همه آنچه باید درباره ثبت آگهی استخدام در جاب ویژن بدانیم!

0 309

در سال‌های اخیر، با گسترش اینترنت و فضای مجازی، فرایند استخدام نیز از روش سنتی خارج شده و بیش‌ازپیش با تکنولوژی و ابزارهای مرتبط با آن گره خورده است. این تغییرات، بر روی روش‌های رایج استخدام و کاریابی نیز تاثیرگذار بوده است؛ به‌گونه‌ای که امروزه روش‌های سنتی استخدام مانند نیازمندی‌ها و مراجعه به موسسات کاریابی، جای خود را به روش‌های نوینی همچون سایت‌های کاریابی داده‌اند. یکی از سایت‌های مطرح کاریابی که بسیاری از کارفرمایان از آن برای ثبت آگهی استخدام و جذب نیروی کار استفاده می‌کنند، سایت جاب ویژن است.

در این مقاله به خدمات جاب ویژن برای کارفرمایان و مزایایی که باعث شده است سازمان‌های مختلف، این سایت را برای جذب نیروی کار خود انتخاب کنند، خواهیم پرداخت.

مزایای ثبت آگهی استخدام در جاب ویژن

جاب ویژن محصولات خود را در قالب دو بخش کارفرمایان و کارجویان ارائه می‌کند. کارفرمایان می‌توانند پس از ثبت‌نام، تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک لازم در سایت، برای ثبت آگهی خود در جاب ویژن کارفرما اقدام کنند.

در ادامه به مهم‌ترین مزایای جاب ویژن که باعث شده است بسیاری از سازمان‌های مطرح کشور، آگهی های استخدام خود را در این سایت منتشر کنند، اشاره خواهیم کرد.

دسترسی به بیش از 1.5 میلیون کارجو از سراسر کشور

ویژگی های متمایز جاب ویژن همچون سیستم هوشمند انطباق، تست‌های شخصیت‌شناسی و خودشناسی، رزومه ساز دو زبانه رایگان، افزایش توانمندی و تخصص به کمک دوره‌های آموزشی پیشنهادی و همکاری با مطرح‌ترین و معتبرترین شرکت‌ها برای استخدام، باعث شده است که بسیاری از کارجویان، این سایت را برای جستجوی شغلی و ورود به بازار کار انتخاب کنند. در حال حاضر این تعداد به بیش از 1.5 میلیون مخاطب در سراسر کشور رسیده است

باتوجه به توضیحات گفته شده، کارفرمایان از طریق ثبت آگهی استخدام در سایت کاریابی جاب ویژن، می‌توانند فرصت های شغلی سازمان خود را در معرض دید بیش از 1.5 میلیون مخاطب قرار دهند.

دسترسی به رزومه‌های باکیفیت‌تر و مرتبط‌تر

این سایت با استفاده از قابلیت‌هایی همچون سیستم هوشمند انطباق رزومه و موقعیت های شغلی و هوش مصنوعی توانسته است نسبت به سایت‌های دیگر کاریابی، رزومه‌های باکیفیت‌تر و مرتبط‌تری را در اختیار کارفرمایان قرار دهد.

قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی در بین سایت‌های کاریابی کشور

سایت جاب ویژن دارای قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی در میان سایت‌های مطرح کاریابی است؛ به‌گونه‌ای که ربات و کانال تلگرام، اینستاگرام، لینکدین و توییتر جاب ویژن توسط بیش از 500 هزار متخصص دنبال می‌شود.

به همین دلیل، کارفرمایان می‌توانند مطمئن باشند که فرصت‌های شغلی سازمان آن‌ها در معرض دید متقاضیان توانمندی قرار می‌گیرد و بدین ترتیب می‌توانند بهترین منابع انسانی را در سازمان خود استخدام کنند.

کاربردی‌ترین پنل مدیریت رزومه‌های دریافتی

یکی دیگر از مزایای ثبت آگهی استخدام در سایت جاب ویژن، برخورداری از کاربردی‌ترین پنل مدیریت رزومه‌های دریافتی است. ویژگی‌هایی مانند ساختار استاندارد و یکپارچه رزومه‌های دریافتی، نمایش اطلاعات پراهمیت رزومه‌ها در نگاه اول و امکان مشاهده انطباق رزومه‌های کارجویان با شرایط موردنظر کارفرمایان، باعث شده است که فرایند بررسی رزومه‌ها از طریق سایت جاب ویژن، آسان، سریع و کارآمد انجام شود.

اطلاع‌یافتن از حقوق درخواستی کارجویان

یکی از مهم‌ترین معیارهای کارفرمایان و مدیران منابع انسانی برای بررسی رزومه، میزان حقوق درخواستی کارجویان است. سایت جاب ویژن این امکان را برای کارفرمایان فراهم کرده است که به‌صورت کاملا شفاف از میزان حقوق درخواستی همه متقاضیان اطلاع پیدا کنند.

دسترسی به اطلاعات کامل کارجویان فراتر از رزومه آن‌ها

جاب ویژن بستر مناسبی را برای کارفرمایان فراهم کرده است که بتوانند علاوه بر رزومه کارجویان، به اطلاعات دیگری از جمله نتیجه آزمون‌های استاندارد استخدامی، نمونه کارها، معرفی صوتی کارجو و شماره تماس مدیران و همکاران سابق او، دسترسی داشته باشند.

مشاوره و پشتیبانی حرفه‌ای برای دریافت بهترین نتیجه

یکی دیگر از مزایای ثبت آگهی استخدام در سایت کاریابی جاب ویژن، برخورداری از مشاوره و پشتیبانی حرفه‌ای برای رسیدن به بهترین نتیجه است. پشتیبانان و مشاوران مجرب و آموزش‌دیده این سایت در مراحل مختلف از جمله در هنگام ثبت آگهی جدید و جستجو در بانک رزومه در کنار شما خواهند بود تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

ارتباط با فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های تراز اول کشور

باتوجه به برگزاری نمایشگاه‌های کار توسط جاب ویژن، کارفرمایان می‌توانند به رزومه طیف گسترده‌ای از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های تراز اول از جمله دانشگاه‌های شریف، تهران، امیرکبیر، بهشتی و علم‌وصنعت، دسترسی داشته باشند.

دسترسی به رزومه فارغ‌التحصیلان برترین موسسات آموزشی

ازآنجایی‌که جاب ویژن با معتبرترین موسسه‌های آموزشی کشور همکاری می‌کند، کارفرمایان می‌توانند به رزومه فارغ‌التحصیلان برتر این مراکز دسترسی داشته باشند.

معرفی خدمات جاب ویژن به کارفرمایان

جاب ویژن به کارفرمایانی که این سایت را برای ثبت آگهی استخدام خود انتخاب می‌کنند، خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد که در ادامه به تعدادی از این خدمات اشاره خواهیم کرد.

ثبت آگهی شغلی

کارفرمایان می‌توانند آگهی شغلی موردنظر خود را ثبت و شرایط احراز موقعیت شغلی سازمان را تعیین کنند. سپس جاب ویژن با استفاده از سایت و دیگر رسانه‌های خود، این فرصت شغلی را به اطلاع کارجویان هدف خواهد رساند.

در مرحله بعد، کارفرمایان رزومه‌های باکیفیتی را که با استفاده از رزومه ساز ساخته شده‌اند، دریافت خواهند کرد. کارفرمایان این امکان را خواهند داشت که به اطلاعاتی فراتر از رزومه مانند نمونه کار، معرفی صوتی و نتایج آزمون‌های شخصیت شناسی نیز دسترسی داشته باشند. در نهایت، آن‌ها می‌توانند در قالب یک پنل کاربردی و استاندارد، رزومه‌های دریافتی را بررسی کرده و از میان آن‌ها، بهترین و مناسب‌ترین نیرو را استخدام کنند.

جستجوی بانک رزومه

یکی دیگر از خدماتی که جاب ویژن به کارفرمایان ارائه می‌کند بانک رزومه است. کارفرمایان با خریداری بانک رزومه ارزیابی دقیق‌تری از گزینه‌های منتخب خواهند داشت. این بانک برای دسترسی به نیروهای کار متخصصی که مشغول به کار هستند و به طور فعالانه در سایت‌های کاریابی به دنبال شغل نمی‌گردند، گزینه مناسبی است.

ارزیابی

یکی دیگر از خدمات جاب ویژن به سازمان‌هایی که این سایت را برای ثبت آگهی استخدام انتخاب کرده‌اند، امکان ارزیابی کارجویان با استفاده از نتایج آزمون‌های استاندارد شخصیت‌شناسی، تیپ‌سنجی شغلی، هوش هیجانی و هوش‌های چندگانه است.

نمایشگاه کار

سازمان‌ها با ثبت‌نام در نمایشگاه کار، رزرو غرفه و حضور در آن می‌توانند برند کارفرمایی خود را ارتقا داده و از طریق گفتگوی حضوری با نیروهای متخصص، بانک رزومه قدرتمندی را تشکیل دهند.

ارتقای برند کارفرمایی

صفحه اختصاصی سازمانی در جاب ویژن، نمایش متمایز فرصت‌های استخدامی سازمان، قرارگرفتن لوگو در صفحه‌های پربازدید این سایت، برندینگ در شبکه‌های اجتماعی جاب ویژن و حضور به‌عنوان حامی در گزارش‌های آماری این سایت، به تقویت برند کارفرمایی، کمک بسیاری خواهد کرد.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مقاله به مزایای ثبت آگهی استخدام در سایت جاب ویژن پرداخته و تعدادی از خدمات جاب ویژن برای کارفرمایان را معرفی کردیم.

کارفرمایان با ثبت فرصت‌های شغلی سازمان خود در سایت جاب ویژن می‌توانند به بیش از 1.5 میلیون مخاطب، رزومه‌های باکیفیت‌تر و بهتر، رزومه‌های فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی برتر و اطلاعات کامل کارجویان فراتر از رزومه، دسترسی داشته باشند و با برخورداری از کاربردی‌ترین پنل مدیریت رزومه‌های دریافتی و مشاوره و پشتیبانی حرفه‌ای، بهترین منابع انسانی را در سازمان خود جذب و استخدام کنند.

 

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/Tahx
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.