مهمترین مزایای اقامت در هتل جهانگردی کرمان

0 717

کرمان جزو شهرهایی است که اگر یک بار به آن سفر کنید باز هم دل‌تان می‌خواهد راهی این خطه زیبا در جنوب ایران شوید، از طعم گس خرما لذت ببرید، در بازار کرمان قدم بزنید و از مجموعه گنجعلی‌خان بازدید کنید. جاذبه‌های گردشگری کرمان کم نیستند. اگر بخواهید سری هم به کویر شهداد بزنید که فاصله زیادی با کرمان ندارد نیاز به چند روز اقامت در کرمان دارید تا حسابی از کرمان‌گردی و همزمان از تماشای آسمان پر ستاره کویر کیفور شوید.

برای اقامت در کرمان و کامل شدن یک برنامه جذاب لازم است شناختی از محل اقامت‌تان داشته باشید تا در هتل و اتاقی اقامت کنید که امکانات خوبی را به شما ارایه دهد و استراحت و خواب شما در جایی باشد که با انرژی مضاعف بتوانید کرمان‌گردی کنید. برای همین سفربازی به‌عنوان مرجع ملی رزرو هتل و اقامتگاه قصد دارد به شما کمک کند تا برنامه شسته‌ورفته‌ای را بچینید و راهی کرمان شوید.

هتل جهانگردی کرمان گزینه مناسبی برای اقامت شما در این شهر است؛ به چند دلیل، که مهمترین آن می‌تواند موقعیت مکانی عالی آن باشد. در این متن به مرور با مزایای این هتل آشنا می‌شوید تا با اطمینان نسبت به رزرو هتل جهانگردی کرمان اقدام کنید. این هتل چهار ستاره و زیبا در بلوار جمهوری اسلامی، نبش چهارراه شفا واقع شده که همین موجب می‌شود تا دسترسی شما به جاذبه‌های گردشگری کرمان همچون مجموعه گنجعلی‌خان، مسجد جامع، حمام وکیل و گنبد جبلیه راحت باشد.

هتل جهانگردی در سال ۱۳۷۹ به بهره‌برداری رسیده اما در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده است. این هتل امکانات مناسبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد که رستوران، زمین تنیس، سالن بیلیارد، پارکینگ، ترانسفر رفت‌وبرگشت فرودگاهی، فروشگاه و غرفه‌‌های صنایع‌دستی و سالن ورزش بخشی از آن است.

نکته مثبت دیگر درباره هتل جهانگردی کرمان، کارکنان خوش‌برخورد و کارآزموده آن است که تلاش خود را می‌کنند تا خدمات رفاهی کامل را به شما ارایه کنند.

نکته بعدی که برای انتخاب و رزرو یک هتل اهمیت زیادی دارد واحدهای اقامتی آن است. هتل جهانگردی کرمان 61 اتاق و سوئیت متنوع و مجهز دارد که چشم‌انداز شما محوطه سرسبز هتل و خیابان است.

خوابی آسوده روی تخت‌خواب‌هایی استاندارد

اولین اتاقی که سفربازی قصد معرفی آن را دارد اتاق دو تخته دابل در هتل جهانگردی کرمان است. این اتاق 20 مترمربع فضا دارد و مناسب اقامت دو نفر است. در این واحد یک تخت دو نفره وجود دارد که دارای تشکی راحت و ملحفه‌های تمیز است. این اتاق ظرفیت یک نفر اضافه را ندارد. سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، حمام اختصاصی، یخچال، مینی‌بار غیررایگان، چای‌ساز، سیستم تهویه مطبوع، شبکه فیلم داخلی، میز و صندلی، میز آرایش، تلفن، دراور و تلویزیون از امکانات این اتاق است.

اتاق دو تخته توئین گزینه دیگری است که پیش روی شماست. اگر می‌خواهید در اتاقی با تخت‌های جداگانه اقامت داشته باشید، این اتاق در هتل جهانگردی کرمان ویژه شماست. این اتاق 20 مترمربعی دارای یک تراس است و ظرفیت نفر اضافه را ندارد.

سرویس فرنگی، اسپلیت، مینی‌بار با هزینه، جالباسی، حمام، تلفن، قفل الکترونیکی در اتاق، دراور، اینترنت، سیستم اطفا حریق و یخچال بخشی از امکانات این واحدهاست.

اگر تصمیم دارید سه نفره به کرمان سفر و در اتاقی با سه تخت جداگانه اقامت کنید، می‌توانید اتاق سه تخته سینگل هتل جهانگردی را انتخاب کنید. متراژ این اتاق 25 مترمربع است و ظرفیت نفر اضافه را ندارد.

مبلمان، چای‌ساز، تلویزیون، اسپلیت، میز آرایش، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، چیلر، تلفن و مینی‌بار غیررایگان، قفل الکترونیک از جمله امکانات این اتاق‌های هتل جهانگردی کرمان است. اطلاع از جزییات هر یک از واحدها به شما درانتخاب و  رزرو هتل در کرمان کمک می‌کند چراکه این شهر گردشگرپذیر هتل‌های متعددی دارد که با آشنایی با امکانات هر یک از اتاق‌های هتل جهانگردی کرمان می‌توانید سریع‌تر به نتیجه‌گیری برسید.

سوییت‌هایی با چشم‌انداز زیبا و بالکن

اما آن‌هایی که در سفر به کرمان مایلند در سوییت اقامت داشته باشند هتل جهانگردی برای شما پیشنهادهایی دارد. سوئیت یک خوابه سه تخته در این هتل یکی از آن‌ّهاست. این سوییت ۲۵متری دارای یک سالن نشیمن، یک اتاق خواب با سه تخت تک نفره و تراس است؛ همچنین در این واحد امکان اضافه کردن یک سرویس خواب دیگر وجود ندارد.

حمام اختصاصی، سرویس فرنگی، دراور، سیستم تهویه مطبوع، چیلر، یخچال، سیستم اطفا حریق، اسپلیت، میز آرایش، میز کار، جالباسی، تلفن و مینی‌بار غیررایگان ازجمله امکانات این سوییت‌های هتل جهانگردی کرمان است.

سوئیت دو خوابه چهار تخته انتخاب دیگری است که در هتل جهانگردی می‌توانید انتخاب کنید. این سوییت‌ها دارای یک اتاق نشیمن، دو اتاق خواب تراس است. داخل هر واحد یک تخت دو نفره و دو تخت تک‌نفره وجود دارد که با ملحفه‌های تمیز و تشک‌هایی راحت پوشانده شده‌اند. در این سوئیت امکان اضافه کردن یک سرویس خواب دیگر وجود ندارد.

سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، تلفن، حمام، سرویس فرنگی، جالباسی، میز و صندلی، میز آرایش، یخچال، چای‌ساز، مینی‌بار با هزینه، مبلمان و تلویزیون ازجمله امکانات این سوییت‌ها در هتل چهار ستاره جهانگردی کرمان است.

حالا که با انواع واحدهای اقامتی هتل جهانگردی آشنا شدید بهتر است درباره امکانات این هتل هم اطلاعاتی داشته باشید تا با اطمینان نسبت به رزرو اقدام کنید.

هتل جهانگردی کرمان از حیث ارایه امکانات برای مهمانان خود چیزی کم نمی‌گذارد. امکاناتی که شما در زمان حضور در هتل هم می‌توانید اوقاتی لذت‌بخش را تجربه کنید. نگاهی حتی اجمالی شما را با سفربازی درباره امکانات و خدمان عالی هتل جهانگردی همسو می‌کند؛ رستوران، سالن بدنسازی، زمین تنیس و سالن بیلیارد، اینترنت رایگان در لابی، آژانس مسافرتی، پذیرش 24 ساعته، خشک‌شویی، اتاق چمدان، کتابخانه، چای‌خانه سنتی، تالار پذیرایی، خدمات ویژه معلولان، خدمات تور و تهیه بلیط، خدمات باربری، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، کرایه خودرو، اتاق چمدان، فضای سبز، اینترنت رایگان و نامحدود، خدمات بیدارباش، کافی‌نت، خدمات نگهداری کودک توسط کارکنان هتل و خدمات خانه‌داری بخشی از این امکانات در هتل ۴ ستاره جهانگردی کرمان است.

یکی از بخش‌های جذاب و مهم سفر و اقامت در یک هتل، میل کردن غذاهایی سالم و باکیفیت است. هتل جهانگردی کرمان در این زمینه هم برای مهمانان خود سنگ‌تمام می‌گذارد. رستوران‌های هتل جهانگردی با سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی، دریایی، سنتی و فرنگی، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. ماهان، ترنج، نارنج، بیتا و شایان عناوین رستوران‌های این هتل است که دست شما را برای انتخاب مکان صرف غذا باز می‌گذارد.

صرف یک چای داغ و خوش‌طعم با حال‌وهوای کویر

دیگر بخش‌های جذاب و محبوب هتل چهار ستاره جهانگردی کرمان کافی‌شاپ و چای‌خانه سنتی آن است که در اوقات فراغت‌تان می‌توانید به آن‌ها سری بزنید و از صرف میان‌وعده‌های خوشمزه در فضایی دلنشین و زیبا لذت ببرید.

اگر این روزها درحال تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسمی هستید روی هتل جهانگردی کرمان حساب ویژه‌ای باز کنید. این هتل جهانگردی در طبقه همکف دارای سالن پذیرایی مجهز با گنجایش پذیرایی از ۷۰ نفر است. در این سالن امکان برپایی هر نوع مراسمی مانند همایش، کنفرانس، جلسه کاری و کارگاه آموزشی وجود دارد. سرو انواع میان‌وعده‌ها، اینترنت وای‌فای، خدمات صوتی و تصویری، انواع میکروفون و بلندگو، نورپردازی، پروژکتور و صفحه نمایش ازجمله امکانات این سالن است.

با این همه ویژگی‌ها و مزایای هتل جهانگردی کرمان به نظر می‌رسد اقامت در این هتل برابر با روز و شب‌هایی به‌یادماندنی باشد. اگر شما هم این‌طور فکر می‌کنید همین حالا می‌توانید از طریق سامانه رسمی سفربازی با اعتماد و اطمینان نسبت به رزرو هتل جهانگردی کرمان اقدام کنید؛ سامانه‌ای که کار کردن با آن ساده و آسان است و دیگر لازم به جست‌وجوی روش‌های رزرو هتل در اینترنت نیست.

 

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/Jv3p
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.