حیوان سال 97 به همراه فال و طالع بینی سال 1397

0 414

حیوان سال 97 به همراه فال و طالع بینی سال 1397

حیوان سال 97 حیوان سال تولد.  در ایران باستان از گذشته تا کنون اینگونه بوده است که هر سال را با نام یک حیوان نامگذاری می کنند. کم کم با نزدیک شدن به پایان سال 97 دوست داریم بدانیم که سال 97 سال کدام حیوان است؟ در ادامه این مقاله  لحظه تحویل سال 97 و روز عید نوروز 97 را برای شما اورده ایم با ما همراه باشید.

 

حیوان سال 97،  اسم حیوان سال 97

 

حیوان سال 97


سگ به عنوان یکی از حیواناتی است که بیشتر با وفاداری شناخته شده است. این حیوان یکی از اولین حیواناتی است که به دست انسان ها اهلی شد و از جانورانی است که در زندگی ما انسان ها فوایدی داشته است.حیوان سال 97 سگ است.

 

حیوان سال 97 به همراه فال و طالع بینی سال 1397

از سگ در موارد مختلفی استفاده می شود. همانطور که در گذشته سگ را به عنوان نگهبان و محافظ برای خانه ها و مزرعه ها انتخاب می کردند.سگ ها دارای دسته بندی های مختلفی هستند که با توجه به جثه و ظاهر آنها و برخی از ویژگی هایشان در دسته های مختلف قرار می گیرند.

 

حیوان سال 97،  اسم حیوان سال 97

 

شخصیت کلی متولدین سال 97 سال سگ

سگ موجودی غمناک و نگران است، همیشه حالت دفاعی به خود می گیرد و لحظه ای این حالت را ترک نمی کند. او همیشه در حال نگهبانی است و هوشیارانه اطراف ار زیر نظر دارد.او موجودی درون گراست که به سختی احساسات واقعی خود را آشکار می کند و آن هم زمانی است که حقیقتا ضرورت این کار را احساس کند. او بیش از خد یک دنده است و می داند که چه می خواهد. او اغلب با بدگمانی، دلواپس زبان تیز و صراحت ناخوشایند و شدید خود است.


سگ بیش از هر کس به کلیات موضوع توجه نمی کند و در جزئیات مسائل غرق می شود و مرتب انتقاد می کند. به نظر می رشد که او در برخورد با هر چیز، بی برو و برگشت، دنبال عیوب می گردد؛ چرا که در حقیقت بدبین ترین موجود دنیاست و هر چیز را در چهاچوب قوانین طبیعی آن می پذیرد.او همواره پیش از دیگران علیه بی عدالتی فریاد می زند؛ زیرا شجاعت این کار را دارد.او ممکن است کمی گوشه گیر و بی اعتنا باشد؛ اما روحیه انتقادی، ذوقطنز و نیز عظمت آشکار روحش، او را زا متهم شدن به تنگ نظری و خود پسندی بر کنار می دارد.

 

حیوان سال 97،  اسم حیوان سال 97

 

طالع بینی(سگ)

 

متولدین سال های : 1289، 1301، 1313، 1325، 1337، 1349، 1361، 1373، 1385، 1397 و …

علایق : رنگ(فیروزه ی)، حیوان(سگ یا گوسفند)، گل(همیشه بهار)، درخت(گیلاس) ، رایحه(حنا) ، گیاه( مرزنگوش) ، طعم( گوشتی) ، ادویه(میخک)، فلز( سرب) ، جواهر تولد( یاقوت) ، موسیقی(گیتار) ، عدد شانس(9).

 

سگ به عنوان دوست انسان است و می تواند انسان را درک کند  او که نمادی از وفاداری است و در هر حال با صاحبش می ماند چه ثروت مند باشد و چه فقیر. از نظر چینی ها سگ یک حیوان فرخنده است و اگر سگی به منزلشان وارد شود او را خواهند پذیرفت.برخی معتقدند افرادی که در سال سگ به دنیا آمده اند ، اشخاصی درست کار و راست هستند.سگ در عشق نیز صادق و ثابت قدم است؛ ولی تا عمر دارد، درگیر مـوارد احساسی خواهد بود که خود مسبب آنهاست؛ چون با هیجانات همیشگی ، احساسات ناپایدار، شک و استرس همیشگی اش شریک عشق خود را می آزارد و همیشه دلواپس می باشد..


سگ در کنار اسب خوشبخت خواهد بود؛ چون اسب در قبال انـدکی آزادی عمل، به سگ اجازه می دهد که اهداف خود را تعقیب نماید .زندگـی سگ با ببر به جنگ این دو با زمین و وقـت منجر می شود . این دو به بهانه عدالت خواهی و حقیقت طلبی با یک دیگر هم پیـمان شده و دست به ماجراجویی خواهند زد. در واقع ، سگ خود را با ببر همفکر و همکار می بیند.سگ در کنار گربه آرام و متین، بخت بیشتری برای رسیدن به زندگـی آرام و مسالمت آمیز دارد. اژدها مغرورتر از آن هست که بتواند روحیه انتقادی و زبان تند و گزنده سگ را تحمل نماید . سگ، بز را خودخواه و کوته اندیش می داند و نمی تواند با وی کنار بیاید.


سه دوره زندگـی سگ در بی اعتمادی و تردید و به علـت گرفتاری های شغلی، به سختی سپری می شـود . زمان کودکی وی بی سامان هست و در زمان جوانی با مـوارد زیادی دست به گریبان می شـود . در میانسالی به علـت  گرفتاری های شغلی، احساس ناامیدی و شکست می کند و در زمان پیری، همیشه از این که کاری برای انمجام دادن ندارد، تاسف می خورد!در هر صورت، سگی که روز دیده به جهان گشود ه در مقایسه با سگی که شب زمان زاده شده، زندگـی آرام تر و کم دردسر تری خواهد داشت؛ افزون بر این. وظیفه سگ در شب حفاظت از مسکن می باشد. وی همیشه بیدار و مراقب است، برای فراری دادن و ترساندن دزدها پارسمی کند و فرصتی برای استراحت ندارد. کوتاه سخن آن که سگ های زاده شده در شب، ناچار می بایست به زندگـی سگی تن در بدهند!


 لحظه تحویل سال 1397 در ایران

 

حیوان سال 97،  اسم حیوان سال 97

 

ساعت 17 و 30 دقیقه و 10 ثانیه (ساعت هفده و سی دقیقه و ده ثانیه) بعد از ظهر

روز چهارشنبه 1 فروردین 1397 هجری شمسی

مطابق با الاربعاء 3 رجب 1439 هجری قمری

و برابر 21 مارس 2017 میلادی

 

حیوان سال 97

2.7/5 - (3 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/YN8t
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.