دیوید بکهام در نقش جیمز باند + بیوگرافی دیوید بکهام

0 339

دیوید بکهام در نقش جیمز باند + بیوگرافی دیوید بکهام

دیوید بکهام در نقش جیمز باند

خبر ها و شایعات منتشر شده از این خبر می دهد که دیوید بکهام تبدیل به جیمز باند خواهد شد.

آیا نقش جیمز باند برای دیوید بکهام مناسب خواهد بود و می تواند از پس این نقش بر آید.

بیشتر طرفداران اعلام کردند که اگر بهام نقش جیمز باند را بازی کند حتما تمام مردم این فیلم را خواهند دید و از این فیلم لذت خواهند برد اما کارشناسان گفتند که ممکن است به علت مشهور بودن دیوید بکهام فیلم قابل باور نباشد و نتواند به عنوان جیمزباند با مردم ارتباط برقرار کند.

دیوید بکهام گفت : من نمی دانم ، من واقعا نمی داند اما خواهیم دید که چگونه اتفاق خواهد افتاد.

من تا به حال 13 تمرین داشتم و تمرینات بیشتری نیز داشته ام و هر روز کسی می آید و به مدت یک ساعت با من تمرین می کند و من بسیار لذت می برم.

و می گوید که آماده هر گونه انتقاد است و از انتقاد در مورد بازیگری اش ناراحت نخواهد شد حتی باعث بیشرفت من خواهد شد

بیوگرافی دیوید بکهام

دیوید بکهام با نام کامل دیوید رابرت جوزف بکهام (به انگلیسی: David Robert Joseph Beckham) (زاده 2 مه 1975 در لندن)، فوتبالیست مشهور بریتانیایی است. او اولین بازی ملی خود را در اول ژوئن 1996 انجام داد.

همسر او ویکتوریا آدامز یکی از خوانندگان گروه اسپایس گرلز است. او چهار فرزند به نام‌های بروکلین (متولد 4 مارس 1999)، رومیو (1 سپتامبر 2002)، کروز (20 فوریه 2005)و هارپر(متولد 10ژوئیه 2011) دارد.

دیوید بکهام فوتبال حرفه‌ای خود را از جوانان منچستر آغاز می‌کند چند ماه پس از حضور او در تیم جوانان منچستر یونایتد وی برای بازی در جام اتحادیه انگلیس به تیم بزرگسالان دعوت شد. هر چند در اولین حضورش در تیم بزرگسالان منچستر یوناتید نیمکت نشین بود ولی دو سال و نیم بعد بکام به همراه تیم بزرگسالان برای اولین بار حضور در لیگ برتر را تجربه کرد. فصل 96/1995اولین حضور بکهام در لیگ برتر بود.
منچستر یونایتد

سرانجام دیوید بکهام دوم آوریل 1995 اولین بازی اش را در لیگ برتر مقابل لیدز یونایتد تجربه کرد و در واقع فصل 96- 95 آغازی بود بر درخشش این بازیکن در فوتبال انگلیس.

دیوید ابتدا در پست هافبک راست مشغول به بازی شد که سابق بر آن پست آندری کانچلسکیس در منچستر محسوب می‌شد و گلهای زیبای خود را از همین جا آغاز کرد. مخصوصاً گل به یادماندنی اش در مرحله نیمه نهایی اف ای کاپ در مقابل چلسی و این فصل با قهرمانی در دو جام برای شیاطین سرخ به پایان رسید.

فصل 97-1996 دومین فصل حضور وی در لیگ برتر بود. او مشهورترین گل خود را در این فصل و در مقابل تیم ویمبلدون به ثمر رساند و با ضربه‌ای زیبا از وسط زمین دروازه ویمبلدون را در سل هارست پارک باز کرد. او اولین حضورش در تیم ملی انگلیس را در اول سپتامبر 1996 تجربه کرد و به همراه این تیم به مصاف مولداوی در کیشنف رفت پیش از آن دیدار، بکهام سابقه بازی در تیم ملی زیر 21 سال انگلیس را در کارنامه خود داشت.

بکهام سال 1997 به همراه منچستر به عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلستان دست یافت. او بدون شک نقش به سزایی در این قهرمانی ایفا کرد و به عنوان بازیکن برتر انگلیس در این سال برگزیده شد.

بکهام در نخستین بازی فصل 99-1998 منچستر یونایتد برابر لستر سیتی باز هم منجی شیاطین سرخ شد و با گلی زیبا از روی یک ضربه کاشته منچستر را از شکست نجات داد. سال 1999 برای بکهام سالی پر از افتخار بود. قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، قهرمانی در جام حذفی و سرانجام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا کلکسیون افتخارات این بازیکن را کامل کرد. بروکلین فرزند اول وی در سال 1999 چشم به جهان گشود و بکهام در این سال طعم پدر شدن را چشید.

عکس دیوید بکهام و مادرش در ورزشگاه

bekham and mum_rouzegar.com

دیوید بکهام و پدرش در روز جهانی پدر

.1789

عکس های جدید دیوید بکهام در اینستاگرام

110

دیوید بکهام و فرزندانش در کنار خانواده

7896 11220

78966

250

عکس های جدید دیوید بکهام فوتبالیست معروف انگلیسی

David Beckham_Rouzegar (11) David Beckham_Rouzegar (8) David Beckham_Rouzegar (9) David Beckham_Rouzegar (1) David Beckham_Rouzegar (2)  David Beckham_Rouzegar (4) David Beckham_Rouzegar (5)  David Beckham_Rouzegar (7)

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/p9e0
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.