به مراکز مهم ازجمله بازار رضا، مراکز خرید هفده شهریور، حرم مطهر و موارد دیگر از نقاط قوت این هتل است. نقطه قوتی که از وجوه اشتراک آن با قصر طلایی هم به حساب می‌آید.

چراکه هتل بین‌المللی قصر طلایی نیز در خیابان امام رضا با موقعیت مکانی مشابه قرار دارد. اگر به لیست اتاق‌ها و قیمت این دو هتل نگاهی بیاندازید، طبیعتا باید با تفاوت قیمتی مواجه شوید. هرچند که ممکن است این تفاوت قیمت مقدار چشمگیری نباشد. به هرحال هتل‌های نام‌برده از بهترین هتلهای مشهد مقدس هستند که توانسته‌اند رضایت مسافران را جلب کنند بنابراین می‌توانید برای اقامت خود، این دو را در لیست انتخاب خود بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/RFge
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.