بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

1 920

احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به دلیل کاهش تولید سبوم و رطوبت پوست رخ می دهد.

در این موارد لازم است حتماً از آبرسان و مرطوب کننده مناسب استفاده کنید تا رطوبت مورد نیاز پوست صورتتان تامین شود. اما تمامی محصولاتی که به نام آبرسان و مرطوب کننده در بازار عرضه می شوند، از کیفیت کافی برخوردار نبوده و گاهی خود مسبب برخی از مشکلات پوستی هستند.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله بهترین آبرسان پوست های خشک را معرفی کنیم. اگر قصد خرید یک آبرسان با کیفیت از برند های معتبر بازار را دارید در این مقاله همراه ما باشید.

بهترین آبرسان برای پوست خشک جوش دار

اگر تا به حال با تصور قیمت بالای انواع آبرسان از خرید این محصولات صرف نظر کرده اید، بهتر است نگاهی به قیمت بهترین آبرسان پوست خشک ایرانی داشته باشید. در حال حاضر قیمت کرم آبرسان لافارر برای پوست خشک چندان زیاد نیست و با وجود حجم مناسب این محصول می توان تا چند ماه از آن استفاده کرد.

البته در کنار برند لافارر برندهای دیگری نیز به تولید آبرسان می پردازند که شما می توانید با بررسی این برندها، بهترین آبرسان برای پوست خشک جوش دار را خریداری کنید.

اگر با وجود خشکی پوست از جوش صورت رنج می برید احتمالاً یکی از دلایل آن کاهش رطوبت پوست است. در ادامه محصولات آبرسانی که باعث کاهش جوش صورت می شوند را معرفی می کنیم.

کرم مرطوب کننده و آبرسان لافارر

اگر قصد خرید بهترین آبرسان برای پوست خشک جوش دار را دارید، آبرسان لافارر را در نظر داشته باشید. این محصول باعث تنظیم چربی پوست شما شده و به این صورت از ایجاد جوش جلوگیری می کند.

در واقع یکی از مهمترین دلایل ایجاد جوش صورت در پوست های خشک، کاهش چربی پوست است. اما در کنار آن استحمام غلط و عدم شست و شوی صحیح پوست صورت نیز می تواند یکی از دلایل ایجاد آکنه های پوستی باشد.

اگر با وجود پاکسازی و شستشوی صحیح پوست همچنان جوش صورت را تجربه می کنید نیاز به یک آبرسان مناسب دارید. در واقع با استفاده از بهترین آبرسان پوست های خشک ، سبوم پوست تنظیم شده و از ایجاد جوش صورت جلوگیری می شود.

با استفاده از بهترین آبرسان پوست خشک ایرانی لافارر، از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می شود. همچنین این محصول باعث لطافت پوست، جلوگیری از خروج رطوبت پوست، رفع مشکلاتی مانند خارش و پوسته پوسته شدن و تنظیم فعالیت غدد چربی سطح پوست می شود.

در این کرم از ترکیباتی مانند روغن زیتون، گل همیشه بهار، بابونه، آلوئه ورا و روغن بادام استفاده شده که همگی در افزایش رطوبت پوست تاثیر گذارند.

کرم مرطوب کننده و آبرسان شاربوت

به نظرتان بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست ؟ اگر در انتخاب بین آبرسان برندهای مختلف تردید دارید، توصیه می کنیم کرم مرطوب کننده و آبرسان شاربوت را امتحان کنید. این محصول تحت لیسانس کانادا و با استفاده از باکیفیت ترین ترکیبات مغذی پوست فرموله شده است.

کرم مرطوب کننده و آبرسان شاربوت حاوی روغن بادام، هیالورونیک اسید و ویتامین E است که خاصیت آنتی اکسیدانی، آبرسانی، ضد پیری، تسکین قرمزی، رفع خشکی پوست و جلوگیری از ایجاد آکنه دارند.

این محصول از آن جهت بهترین آبرسان پوست خشک صورت است که باعث تنظیم و درمان جوش های صورت می شود. همچنین با وجود خواص آنتی اکسیدانی کرم مرطوب کننده و آبرسان شاربوت از ایجاد جوش های جدید جلوگیری می شود.

کرم آبرسان پوست وچه مدل Dry & Normal Skin

اگر قصد خرید بهترین آبرسان پوست های خشک و جوش دار را دارید کرم آبرسان وچه مدل Dry & Normal Skin با داشتن خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

در این محصول از مواد موثری مانند روغن ماکادمیا، روغن گیاه اینکا اینچی، روغن هسته انگور، ویتامین E، ویتامین C و امگا ۶ استفاده شده که دارای خواص بی شماری برای پوست هستند.

با استفاده از کرم آبرسان وچه رطوبت پوست شما تامین شده و به دلیل خواص آنتی اکسیدانی این محصول از ایجاد جوش صورت جلوگیری می شود. از دیگر ویژگی های این کرم می توان به خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریایی، حفظ کلاژن و الاستین پوست و جلوگیری از التهابات پوستی اشاره کرد.

بهترین آبرسان پوست خشک و حساس

به نظر شما بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست ؟ اگر در کنار خشکی، حساسیت پوست باعث شده تا دچار مشکلاتی مانند سوزش، خارش و اگزمای پوستی شوید نیاز به آبرسان مخصوص پوست خشک و حساس دارید.

کرم آبرسان شون مدل آلوئه ورا

اگر قصد خرید بهترین آبرسان پوست خشک و حساس با قیمتی مناسب را دارید بهتر است حتماً کرم آبرسان شون مدل آلوئه ورا را تهیه کنید.

این محصول حاوی عصاره آلوئه ورا، ویتامین های E و B5 است که خواص ضد التهابی، آبرسانی، نرم کنندگی، آنتی اکسیدانی و… دارند. همچنین با استفاده مداوم از این محصول خاصیت ارتجاعی پوست بهبود پیدا می کند.

کرم آبرسان ژوت مدل Hydra Care

از نظر بسیاری از مصرف کنندگان بهترین آبرسان پوست خشک و حساس ، آبرسان ژوت مدل Hydra Care است.

این محصول حاوی موادی مانند گلیسیرین، روغن زیتون، شی باتر، عصاره آلوئه ورا، دکسپانتنول و روغن جوانه گندم است و باعث آبرسانی ۲۴ ساعته به پوست خشک و حساس صورت شما می شود.

با استفاده از بهترین آبرسان پوست خشک صورت یعنی آبرسان ژوت می توانید مشکلاتی مانند اگزما و پسوریازیس پوستی را درمان کنید. همچنین این محصول تقویت کننده پوست است و باعث جلوگیری از پیری زودرس پوست صورت می شود.

آبرسان ژوت مدل هیدرا کر فاقد اسانس های شیمیایی، پارابن و عطر است و به همین دلیل باعث ایجاد حساسیت نمی شود.

کرم آبرسان و مغذی نوتروژینا مدل Besleyici

بهترین آبرسان پوست خشک صورت خارجی توسط برند آمریکایی نوتروژینا تولید می شود. این محصول بافت بسیار سبکی داشته و به سرعت جذب پوست می گردد.

آبرسان نوتروژینا پوست صورت شما را به صورت عمقی آبرسانی کرده و باعث رفع چین و چروک های سطحی پوست می شود. همچنین با استفاده از این محصول پوست صورت روشن و شفاف شده و التهابات پوستی درمان می شوند.

کرم تقویت کننده و آبرسان رومینا

اگر قصد خرید بهترین آبرسان پوست خشک ایرانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را دارید، بهتر است حتما کرم تقویت کننده و آبرسان رومینا را تهیه کنید.

این محصول حاوی ترکیباتی مانند کلاژن، آلانتوئین، دکسپانتنول، روغن گردو، روغن هسته آرگان، موم، سویا، عصاره کالاندولا و گلیسیرین است.

این ترکیبات باعث آبرسانی عمقی پوست و رفع التهابات پوستی می شوند. همچنین این آبرسان باعث بهبود خاصیت ارتجاعی پوست صورت شده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند.

سخن آخر

اگر می خواهید بدانید بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست ، بهتر است این مقاله را با دقت مطالعه کنید. در این مقاله به معرفی برخی از بهترین آبرسان های پوست صورت ایرانی و خارجی پرداختیم و در رابطه با ویژگی های این محصولات اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار دادیم.

در انتها توصیه می کنیم کرم آبرسان و مرطوب کننده را به روتین پوستی خود اضافه کرده و حداقل دو بار در روز از این محصول مراقبتی پوست استفاده نمایید.

 

4.5/5 - (2 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/3fOI
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. سحر می گوید

    واقعا آبرسان شون بهترین آبرسان برای پوست خشک هست. ژوت هم خوبه البته

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.