نحوه افزایش جذابیت چشم‌های قهوه‌ ای با آرایش

0 1,388

آرایش چشم‌ها در هر رنگی دارای اصول و تکنیک هایی است که اگر به درستی انجام شود باعث زیبایی و جذابیت چشم ها خواهد شد. در این مطلب ترفندهایی برای آرایش کردن چشم قهوه ای زنانه و دخترانه را برای شما گردآوری کرده ایم که با این تکنیک‌ها می‌توانید چشمانی جذاب داشته باشید. پس در ادامه مطلب با ما با مجله تفریحی و سرگرمی روزگار همراه باشید.

چشمهای به رنگ قهوه ای دارای رنگی طبیعی و خنثی است و به همین دلیل آرایش چشم قهوه ای نسبت به آرایش رنگ‌های دیگر چشم‌ها آسان تر است و شما می‌توانید به کمک مدل سایه چشم و خط چشمی مناسب تغییراتی مثبت در ظاهر چشمهایتان ایجاد کنید.

چشم‌های قهوه ای

ترفندهای خاص برای آرایش چشم قهوه ای

در موقع آرایش کردن چشم‌ها باید به رنگ و فرم چشم‌های خود توجه کنید زیرا هر رنگ و فرم چشمی میکاپ مناسب و مخصوص به خود را دارد. در ادامه نحوه‌ی آرایش چشم‌های قهوه ای آورده شده است.

1. قبل از انجام دادن هر کاری برای آرایش چشم بهتر است روی چشم‌ها را با کمک پرایمر یا کرم پوردی مناسب زیرسازی کنید و سپس با کمک سایه‌ای با رنگ خوب مدل سایه چشم زیبایی را بکشید.

2. سایه‌ی چشم‌های قهوه ای باید طوری باشد که رگه‌های طبیعی چشم‌هایتان را محو نکند. همچنین شما می‌توانید به کمک مداد بژ چشم‌هایتان را درشت تر کنید.

3. رنگ‌های سایه مناسب برای چشم‌های قهوه ای عبارتند از: قهوه ای تیره، ارغوانی، بنفش، آبی تیره، طلایی،شامپاینی، سبز، وانیلی، سبز لجنی و هلویی.

4. اگر چشم‌های شما قهوه ای تیره است می‌توانید از سایه‌ها با رنگ خاکستری و قهوه ای و بنفش و سرمه ای برای میکاپ چشم‌های خود استفاده نمایید.

چشم‌های قهوه ای

5. برای آرایش چشم قهوه ای از ایجاد خطوط خشن در میکاپ چشم خودداری نمایید و بهتر است رنگ‌های تیره و روشن را با یکدیگر ترکیب نمایید. توجه داشته باشید که میکاپ چشم اسموکی می‌تواند جذابیت چشم های قهوه ای را تکمیل کند.

6. اگر چشمان شما دارای رنگ قهوه ای متوسط است می‌توانید از رنگ‌های سایه چشم قهوه ای تیره و قهوه ای روشن برای میکاپ چشم‌هایتان استفاده نمایید. اگر تمایل دارید چشم‌هایتان سایه ای با رنگ روشن داشته باشد می‌توانید از رنگ های خاکستری مایل به قهوه ای و شتری و وانیلی و هلویی استفاده نمایید. همچنین برای قدرت بخشیدن به چشم ها بهتر است از سایه‌ها با رنگ‌های شکلاتی، ارغوانی، بنفش، سرمه ای، رنگ متالیک طلایی و برنز استفاده کنید.

7. اگر چشم‌های قهوه ای شما مقداری رگه‌های سبز رنگ دارد بهتر است از سایه‌ها با رنگ‌های بنفش، خرمایی، وانیلی و قهوه ای تیره برای میکاپ چشم‌هایتان استفاده نمایید.

چشم‌های قهوه ای
Amazing brown eye makeup 32

8. برای کشیدن خط چشم و زدن ریمل از خط چشم و ریمل مشکی استفاده نکنید و بهتر است از ریمل یا خط چشم با رنگ‌های قهوه ای تیره و بنفش و سرمه ای و طلایی و آبی و ذغالی استفاده نمایید.

9. برای آرایش روزانه چشم‌های قهوه ای بهتر است از رنگ‌های خنثی استفاده کنید تا ظاهر طبیعی و جذاب تری داشته باشید. همچنین چشم هایتان در این حالت درشت تر به نظر می‌رسند.
برای میکاپ شبانه چشم‌های قهوه ای نیز بهتر است از سایه‌ها با رنگ‌های قهوه ای و صورتی کمرنگ و هلویی و وانیلی استفاده نمایید و زیبایی چشم‌هایتان را با کشیدن خط چشم تکمیل نمایید و به چشم‌هایتان عمق دهید.

10. اگر سایه‌ها با رنگ خاکستری و سبز لجنی در کنار رنگ‌های متالیک در میکاپ چشم قهوه ای با یکدیگر ترکیب شوند، درخشش چشم‌های شما بیشتر می‌شود و در موارد خاص نیز می‌توانید رنگ‌های طلایی و برنز را با یکدیگر ترکیب نمایید.

11. برای آرایش چشم‌های قهوه ای در فصل‌های گرم می‌توانید از سایه‌ها با رنگ‌های صورتی و آبی اقیانوسی و سبز استفاده نمایید. همچنین سایه‌ها با رنگ‌های صورتی و بنفش و زرد می‌توانند نگاه شما را زیبا و خاص نمایند.

12. اگر چشم‌های شما قهوه ای روشن است میکاپ چشم با رنگ سیاه تو ذوق می‌زند. همچنین رنگ‌های سیاه برای میکاپ چشم قهوه ای تیره نیز انتخابی مناسب و ایده آل نمی‌باشند و بهتر است شما برای جذابیت و زیبایی بیشتر چشم‌هایتان از درجات مختلف رنگ قهوه ای استفاده نمایید.

13. برای آرایش چشم قهوه ای بهتر است رنگ‌های تیره و روشن را با یکدیگر ترکیب نمایید. در صورت تمایل می‌توانید خط چشم تیره را با سایه رنگ روشن ترکیب کنید و اگر قصد دارید در مهمانی‌های شبانه حضور یابید می‌توانید از مقداری سایه با رنگ بنفش در میکاپ چشم‌هایتان استفاده نمایید.

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/3fg2p
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.