ساعت و زمان پخش کارتون کلاه قرمزی 97 از شبکه 2 سیما

0 567

ساعت و زمان پخش کارتون کلاه قرمزی 97 از شبکه 2 سیما

کلاه قرمزی 97 زمان پخش کارتون کلاه قرمزی در سال 97 . مجموعه تلویزیونی  "کلاه قرمزی"  در نوروز 97 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این مجموعه در ایام نوروز هر شب ساعت 20 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

 

کارتون کلاه قرمزی، کارتون کلاه قرمزی 97

 

مجموعه عروسکی کلاه قرمزی 97

 

مجموعه عروسکی «کلاه قرمزی» طی سال‌های اخیر از جمله محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیون بوده که مخاطبان پر و پا قرصی دارد.بنا بر این گزارش، سال گذشته سری جدید این مجموعه به دلیل اختلاف میان سازندگان و شبکه دو سیما رنگ آنتن به خود ندید و مدیران تلویزیون ترجیح دادند که گزیده‌ای از قسمت‌های قبلی سریال را روانه آنتن کنند.

 

کارتون کلاه قرمزی، کارتون کلاه قرمزی 97

 

امسال اما مذاکرات ظاهرا به نتیجه رسیده و قرار است مجموعه‌ای که برای نوروز 96 تدارک دیده شده بود، در نوروز 97 به روی آنتن برود. در همین راستا گروه تولید کننده برای به روز شدن مجموعه تغییراتی در آن اعمال کرده‌اند و آیتم‌هایی به اثر اضافه شده که در برخی از آنها از عروسکی جدید استفاده شده است.پیش از این و در آخرین سری که از مجموعه کلاه قرمزی به روی آنتن رفت، زنده یاد دنیا فنی‌زاده عروسک‌گردانی عروسک کلاه قرمزی را برعهده داشت و در این سری شیما بخشنده جایگزین او شده است . مجموعه کلاه قرمزی در ایام نوروز هر شب ساعت 20 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

 

کارتون کلاه قرمزی، کارتون کلاه قرمزی 97

 

کلاه‌ قرمزی

 

مجموعه کلاه‌قرمزی از نام یک شخصیت عروسکی گرفته شده که توسط ایرج طهماسب و حمید جِبِلّی خلق شده ‌است. فیلم‌های سینمایی ساخته‌شده براساس این شخصیت از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران است.  کلاه‌قرمزی با حضوری بیش از دو دهه در عرصه سینما و تلویزیون، از یک عروسک به پدیده‌ای فرهنگی تبدیل شد که توانست مخاطبان بسیاری در بین نسل‌های گوناگون به‌ویژه متولدین دهه 1360 بیابد. کلاه‌قرمزی از سال 1388 به همراه چند عروسک دیگر در قالب برنامه ای نوروزی دوباره به شبکه دو راه یافت و تا سال 94 این روند ادامه داشت. این مجموعه یکی از محبوب ترین برنامه های نوروزی طی این سال ها بوده است.

 

کارتون کلاه قرمزی، کارتون کلاه قرمزی 97

 

ویژه‌ برنامه‌ کلاه‌قرمزی در عیدهایی نظیر فطر و قربان یا دیگر مناسبت‌ها مثل روز مادر و نیمه شعبان از شبکه دو پخش شده است. از شخصیت‌های دیگر این مجموعه می‌توان به: آقای همساده، فامیل دور، دوره، خانم بزرگ، دختر همسایه، بی‌بی، گابی، ببعی، جیگر، ببخشید، پسرعمه‌زا اشاره کرد. حمید جبلی، محمد بحرانی، بهادر مالکی، محمدرضا هدایتی، کاظم سیاحی، نگار استخر، علی سرابی از جمله گویندگان این مجموعه تلویزیونی هستند که در کنار مرضیه محبوب، محمد لقمانیان، عیسی یوسفی پور، امیرسلطان احمدی و … شخصیت های عروسکی این برنامه را جان بخشیده اند. 

 

 کلاه قرمزی 97

4/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/PwIr
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.