چند ویژگی دیگر کارگزار آلپاری

0 388

آلپاری تحت نظر کمیسیون خدمات مالی موریس با شماره لایسنس C113012295 ریگوله شده. داشتن عضویت در این سازمانها معمولا برای حل اختلاف کارگزاران و مشتریهای آنهاست ولی خب این کمیسیون خدمات مالی موریس ، بین موسسات مالی دیگر دنیا شاخص و زیاد با اعتباری نیست ولی چه میشه کرد. یک مورد دیگر اینکه سرمایه هر معامله گر در آلپاری تا مبلغ 20 هزار دلار بیمه میباشد. جهت اطلاعات بیشتر به مقاله ورود آلپاری مراجعه کنید.

  1. آلپاری مثل تمام بروکرهای دیگر این روزها ، دو نرم افزار متاتریدر 4 و متاترید 5 رو به مشتری هاش به رایگان میدهد.
  2. معامله گران برای یادگیری و امتحان روشهای مختلف معامله شون ، اجازه دارند نامحدود حساب دمو (آزمایشی) داشته باشند.
  3. رنج وسیعی از جفت ارزها ، کالاها ، فلزات ، شاخص ها و ارزهای دیجیتال که امروزه خیلی محبوب شده اند در این بروکر قدیمی فارکس قابل معامله هستند.
  4. بروکر آلپاری به اولین واریز سرمایه ی شما 30% پاداش میدهد. یعنی اگر 100$ به بالا واریز کنید ، 30% از خودش به سرمایه شما اضافه میکند.
  5. بروکر آلپاری حدود 22 سال سابقه داره و با دفاتر و نمایندگی هایی که در 8 کشور مختلف دارد ، حدودا 2 میلیون مشتری را جذب خودش کرده است.
  6. در ایران هم جزء قدیمی ترین بروکرهایی هست که در شرایط مختلف اقتصادی ، سیاسی و تحریم و … هنوز به خدماتش به معامله گران ایرانی ادامه داده است.
  7. نکته مثبت دیگر اینکه هیچ حداقلی برای سرمایه گذاری در این بروکر نیست. یعنی حتی با یک دلار می توانید در حساب نانو فارکس و باینری آپشن آلپاری معامله کنید!

آموزش دانلود متاترید 4 و ایجاد حساب آزمایشی در این بروکر میتوانید در این مقاله ببینید: دانلود متاتریدر 4

فارکس

فارکس (FOREX) یکی از بزرگترین بازارهای مالی در سطح جهان به حساب می آید. این کلمه که بر گرفته از کلمات Foreign Exchange است به مبادلات ارزهای خارجی اشاره دارد. این بازار مالی در اواخر دهه 1970 میلادی شکل گرفت. دلیل شکل گیری این بازار مالی وابستگی کمتر کشور ها به دلار آمریکا و طلا بود. بدین طریق لازم نبود که کشورها برای مبادلات خود لزوما از دلار یا طلا استفاده کنند و با وجود این بازار می توانستند تبادلات ارزی خود را با نرخ آزاد و وابستگی کمتر به دلار و طلا انجام دهند.

این بازار بین المللی این امکان را ایجاد می کند که هر فرد در هر نقطه از کره زمین بتواند معاملات خود را در این بازار انجام دهد. فقط کافی است که به اینترنت دسترسی داشته باشد. و اما لازم است که از طریق یک بروکر مطمئن معاملات خود را انجام دهد. خالی از لطف نیست که بگوییم فعالیت در فارکس یک شرط لازم و حیاتی دیگر دارد؛ و آن هم تسلط به این بازار است.

هر فردی که بعد از ثبت نام در آلپاری ، در فارکس فعالیت دارد باید به اصول و قواعد این بازار مالی تسلط داشته باشد. بازار مالی به بازاری گفته می شود که در آن دارایی های مالی مثل پول، اوراق بهادار و … خرید و فروش می شود. بنابراین افراد باید این توانایی را داشته باشند که بتوانند جهت تغییر این دارایی ها را به درستی تشخیص دهند و با خرید و فروش دارایی هایشان کسب سود کنند. بنابراین بازار فارکس یک بازار دو طرفه است. یعنی اینکه افراد می توانند هم در جهت افزایشی بازار و هم در جهت کاهشی بازار سود بگیرند. همانطور که اشاره شد افراد با کسب مهارتهای تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی می توانند جهت بازار را پیشبینی و طبق آن اقدام به خرید یا فروش ارز کنند. برای شروع معاملات در بازار فارکس از کجا شروع کنیم؟

شروع فارکس بعد از ثبت نام در آلپاری

برای شروع معاملات در بازار فارکس باید در یک بروکر معتبر ثبت نام کنید. بروکر ها نقش واسطه بین معامله گران و بازار را دارند و با ایجاد زیر ساخت لازم ارتباط افراد فعال در بازار را با مکانیزم بازار برقرار می کنند. یکی از بروکر های باسابقه در این بازار بروکر آلپاری است. بروکر آلپاری فعالیت خود را از سال 1998 آغاز کرده است و عضو کمیسیون مالی است. این کمیسیون یک سازمان بین المللی فعال در زمینه رسیدگی به شکایت های مربوط به صنعت سرویس های مالی است.

اگر قصد دارید بازار فارکس را با ثبت نام در آلپاری آغاز کنید انتخاب درستی داشته اید. این بروکر خوش سابقه سال هاست که میزبان کاربران ایرانی است و خبر خوشتر این است که با پشتیبانی به زبان فارسی توانسته است مشتریان زیادی از ایران داشته باشد.

پشتیبانی و رفع مشکلات مشتریان

یکی از مهمترین مزیت های یک بروکر داشتن پشتیبانی مطلع و متعهد به زبان مشتریان است. پشتیبانی فارسی آلپاری از ساعت 9 صبح الی 19 به وقت ایران به مشتریانش خدمات میدهد. فقط کافیه در کابین شخصی ، گوشه چپ پایین ، دکمه نارنجی را بزنید و گزینه بالا چت آنلاین را انتخاب کنید.

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/qXsS
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.