عادات بدی که باعث پیری زودرس می شود !

0 1,288

زمانی که سن شما بالا می رود تغییراتی در بدن ایجاد می شود که ما آن ها را حس می کنیم و توجه کردن آن ها به معنای این نیست که ما می توانیم جوان تر شویم و جوانی را به ظاهرمان اضافه کنیم .

چرا برخی از افراد از پیر شدن می‌ترسند؟ - مدرسه موفقیت

عده ایی از افراد به دلیل ساختار بدنی و ژنتیک چهره ایی جوان دارند حتی اگه سن آن ها افزایش پیدا کند . سبک زندگی و ترک کردن برخی از عادت ها و انجام دادن برخی دیگر سبب می شود تا روند پیری کند شود و کاهش پیدا کند .

شما می توانید با به کاربردن برخی از عادت های مفید شادابی و طراوات و جوانی را به پوست و بدن خود هدیه دهید که به مرور زمان این عادت ها جزئی از زندگی شما می شوند و برعکس عادات منفی نیز سبب می شود تا زودتر پیر شوید .

راه های تشخیص کرم ضدآفتاب فاسد

استفاده نکردن از کرمهای ضد آفتاب:

زمانی که پوست در معرض نور خورشید قرار می گیرد اگر از کرم های ضد آفتاب استفاده نشود بافت پوست مبتلا به چین و چروک می شود بنابراین شما با استفاده از کرم ضد آفتاب از پوست خود در برابر اشعه های مضر حفاظت کنید .

زمانی که می‌خوابید صورت خودتان را روی بالش قرار می‌دهید

مطالب مرتبط

اگر شما هنگام خوابیدن روی شکم یا صورت خود بخوابید این کار سبب می شود تا پوست شما چروک شود و روند پیری شما را افزایش می دهد . در واقع می توان گفت که بافت های اتصالی و کلاژن هایی که در پوست وجود دارند با این عمل ضعیف تر می شوند . هنگامی که شما روی صورت می خوابید در واقع پوست شما راحت نیست پس اگر دوست دارید پوستی صاف ، نرم و شفاف داشته باشید باید به پشت بخوابید .

با این ترفند آرایش کنید و جوان به نظر برسید

آرایش زیادی می‌کنید

زمانی که آرایش برای مدت زمان زیادی روی صورت بماند پیر شدن صورت تسریع پیدا می کند . برخی از آرایش های سنگین به دلیل این که از محصولات روغنی به وجود آمده است صورت شما را خیلی زود از بین می برد چرا که این مواد حاوی از مواد شیمیایی است که چوست شما را تحریک می کند و چربی های مورد نیاز پوست شما را خشک می کند و این عامل سبب ایجاد چین و چروک می شود .

انجام ندادن ورزش

زمانی که شما ورزش می کنید جریان خون در بدن خود را به طور خودکار تنظیم می کنید و به این ترتیب ماهیچه های صورت شما تقویت می شوند .

پن صورت چیست و چه تفاوتی با صابون صورت دارد؟ | ستاره

استفاده از صابون

پوست صورت ما دارای یک محافظ طبیعی است که اگر شما زیاد صورت خود را با صابون شست و شو دهید به مرور این لایه از بین می رود و در نتیجه پوست شما خشک می شود . زمانی که پوست خشک می شود پوست شما دچار چین و چروک می شود.

چند کار را با هم انجام می‌دهید

عده از افراد فکر می کند با انجام دادن چند کار با یکدیگر زود تر می توانند پوست خود را شاداب و جواب بسازند اما این امر غلط است و باید هر کاری سر جای خودش انجام شود . این امر سبب می شود تا استرس شما کاهش پیدا کند .

4/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/6wETT
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.