فاصله هتل اسپیناس از جاهای مهم تهران

0 261

اقشار مختلف جامعه برای استفاده از تعطیلات خود برنامه‌ریزی‌های گوناگونی دارند. برخی از افراد برای استفاده از تعطیلات خود به مسافرت و دیدن جاهای مختلف کشور و یا دیگر کشورها می پردازند. سفر‌کردن بسیار لذت‌بخش و پر از کسب تجربه‌های جدید است. حتماً تا به حال سفر را تجربه کرده‌اید. برخی سفرها یک‌روزه و برخی چند‌روزه و حتی چندهفته‌ای هستند.

فاصله‌ هتل اسپیناس از جاهای مهم تهران

برخی از سفرها کاری هستند و برای انجام کارهای مختلف صورت می‌گیرد. اما برخی از سفرها تفریحی و برخی دیگر زیارتی اند. برای مثال سفر به شهرهایی همانند مشهد‌ مقدس و یا قم، سفر‌های زیارتی محسوب می‌شوند و اما سفر به مناطق گردشگری و خوش آب‌و‌هوا و مناطقی که دارای جاذبه‌های گردشگری و توریستی هستند سفرهای گردشگری و تفریحی محسوب می شود. همه‌ی سفرها لذت های خاص خود را دارد و سفر کردن کلا پدیده‌ای جذاب و سرشار از کسب تجارب و چیزهای جدید است.

مکان‌های گردشگری کشور ایران

کشور عزیزمان ایران زمین یک کشور تقریباً توریستی و گردشگری محسوب می‌شود. از آنجا که کشور ایران دارای شهرهایی با قدمت تاریخی است و هر ساله افراد زیادی از خارج از کشور و از کشورهای گوناگون برای دیدن و مکان‌های مختلفی از ایران به داخل کشور ما می‌آیند.

در واقع صنعت گردشگری در ایران رونق بسیاری پیدا کرده‌است و برخی از شهرهای تاریخی مانند یزد و شیراز و اصفهان سفر می‌کنند. برخی دیگر از شهرهای مذهبی همانند مشهد و قم نیز مقصد بسیاری از مسافران هستند. حتی برخی از شهرهای شمالی به خاطر داشتن طبیعت بکر و جذاب خود و همچنین جزیره‌های جذاب در خلیج فارس مانند کیش و قشم باعث شده‌است که هر ساله افراد بسیار زیادی از کشورهای همسایه و کشور های اروپایی و آمریکایی به داخل کشور ما بیایند و به تماشای شهرهای گردشگری ما بپردازند.

یکی ازبزرگترین جزیره‌های تفریحی گردشگری خلیج‌فارس جزیره‌ی کیش است که گردشگران زیادی را به خود اختصاص داده‌است. در جزیره‌ی کیش به علت وجود گردشگران و توریست‌های بسیار زیاد هتل‌ها و مهمانسراها‌های پرشماری طراحی و ساخته شده‌است که دو عدد از بهترین هتل‌های این جزیره هتل اسپیناس پالاس و هتل ترنج کیش که دارای معماری فوق‌العاده هستند نام دارند و اکثر افرادی که میخواهند از بالاترین امکانات در هتل‌ها در این جزیره استفاده کنند به این دو هتل مراجعه می‌کنند.

فاصله‌ هتل اسپیناس از جاهای مهم تهران

هتل اسپیناس پالاس در تهران و فاصله‌ی آن تا نقاط مختلف شهر

هتل اسپیناس پالاس یک هتل پنج ستاره محسوب می‌شود که در منطقه‌ی سعادت آباد تهران ساخته شده است. این منطقه آب‌و‌هوای خوب و عالی‌ای نسبت به سایر مکان‌های تهران دارد. این هتل دسترسی بسیار خوب و راحتی به بزرگراه های مهم پایتخت کشورمان تهران دارد.

در واقع به علت موقعیت مکانی بسیار مناسبی که هتل دارد، از این رو به بسیاری از بزرگراه ها و خیابان‌های اصلی مرتبط بوده و راه دارد. برج میلاد تهران تنها ۱۴ دقیقه با هتل اسپیناس پالاس فاصله دارد و تقریباً نزدیک به هتل است.

همچنین دو عدد از نزدیک ترین پارک‌ها به این هتل در پایتخت کشورمان، پارک ژوراسیک و پارک پرواز هستند که تا این هتل فاصله‌ی چندان زیادی ندارند. همچنین برخی از مراکز خرید نیز به هتل اسپیناس پالاس در تهران در منطقه سعادت آباد نزدیک هستند که فاصله آنها تا برخی از هتل تقریبا و نسبتاً کم می باشد. مجتمع تجاری سام و مرکز خرید کورش و همچنین مرکز خرید الهیه به این هتل نزدیک می باشند.

این مطلب را هم خوانید: مقایسه هتل قصر طلایی و الماس + قیمت

هتل اسپیناس پالاس و ویژگی های آن

همانطور که گفته شد هتل اسپیناس پالاس یکی از بهترین هتل‌ها در تهران است که در یکی از بهترین مناطق و ناحیه‌های پایتخت کشور عزیزمان ایران زمین یعنی سعادت آباد ساخته شده است و قرار دارد. این ناحیه هم از نظر آب‌وهوایی و هم از نظر دسترسی فوق‌العاده و عالی است. انواع آلودگی‌های هوا در این ناحیه کمتر و همچنین از نظر تراکم جمعیت نیز این منطقه بهتر و خلوت‌ تر از بسیاری از ناحیه های تهران است.

فاصله‌ هتل اسپیناس از جاهای مهم تهران

داخل اتاق‌های این هتل ها امکانات ویژه و بخصوصی وجود دارد که انواع مسافرانی که در این اتاق‌ها اقامت دارند می توانند از آنها استفاده نمایند. اینترنت یکی از مهم ترین ویژگی‌ هایی است که امروزه اغلب هتل‌ها دارند و مسافران می‌توانند از اینترنت هتل ها استفاده نمایند. همچنین برخی از هتل‌های مطرح و در برخی از اتاق های ویژه، کنسول های بازی نیز قرار دارد که با وجود این نوع امکانات به هیچ عنوان حوصله مسافران سر نخواهد‌رفت چرا که می توانند از حضور در هتل و استفاده از امکانات آن کمال لذت را ببرند.

به علت قرار گیری این هتل در این ناحیه، مغازه‌ها و فروشگاه‌های سرشاری در خیابان های منتهی به هتل ساخته شده‌اند. به همین علت افرادی که می‌خواهند در این هتل اقامت داشته باشند به سادگی می‌توانند برای تهیه محصولات و وسایل مورد نیاز خود به خیابان های اطراف هتل مراجعه کنند. خود هتل نیز دارای امکانات و تجهیزات فوق‌العاده بالایی است و این هتل همانطور که قبل تر نیز گفته‌شد یک هتل پنج ستاره است و امکانات سرشاری دارد. اتاق ها با تعداد تخت های متفاوتی وجود دارند که شما می‌توانید بر حسب نیاز خود هر کدام از اتاق ها را که می‌خواهید رزرو نمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/P0sM
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.