ثبت نام در کارگاه های روانشناسی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران

0 244

اهمیت ثبت نام در کارگاه های روانشناسی دانشکده روان شناسی و علوم  تربیتی دانشگاه تهران

شرکت در کارگاه های روانشناسی با مزیت های گسترده ای همراه است. یکی از مهم ترین مزیت های ثبت نام در ورکشاپ روانشناسی، شناسایی استعداد و توانایی های فردی است. بی شک فردی که به توانایی های خویش اعلم باشد می تواند با تعیین هدف در راستای دستیابی به آن تلاش نماید.

همچنین کارگاه های روانشناسی شخص را با نقاط قوت و ضعف خود آشنا می سازند و در بهبود روابط، تقویت قدرت تصمیم گیری و بهبود تمرکز نقش دارند.

کارگاه های روانشناسی در دو دسته ی عمومی و تخصصی دسته بندی می شوند. همان گونه که از عنوان کارگاه های روانشناسی عمومی مشخص است، این نوع ورکشاپ ویژه اقشار مختلف جامعه طراحی شده است و در افزایش سطح سلامت روان افراد نقش بسزایی ایفا می کند. از سری کارگاه های روانشناسی عمومی می توان به کارگاه عزت نفس، کنترل خشم، مهارت های فرزند پروری و … اشاره کرد.

اما شرکت کنندگان کارگاه روانشناسی تخصصی متخصصانی هستند که نیازمند به دانش های کامل و جدید در یک حوزه ویژه می باشند. موضوعات مختلف کارگاه های روان شناسی تخصصی شامل مداخله در بحران خودکشی، غنی سازی روابط زوجین، کارگاه سکس تراپی، زوج درمانی و … می شود.

یکی از مولفه های ضروری برای دانشجویان و کارکنان در حوزه سلامت، مهارت افزایی است. در اغلب دانشگاه ها به مبحث های روانشناسی و پزشکی توجه ویژه ای نمی شود. لذا ضرورت دارد افراد در راستای اخذ مهارت های حائز اهمیت در حیطه ی روانشناسی و علوم تربیتی در دوره های تخصصی حضور به عمل برسانند.

شایان ذکر است از آنجایی که فارغ التحصیلان رشته ی روانشناسی با سلامت روان انسان ها در ارتباط هستند، در شاخه ی علوم انسانی به خصوص رشته ی روان شناسی به مباحث روانشناسی اهمیت داده می شود.

 

معرفی کارگاه های روانشناسی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران

به طور کلی کارگاه های روانشناسی مختص روان درمانگران، روانشناسان، مشاوران و دانشجویان در موسسه های مختلف برگزار می گردند. یکی از برترین و معتبر ترین مرکز های اجرا کننده کارگاه های روانشناسی، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران است که انواع کارگاه های روانشناسی را به وسیله ی اساتید مجرب به اجرا در می آورد.

دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران به منظور استفاده ی عموم متقاضیان کارگاه های روانشناسی را به دو صورت حضوری و نیمه حضوری برگزار می کند.

جالب است بدانید که در دوره های تخصصی روانشناسی ضمن ارائه مبانی نظری، مباحث علمی نیز آموزش داده می شود. هدف اصلی دانشگاه تهران از پرداختن به مباحث علمی، تربیت درمانگران دارای صلاحیت در خصوص حل و فصل مشکلات مراجعین با مهارت جامع است.

کارگاه های روانشناسی با مدرک معتبر توسط اساتید برتری نظیر دکتر محمد همتی، دکتر اعظم نوفرستی، دکتر منصوره السادات صادقی، دکتر حمد علی بشارت، حمید پور شریفی، دکتر حمید یعقوبی، دکتر سعیده هادی، رزیتا شرافتی، دکتر الهام ده یادگاری و دکتر مسعود نصرت آبادی و … اجرا می گردند.

در پایان دوره های آموزشی دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران به دانش پژوهان مجرب و دارای حداقل نمره قبولی یک مدرک رسمی و معتبر را اعطا می کند. دانش آموختگان پس از اخذ مدرک معتبر و دانش کافی در حیطه ی تخصصی خویش قادر هستند فعالیت خود را آغاز نمایند.

علاوه  بر این، گواهینامه دانشگاه طرف از جانب مرکز آموزش های کاربردی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران به دو زبان صادر می گردد و فاقد نیاز به ترجمه است.

 

واجدین شرایط برای شرکت در کارگاه های تخصصی روانشناسی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران

دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران کارگاه روانشناسی با مدرک معتبر را با هدف ارتقا سطح علمی کارشناسان، مشاوران و دانشجویان روانشناسی برگزار می نماید.

فارغ التحصیلان رشته های روانشناسی و مشاوره اعم از دانش آموختگان زوج درمانی، طرحواره درمانی، تربیت درمانگر، کارگاه درمان شناختی- رفتاری (CBT)، تفسیر نقاشی کودک و سکس تراپی جزء واجدین شرایط برای شرکت در کارگاه های تخصصی روانشناسی می باشند.

 

برخی از انواع کارگاه های روانشناسی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران

  • کارگاه غنی سازی روابط زوجین
  • دوره تربیت درمانگر مداخلات درمان یکپارچه نگر در خیانت زناشویی
  • کوچینگ کسب و کار
  • تربیت درمانگر کودک
  • کارگاه نوروفیدبک عمومی
  • کارگاه سکس تراپی
  • کارگاه درمان شناختی- رفتاری کودک و نوجوان
  • زوج درمانی شناختی رفتاری پیشرفته
  • سوپرویژن مشاوره پیش از ازدواج
  • کارگاه تشخیص و درمان مشکلات جنسی
  • دوره نمره گذاری و تفسیر تست NEO
  • دوره کوچینگ زندگی
  • دوره مربیگری مهارت های زندگی
  • دوره تربیت درمانگر مداخلات درمانی در طلاق: قبل و بعد از ازدواج
  • کارگاه استنفورد بینه
  • زوج درمانی هیجان مدار EFCT
  • کارگاه مداخله در بحران خودکشی
  • تربیت روان درمانگر با رویکرد متمرکز بر شفقت
  • کارگاه تفسیر نقاشی کودکان
  • کارگاه درمانی شناختی- رفتاری (CBT)
  • کارگاه تربیت مربی فرزند پروری
  • دوره نمره گذاری و تفسیر تست MMPI
  • دوره تربیت درمانگر زوج درمانی گاتمن GTC

 

نحوه ثبت نام در کارگاه های روانشناسی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران

در صورتی که جزء دانشجویان، مشاوران و کارشناسان روانشناسی هستید و خواستار افزایش توانایی و مهارت های نوین در عرصه ی روانشناسی و علوم تربیتی می باشید، می توانید در کارگاه های روانشناسی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران حضور به عمل برسانید.

شایان ذکر است که هزینه شرکت در کارگاه های روانشناسی تحت تاثیر نوع کارگاه و مدت زمان اجرا آن متغیر است. با این حال برای شرکت در برخی دوره های روانشناسی برخورداری از مدرک کارشناسی روانشناسی یک پیش نیاز اساسی به شمار می رود.

برای ثبت نام در کارگاه های روانشناسی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران می توانید به وب سایت رسمی tvf.ir مراجعه کنید.

بهتر است بدانید که شرکت کنندگان می توانند به صورت آنلاین پیش ثبت نام کنند و اطلاعات خود را در سایت ثبت نمایند. پس از اتمام فرآیند ثبت اطلاعات افراد تحت مشاوره تیم پشتیبانی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران قرار خواهند گرفت. جهت پیش ثبت نام در دوره ها می توانید با شماره تماس 021-22385951 در تماس باشید.

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/8isG
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.