چطوری جلوگیری از بیماری‌های جدید و وحشتناک سویه‌های کرونا شوید!

0 438

زمان کمی می گذرد که کره زمین درگیر ویروس  همانند کووید19 بوده و جان‌های شیرین بی‌شماری در پی ابتلا به سویه‌های مختلف این بیماری همه‎گیر، از دست رفته است. با توجه به این که مشخص نیست تا چه زمانی  باید با سویه‌های مختلف این ویروس دست و پنجه نرم کنیم، لازم است که با مصرف میوه‌های مختلف به تقویت سیستم ایمنی بدن بپردازیم. به این ترتیب شانس بیشتری برای پیشگیری از ابتلا و تسهیل فرایند درمانی خواهیم داشت.

خواص و فواید درمانی میوه ‌ها

از جمله میوه‌هایی که خواص و فواید درمانی عالی و درجه یک دارند و البته در پیشگیری و درمان سویه‌های گوناگون کرونا موثر هستند، موارد زیر قابل توجه هستند. با دنبال کردن فرصت خرید میوه ارزان، می‌توانید به راحتی انواع و اقسام میوه‌هایی که در پیشگیری از ابتلا به کرونا و درمان آن موثر هستند، تهیه کرده و در برنامه تغذیه روزانه خود جای دهید.

خواص سیب برای درمان کرونا

سیب یکی از بهترین میوه‌ها برای قوی تر شدن سیستم ایمنی بدن بوده و در برابر بیماری‌های ویروسی دژ محکم ایجاد می‌کند. اگر عادت میل کردن حداقل روزی یک عدد سیب را دارید، ریسک کمتری برای ابتلا به انواع بیماری‌های ویروسی، از جمله سویه‌های مختلف کرونا، خواهید داشت. از جمله خاصیت عالی سیب، می‌توان به پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی، دیابت، انواع سرطان‌ها، بیماری‌های ریه و تنفسی و … اشاره کرد. همین طور سیب برای پوست فوق العاده بوده و خواصی عالی دارد.

البته همچنان لازم است که روش‌های پیشگیری دیگر چون استفاده از ماسک و عدم حضور در مکان‌های شلوغ و پرازدحام را رعایت کنید.

برای خرید انواع میوه از جمله سیب که بهترین خواص را دارد، نیازی به حضور فیزیکی در محل میوه فروشی‌ ندارید. شما به سادگی می‌توانید از طریق خرید میوه آنلاین، سفارش خود را ثبت کنید. به این شکل در زمانی کوتاه خرید اینترنتی میوه انجام شده و محصولات را در محل آدرس خود تحویل می‌گیرید.

پرتقال، سرشار از ویتامین C

پرتقال از میوه‌‌های حاوی مقادیر بالای ویتامین ث(C) است که در مقابل بیماری‌های ویروسی محافظت عالی ایجاد می‌کند. از این روی برای پیشگیری از ابتلا به سویه‌های جدید و کشنده ویروس کووید-19، خاصیت پرتقال، قابل توجه هستند. با سفارش میوه آنلاین، می‌توانید بهترین پرتقالهای تازه و خوشمزه را خریداری کرده و در محل آدرس خود تحویل بگیرید.

لیمو شیرین و تقویت سیستم ایمنی بدن

لیمو شیرین از جمله میوه‌هایی است که با داشتن ویتامین‌های مفید برای بدن، به قوی تر شدن سیستم ایمنی کمک می‌کند. همین طور این میوه از گروه مرکبات، در پیشگیری از کرونا و همین طور فرایند درمانی آن، بسیار موثر است. فارغ از این که خود میوه لیمو شیرین را میل کنید یا آبمیوه آن را بنوشید، از این خاصیت درمانی عالی برخوردار خواهید شد. به ویژه آب لیمو شیرین با پالپ میوه، یک نوشیدنی معجزه آسا برای کمک به درمان سویه‌های جدید ویروس کرونا به حساب می‌آید که بیشتر در بخش بالایی سیستم تنفسی، فعالیت دارند.

هویج و پاکسازی بدن از ویروس

هویج از صیفیجاتی است که در پاکسازی بدن از ویروس کرونا، نقش عالی دارد. در صورتی که در دوران شیوع ویروس کرونا، هر روز مقداری هویج میل کنید، بدن شما مقاومت خوبی در برابر ابتلا به ویروس، به دست می‌آورد. همین طور نوشیدن آب هویج در صورت ابتلا به کرونا، به شکلی قابل توجه در سرعت بخشیدن به فرایند درمانی، موثر است.

گریپ فروت، موثر در درمان بیماری‌های ویروسی

گریپ فروت، همیشه به عنوان یک میوه بسیار مفید برای بیماری‌های ویروسی، به ویژه بیماری‌های تنفسی محسوب می‌شود. از این روی برای جلوگیری از ابتلا به سویه‌های کشنده ویروس کرونا و همین طور کمک به فرایند درمانی، مصرف این میوه توصیه می‌شود.

اهمیت مصرف میوه‌های حاوی ویتامین ث و آ برای پیشگیری از ابتلا به کرونا

طبق صحبت های که پزشکان و متخصصان می‌گویند، هر ماده غذایی و خوراکی که دارای مقادیر زیادی ویتامین c باشد، در پیشگیری از ابتلا به سویه‌های مختلف بیماری کرونا و همین طور فرایند درمانی آن، اثربخشی زیادی دارد. این میوه‌ها با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی قابل توجه، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و در مقابل بیماری ویروسی، مقاومت خوبی ایجاد می‌کنند.

همین طور منابع خوراکی ویتامین آ، چون کاهو، فلفل دلمه‌ای، کدو حلوایی، هویج و …؛ برای پاکسازی سیستم تنفسی و یکپارچگی مخاط تنفسی، عالی هستند. از این روی برای مقابله با ریسک بیماری‌های تنفسی چون کووید-19، باید به این منابع خوراکی روی آورد.

کلام آخر

فروش اینترنتی میوه، فرصتی است تا به راحتی بتوانید انواع میوه را با سفارش آنلاین از اسنپ فود، خریداری کرده و در محل آدرس خود تحویل بگیرید. به این شکل دیگر نیازی نیست که در روزهای آلودگی هوا و چرخش سویه‌های جدید کووید-19، از منزل خارج شده و به صورت حضوری برای خرید میوه مراجعه داشته باشید. شما چه نظری در این باره دارید؟ نظرات و دانسته‌های خود را با ما و دیگر کاربران وب سایت به بحث و اشتراک بگذارید.

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/BjUc
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.