خرید سیسمونی کامل نوزاد 2021

خرید سیسمونی از هیجان انگیز ترین کارهای مادران قبل از به دنیا آمدن نوزاد می باشد. البته باید این خرید با توجه به نیازهای نوزاد انجام شود. از جمله مهم‌ ترین نیازهای نوزاد می‌ توان به شیشه شیر و قطره اینفاکول اشاره نمود که از روزهای ابتدایی بدنیا آمدن نوزاد مورد استفاده قرار می گیرند.

0 276

وقتی کودک به دنیا می ‌آید لزوما به وسایل مختلفی نیاز دارد، به مجموعه این وسایل سیسمونی نوزاد گفته می شود. در کل یکی از خاطره انگیز ترین و بهترین لحظات زندگی هر مادر خرید سیسمونی برای نوزاد خود می باشد. این کار معمولاً پس از آن که جنسیت جنین مشخص شد آغاز می‌ شود. البته بهتر است قبل از بیرون رفتن و خرید کردن ابتدا سعی کنید وسایل مورد نیاز کودکتان را لیست کرده و اطلاعات کاملی در مورد آن ها به دست آورید. سپس برای تهیه وسایل نوزاد اقدام نمایید. در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی در مورد خرید سیسمونی در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم با ما همراه باشید.

نکات مهم برای خرید سیسمونی

دقت داشته باشید که برای خرید سیسمونی ایده‌آل باید ابتدا شرایط خود را در نظر بگیرید تا دچار زحمت نشوید. از جمله این شرایط بهتر است به گنجایش محل زندگی، فصل تولد نوزاد و نیازهای مرتبط با فصل گرم یا سرد، میزان توان مالی، جنسیت فرزند و… دقت نمایید. یکی از مواردی که در هنگام تهیه سیسمونی نوزاد اهمیت بسیار زیادی دارد رنگ سیسمونی می باشد. معمولاً از قدیم پس از تعیین جنسیت نوزاد رنگ سیسمونی تعیین شد برای دختران صورتی و برای پسران آبی بوده است. اما نمی‌ توان این موضوع را به عنوان یک قانون در نظر گرفت و افراد می ‌توانند با توجه به علایق خود از سایر رنگ ها نیز برای سیسمونی نوزاد خود استفاده کنند. البته بعضی از وسایل نیاز به تعیین رنگ یا جنسیت نوزاد ندارد. از جمله این وسایل می توان به شیشه شیر یا قطره اینفاکول اشاره کرد که در ادامه هر کدام از این وسایل را به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد.

خرید سیسمونی
خرید سیسمونی

شیشه شیر

شیشه شیر را می ‌توان یکی از اصلی ترین و ضروری ترین وسایلی دانست که در هنگام خرید سیسمونی تهیه می شود. مادران با کمک این وسیله می توانند شیر را در مدت زمان طولانی تری نگه دارند. علاوه بر آن از این وسیله در هنگام مهمانی رفتن، تفریح کردن یا قرار گرفتن در مکان ‌های عمومی که معمولاً شیردهی نوزاد کار مشکلی می باشد استفاده می شود. اما برای خرید شیشه شیر باید به نکات مهمی دقت کنید. زیرا این وسیله می تواند تاثیر مستقیمی در سلامتی نوزاد داشته باشد. پس بهتر است برای تهیه شیشه شیر نوزاد به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید.

شیشه شیر
شیشه شیر

انواع شیشه شیر

بهتر است بدانید که شیشه شیر ها دارای دو بخش اصلی می باشند که شامل بطری و سرشیشه است. شیشه شیرها را با توجه به جنس بطری و همچنین نوع سر شیشه شیر به انواع مختلف دسته بندی کرده اند. پس هنگام خرید سیسمونی باید به این موارد دقت نمایید.

انواع جنس شیشه:

  • شیشه شیرها معمولاً دارای جنسی از پلاستیک نشکن هستند، اما در بازار جنس های دیگری مانند طلق، شیشه یا استیل نیز یافت می ‌شود. بطری هایی که پلاستیکی هستند معمولا تنوع مدل در آن ها بسیار زیاد است. همچنین این محصولات در برابر ضربه مقاوم هستند و یک گزینه عالی برای خرید سیسمونی به شمار می ‌روند. همچنین شیشه شیرهایی که دارای بدنه طلقی هستند از نوع شیشه شیر پلاستیکی به شمار می‌ روند ولی استریل کردن آن ها آسان تر از شیشه شیرهای پلاستیکی می باشد.
  • شیشه شیرهایی که دارای بطری شیشه ای هستند نیز گزینه دیگر برای نوزاد شما به شمار می روند که به راحتی تمیز می شوند و آن ها را می توان با کمک آب جوش استریل نمود. همچنین مقاومت خوبی در برابر ضربه دارند.
  • بطری های استیل که معمولاً کمتر در هنگام خرید سیسمونی به آن ها توجه می شود در برابر خراشیدگی یا شکستن بسیار مقاوم هستند. علاوه بر آن باعث ثابت ماندن دمای شیر در طولانی مدت می شود.
  • جنس سری شیشه شیر:
  • همان طور که گفته شد در هنگام خرید سیسمونی باید به جنس سری شیشه شیری نیز توجه کرد. این سری ها به دو دسته تقسیم خواهند شد که بعضی از جنس لاتکس هستند و نرم و انعطاف پذیر می باشند و تقریباً شبیه به سینه مادر طراحی شده ‌اند، همچنین رنگی شبیه به قهوه ای دارند.
  • برخی دیگر از سری شیشه شیرها که بیشتر استفاده می‌ شوند از جنس سیلیکون هستند. سری های سیلیکونی بسیار شفاف و نرم می باشند و هیچ گونه حساسیتی برای نوزاد ایجاد نخواهد کرد. همچنین این سری ها مقاومت بالایی دارند، بنابراین مدت زمان بیشتری می توان از آن ها استفاده کرد.

شکل سر شیشه شیر:

برای تولید سری شیشه شیر از دو شکل متفاوت استفاده می ‌کنند که این اشکال به صورت گرد یا استاندارد هستند.  البته نوعی دیگر که دارای شکل نامتقارن است نیز وجود دارد. بهتر است بدانید سر شیشه شیر گرد و استاندارد شبیه سینه مادر طراحی می شود. همچنین سر شیشه شیر نامتقارن که در واقع همان سری ارتودنسی است دارای نوک زاویه دار می باشد. در کل سر شیشه شیر ارتودنسی با توجه به حالت کام و لثه نوزادان طراحی و تولید شده است و بیشتر افراد در هنگام خرید سیسمونی این مدل را انتخاب می کنند.

قطره اینفاکول

قطره اینفاکول در واقع یک داروی ضد نفخ می باشد که موجب می شود هوای اضافی داخل شکم کودک خارج گردد. علاوه بر آن موجب تسکین دردهای کولیک کودکان نیز خواهد شد. به طور کلی اینفاکول یک داروی ضد نفخ است که برای بهبود درد شکم و کولیک در کودکان طراحی شده است. این محصول فرمول ملایمی دارد و بلافاصله بعد از دنیا آمدن کودک قابل استفاده می باشد. به همین دلیل است که خرید اینفاکول با خرید سیسمونی همراه می باشد‌.

اینفاکول به دلیل دارا بودن ماده سایمتیکون موجب می گردد تا حباب های کوچکی که در داخل معده وجود دارند به حباب های بزرگتر ملحق شوند و زمانی که کودک باد گلوی خود را آزاد می کند حباب های کوچک و آزاردهنده داخل معده نیز خارج می شوند. البته بهتر است بدانید که اثر این‌ قطره بلافاصله نمی باشد و باید پس از خرید اینفاکول چند روز طبق دستور از آن استفاده نمایید تا تاثیر آن را مشاهده کنید.

خرید اینفاکول
خرید اینفاکول

خرید سیسمونی کامل

معمولا مادران دوست دارند که سیسمونی نوزاد خود را به طور کامل و با قیمت مناسب در یک زمان خریداری کنند. سایت مانیلو این امکان را در اختیار شما قرار داده است. بنابراین شما می توانید با مراجعه به این سایت تمامی سیسمونی مورد نیاز خود را دریافت کرده و نسبت به خرید سیسمونی و وسایل مورد نیاز اقدام نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/xsoM
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.