عطر و ادکلن را با گارانتی مادام العمر بخرید!

0 791

همانطور که لباس‌های شیک و مناسب، شما را جذاب می‌کنند، استفاده از عطر و ادکلن‌ها نیز جذابیت شما را افزایش داده و توجهات را به سمت شما معطوف می‌کنند! همان قدر که خرید ادکلن مردانه یا زنانه اورجینال و استفاده از آن به شما کمک تا جذاب و شیک باشید، استفاده از عطر و ادکلن نامناسب و تقلبی تاثیر عکس خواهد داشت. متاسفانه با افزایش قیمت ارز شاهد ورود عطرهای تقلبی زیادی به بازار هستیم که برخی از افراد کلاهبردار و فروشگاه‌های سودجو، این عطرها را به قیمت اورجینال به فروش می‌رسانند. امروز در این مطلب نکات کاربردی در رابطه با استفاده از عطر و ادکلن‌ها را با شما در میان خواهیم گذاشت و سپس معتبرترین مرجع خرید عطر و ادکلن اورجینال ایران و راهکار خرید عطر و ادکلن با گارانتی مادام العمر را به شما آموزش خواهیم داد، پس همراه ما بمانید.

عطر و ادکلن را با گارانتی مادام العمر بخرید!

نکاتی که در رابطه با عطر و ادکلن‌ها نمی‌دانید!

با وجود اینکه برخی از افراد مدت‌هاست از عطر و ادکلن‌ها استفاده می‌کنند و این محصولات جز جدا نشدنی از زندگی آن‌ها است اما نکات مهمی را در رابطه با استفاده از عطر و ادکلن‌ها نمی‌دانند و یا به اشتباه استفاده می‌کنند؛ در اینجا قصد داریم مهم‌ترین این نکات را با هم بررسی کنیم:

1) استفاده از عطر مناسب فصل

بارها دیده شده است که افراد یک عطر را خریداری کرده و در تمام فصول سال از آن استفاده می‌کنند، در حالی که با توجه به طبع عطرها باید در زمان مناسب از آن استفاده نمایید. به عنوان مثال اگر عطری دارای طبع خنک است، بهترین زمان استفاده از آن عطر روزهای گرم بهار و پاییز است و اگر عطری دارای طبع گرم باشد، بهترین زمان استفاده از آن در فصول سرد سال همچون پاییز و زمستان است. این موضوع در ماندگاری، پخش بو و در کل بازدهی عطر شما بسیار تاثیر گذار است و باید هنگام خرید ادکلن مردانه یا زنانه به آن توجه داشت.

2) محل مناسب برای اسپری عطر

اگر شما هم جز افرادی هستید که عادت دارند عطر را بر روی لباس خود اسپری کنند، پس دچار اشتباه هستید! بهترین مکان برای اسپری کردن عطر و ادکلن‌ها بر روی پوست و نزدیک نبض بدن است؛ برای مثال داخل مچ دست، پشت گوش، گردن و داخل آرنج مناطقی هستند که به عطر کمک می‌کنند تا بهتر و بیشتر پخش شود. اسپری کردن عطر بر روی لباس ممکن است باعث ایجاد لک و آسیب به بافت پارچه شود؛ علاوه بر این ممکن است مولکول‌های عطر در واکنش با مولکول‌های پارچه ایجاد یک بوی نامطبوع کنند که با عطر شما تفاوت زیادی دارد؛ همچنین با توجه به جنس پارچه ممکن است خیلی زود مولکول‌های عطر تبخیر شوند و شما شاهد ماندگاری و پخش بوی بسیار پایینی باشید.

3) بطری عطر را تکان ندهید!

برخی افراد عادت دارند که پیش از اسپری کردن عطر، بطری آن را تکان می‌دهند و سپس آن را اسپری می‌کنند، این کار علاوه بر ورود هوا درون بطری عطر که منجر به افزایش شدت پاشش و همچنین خراب شدن زودتر عطر می‌شود، اختلال در ترکیبات و مولکول‌های عطر نیز ایجاد می‌کند. بنابراین هیچگاه پیش از اسپری کردن عطر، بطری آن را تکان ندهید.

4) مچ دست‌ها را به هم نمالید!

مچ دست‌ها را به هم نمالید - عطر و ادکلن را با گارانتی مادام العمر بخرید

یکی دیگر از عادات اشتباهی که افراد در هنگام عطر زدن دارند این است که پس از اسپری کردن عطر بر روی مچ دست خود، مچ دست‌ها را به هم می‌مالند و سپس آن را بو می‌کنند؛ این کار باعث تغییر در ساختارها نت‌های بویایی عطر می‌شود و در نتیجه سبب می‌شود تا شما بوی اصلی و طراحی شده عطر را حس نکنید.

آشنایی با برخی از اصلاحات و عبارات در حوزه عطر و ادکلن‌ها!

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام خرید ادکلن زنانه و یا مردانه برخی عبارات و اصطلاحات را ببینید و یا بشنوید که معنی آن را ندانید. برخی از مهم‌ترین این عبارات و اصطلاحات را با هم بررسی خواهیم نمود:

1) تستر

کمپانی‌های سازنده عطرها زمانی که عطرها را می‌سازند به ازای هر باکس و جعبه چند تایی، یک عدد تستر نیز قرار می‌دهند که همانطور که از نامش پیداست برای تست کردن عطر د فروشگاه‌ها است و قابل فروش نیست. اما متاسفانه این تسترها نیز در ایران به فروش می‌رسند! این تسترها به تستر اورجینال شهرت دارند و تفاوت آن‌ها با عطر اصلی این است که دارای جعبه سفید هستند و در کل هیچ تفاوت دیگری نباید داشته باشند.

گونه دیگری از تسترها در بازار موجود است که به تستر اماراتی شهرت دارند و اکثر ساخت امارات، چین و ترکیه هستند. این تسترها توسط کمپانی اصلی ساخته نشده اند و به هیچ وجه کیفیت محصول اصلی را ندارند اما متاسفانه از نظر ظاهری شباهت زیادی به نسخه اصلی دارند. این موضوع باعث شده تا برخی از سودجویان این تسترهای تقلبی را به عنوان تستر اورجینال و یا عطر اصلی بودن جعبه به فروش برسانند. با توجه به تفاوت قیمت اندکی که بین تستر اورجینال و عطر اصلی وجود دارد، پیشنهاد ما به شما این است که به هیچ عنوان به سراغ خرید تستر نروید.

2) غلظت عطرها

غلظت عطرها - عطر و ادکلن را با گارانتی مادام العمر بخرید!

عطرها از نظر غلظت و درصد اسانس به کار رفته در آن‌ها به پنج دسته کلی قابل تقسیم هستند:1-پرفیوم 2- ادو پرفیوم 3- ادو تویلت 4- ادو کلن 5- ادو فرش

هر چه از غلظت پرفیوم به سمت ادو فرش حرکت کنیم از میزان غلظت عطر و سنگینی آن کاسته می‌شود و شاهد عطری ملایم‌تر خواهیم بود. معمولا عطرهای پرفیوم دارای ماندگاری بسیار بالا و پخش بوی کم و عطرهای ادو فرش دارای ماندگاری کم اما پخش بوی بالایی هستند. پیشنهاد ما به شما خرید عطرهای در غلظت ادوپرفیوم و ادوتویلت است که علاوه بر ماندگاری دارای پخش بوی بالایی نیز هستند.

3) اصطلاحات برای شدت بیشتر

برخی از عطرها، مدتی پس از ورود به بازار، با غلظت بیشتر مجددا طراحی و به بازار عرضه می‌شوند. کمپانی‌های مختلف برای نام گذاری مجدد عطر از نام عطر قبلی به علاوه یک کلمه برای نشان دادن غلظت بیشتر استفاده می‌کنندو این کلمه در اکثر عطرها، Intense (اینتنس) است که به معنای شدید است اما کلمات دیگری همچون Elixir (الکسیر)، Extreme (اکستریم)، Supreme (سوپریم)، Absolute (ابسولوت) و … نیز در دیگر عطرها دیده شده است.

عطر و ادکلن مورد نظر خود را با گارانتی مادام العمر بخرید!

فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلفی در ایران وجود دارد که عطر و ادکلن می‌فروشند اما به کدام باید اعتماد کرد؟! یکی از فروشگاه‌های که به تازگی و به دلیل فروش عطر و ادکلن‌های خود با گارانتی مادام العمر اصالت به شهرت رسیده است، فروشگاه درین عطر است! درین عطر یکی از مراکز و مراجع تخصصی فروش عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است که برای اولین بار اقدام به فروش محصول به همراه کارت گارانتی مادام العمر اصالت کرده است.

با وجود این گارانتی شما می‌توانید عطر مورد نظر خود را با خیال راحت از درین عطر خریداری نمایید و در صورتی که به اصالت عطر خود شک کردید، این موضوع به راحتی قابل پیگیری خواهد بود؛ چنانچه عدم اصالت عطر شما تایید شود، تمامی وجه پرداختی در کمال احترام به شما بازگردانده خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید عطر اورجینال با گارانتی مادام العمر می‌توانید به وب سایت درین عطر به نشانی www.dorinatr.com مراجعه نمایید.

نتیجه گیری

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کاربردی و دست اولی که احتمالا شما تا به امروز نمی‌دانستید را در رابطه با عطر و ادکلن‌ها به شما بگوییم. در پایان نیز معتبرترین مرجع خرید عطر و ادکلن اورجینال در ایران را به شما معرفی کردیم. امیدواریم این مطلب مورد پسند و توجه‌تان قرار گرفته باشد. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

5/5 - (10 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/iq6G
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.